Consum Logan GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Alexyno, mie mi-a zis la fel dealerul 3000-3500 dar nu mi-a zis nimik de viteza oricum acolo se invarte viteza la 3000 de rotatii in a 5-a, tare sunt curios acuma cand ii fac iar plinul pt ca mai am decat o liniutza, cat merge cu plinul asta facut pentru ca nu am fost atent cand a disparut prima linie de la gazul din fabrica...acuma am altceva care ma tine pe ganduri.. ce fac eu cu roata de rezerva din protbagaj?ma gandeam sa fac un suport ca sa o pun sub masina sub rezervor.. crezi ca o sa mearga.. inca nu stiu ce sa zic dar ma supara tare.. imi sta in cap cand ma uit >:P

    Comment


    • #62
      Mda, este o pb. roata de rez....ocupa cam mult spatiu. La varianta cu suportul nu m-am gandit, dar, poate se poate adapta un suport de la un papuc..., care are un sistem gen parghie. O sa ma bag sub masina sa vad daca exista vreo modalitate de pridere...
      e-mail: office@stickere.info

      Comment


      • #63
        Multumit de consum. Cam 90% masina circula in Constanta si 10% scurte drumuri afara. Butan Gaz (Billa) statia de la care alimentez.
        Succese!
        sigpicLaureate 2007 GPL

        Comment


        • #64
          Alex.. Ma anunti si pe mine daca merge... Pt ca sunt tare nerabdator sa fac ceva cu ea

          Comment


          • #65
            @alexyno si @sweetboy aveti MCV sau Berlina cu motorul de 1.6?

            Comment


            • #66
              Berlina, 1.6MPI GPL
              e-mail: office@stickere.info

              Comment


              • #67
                Berlina nu MCV...Oricum cred ca mai este o solutie.. Nu stiu daca ati vorbit vreodata cu reprezentantii de la daewoo in legatura cu un matiz pe GPL sa vezi ce solutii au pt roata de rezerva... Le dau niste unelte k sa isi faca singuri pana.. Si compresor.. Dar park mi-e urat cu solutii improvizate sa umblu.. chiar nu stiu.. Oricum.. Sunt curios.. Pe aeroterma ta exista filtru ? Ca pe a mea nu prea exista si m-am trezit inauntru cu puf din pomi si nici acuma nu am scapat de el.. Si inca ceva.. Ai vazut in cartea tehnica iti arata cum face sa ti se blocheze automat usile cand ajungi la viteza de 7 km/h acuma.. Ea nu zice pt ce model... Si asta ma enerveaza... Eu am un Preference si nu stiu daca e dotat cu asa ceva
                tu stii detalii?

                Comment


                • #68
                  Filtru de praf/polen nu exista, iar inchiderea automata a usilor se face prin tinerea apasata a butonului de inchidere, daca se aude un semnal sonor s-a activat, daca nu, inseamna ca nu se poate activa.
                  Discutia se poate continua aici si aici, pentru ca aici este thread de consum pentru Logan GPL!
                  Last edited by andrei; 5 June 2008, 11:59.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by alexyno View Post
                    Mda, este o pb. Roata de rez....Ocupa cam mult spatiu. La varianta cu suportul nu m-am gandit, dar, poate se poate adapta un suport de la un papuc..., care are un sistem gen parghie. O sa ma bag sub masina sa vad daca exista vreo modalitate de pridere...
                    Nu cred ca o sa poti monta un suport roata de rezerva sub masina ! Iti va micsora garda la sol si cred ca o sa iasa mai jos de cota puntii de spate . Era interesant daca ii faceau un locas in spatele spatarului de la bancheta spate ( asta pentru varianta cu gpl ). E de studiat aceasta problema !!!!

                    Comment


                    • #70
                      Stimabililor, da' de consum nu ziceti nimic aici?
                      Ca roata o poti prinde simplu pe spatar cu un set de corzi elastice cu 6 carlige la capat de la orice supermarket, raionul auto!
                      Uite asa ---->
                      Da' consumu?... Care este....

                      Succese!
                      sigpicLaureate 2007 GPL

                      Comment


                      • #71
                        Salza mahi fratzilor....Eu am un amarat de laureat 1.4 mpi din fabrica... ) eu sunt pana pa la D-zeu si inapoi de consum..Mie imi ia cam 6.4 % mers cam la 110 - 120 .. Si prin orash..Am scos un 7.2 % GPL . ( ca pe benzina nu prea merg..) si fara sa va fie cu mirare...Dar ....Eu merg mai tot timpul cu AC pornit..Ca e la 1 sau la 4 depinde de situatie....Hai sa ne auzim cu bine... Bafta
                        :animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:

                        Comment


                        • #72
                          La mine consumul de gpl este : cam 8% in localitate si cam 6.8 % in exterior cu viteza de 110 - 120 km/h . S-aveti drumuri bune !!!!

                          Comment


                          • #73
                            Sincer sa fiu ... Am un onsum mediu pe 1.6 gpl de 8% si sunt multumit.. Dc sa zic altceva..Imi place cum merge motorul si puterea lui pe gpl.. Si in plus am auzit ca 1.4 consuma la fel sau chair mai mult decat 1.6 din pricina caroseriei.. Acuma stau sa ma gandesc.. 1.4 motor de clio... 1.6 presupun ca e megane ca nu am vazut pana acuma clio de 1.4... Si cu roata de rezerva.. Cred ca incerc varianta cu bancheta.. Pare cel mai bine! Bft all

                            Comment


                            • #74
                              Ce ma ofticati cu consumurile astea mici frate !!!
                              la mine sub 10 % in oras si sub 7.8 afara nu reusesc !
                              Ca sa nu mai spun de benzina consumata !
                              Bafta si succesuri )

                              Comment


                              • #75
                                Pai uite-te la locatiile lor! Nu prea se compara circulatia in Bucuresti cu cea din Urziceni sau Slobozia. Parerea mea!
                                Succese!
                                sigpicLaureate 2007 GPL

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google