If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eu ma gandeam doar la disc. de planetare n-am prea avut grija, ca de multe ori o cam accelerez in curbe si cand intorc, mai ales cand intorc si vin masini. dar sunt ieftine, 800 de lei bucata.
Salut!
Am un Logan 1,4 MPI din Martie 2008 , 80000 km parcurși. De ceva vreme când dau drumul la ambreiaj, zvâcnește, parcă...
Am mers cu ea la mecanic și mi-a spus că trebuie să schimb kit-ul de ambreiaj, că este pe ducă.
Până aici, toate bune dar am întrebat mai mulți mecanici și niciunul nu a știut să îmi spună dacă trecuie disc cu diametrul de 180 mm sau 200 mm.
Din cei care au schimbat, sau care se pricep, știți cumva cum stă treaba?
Mulțumesc!
ambreiajul tau zvacneste din cauza piciorului de lemn, nicidecum ca e el pe duca, probabil ca la plecarea de pe loc nu prea turezi motorul, asta e cauza zvacnirilor ambreiajului tau
pe orice site ai intra daca pui specificatiile masinii tale, adica 1.4 iti va aduce ambreiaj de 180 mm
Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
Nu dozezi corect pedala de ambreiaj in functie de turatia motorului, in fine, si eu am avut problema asta pe la 70.000 km, l-am patinat bine de cateva ori si si-a mai revenit, acum am 110.000 km si merge ok.
daca nu iti schimbi stilul de condus ai mari sanse sa-l strici si pe urmatorul
La fel si la 42.000 (aproximativ). Masina era in garantie, ambreiajul nu. Reparatia ar fi fost 1.400. Al doilea ambreiaj no name cumparat de la "magazinul din colt" a tinut putin peste 38.000 km (s-a rupt un dinte de la soare). Reparatia 100 lei, kitul 250 lei. Dai un ban dar stii ce iei .
Actualul "kit ambreiaj Logan made in France" 350 lei (de la alt magazin de la alt colt de strada), are 78.500 (cam pe acolo), fara probleme. Sa vedem in urma accidentului daca a fost avariat, inca nu stiu.
Am ~ 195.000 km cu ambreiajul original, fara probleme. Masina din 2005, condusa de mine si de sotie (care si-a luat carnetul in 2005), mers cam 40% in oras, 60% in afara.
Last edited by aslanalbert; 23 September 2015, 10:50.
Azi cand am luat masina de la service am constatat ca am ambreiajul altfel decat era inainte. E normal, l-au reglat baietii altfel, doar ca acum are cursa mai lunga. Incepe sa cupleze cam de la jumatea cursei si pt ca nu sunt invatat cu el asa, scoate un "clonc" cateodata. As vrea sa-l reglez cum era inainte adica la un sfert de cursa, dar nu mai stiu acum daca trebuie strans sau slabit cablul. As vrea sa ma mai tina vreo 50k km.
Scuze, am gresit topicul.
Last edited by Fanez; 8 October 2015, 22:55.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment