Cat Tine Ambreiajul De La Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cherubino View Post
    Totodata, din opiniile exprimate in mesajele anterioare, am inteles ca practica asteptarii pe loc cu ambreiajul apasat, pe care am invatat-o de la instructorul meu, este incorecta. E bine ca am aflat asta si o sa recurg si eu de acum inainte la stationarea cu maneta schimbatorului la punctul mort, in loc sa tin masina din ambreiaj.
    Interesant ceea ce spui, intructorii cu care am luat ore, m-au atentionat de fiecare data, ca in timpul stationarii sa las maneta pe liber si sa nu patinez placa de ambreaj.

    Comment


    • Si eu sunt contrariat de chestia asta,intrucat instructorul e chiar unul foarte bun, cu zeci de ani de meserie la activ si cu procentaje de promovabilitate „din prima” ale cursantilor sai la examen de peste 95%. Am exersat de zeci de ori cu el plecarile din rampa, la care efectiv tineam masina pe loc doar din ambreiaj, dupa ce verificam putin „tinerea” prin eliberarea usoara a pedalei de frana, pentru a urmari ca masina sa nu plece inapoi la vale. Intamplarea face ca la mine in oras, fiind zona montana, cam toate intersectiile importante au rampe, asa ca indiferent daca aveam rosu la semafor, daca opream obligatoriu la STOP sau la cedarea trecerii inainte de intrarea in giratorii, urmam aceeasi procedura descrisa mai sus.
      M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

      Comment


      • Instructorul tau e slab de tot, daca te-a invatat sa tii pedala apasata.

        Putem trece peste asta?

        Comment


        • Originally posted by mr.K View Post

          Putem trece peste asta?
          Da. Scuze, n-am vrut sa inoportunez pe nimeni.
          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

          Comment


          • Originally posted by mdaa View Post
            Nu de alta, dar nu-i ieftina manopera si nici timpul tau ce-l pierzi cat nu poti folosi masina.

            La munca avem logane de 1.4 1.5 si 1.6 care fac drumuri foarte scurte si dese in bucuresti cu diversi soferi neexperimentati. Nici unul nu a prins 100.000 km cu ambreiajul original
            Pai la traficul din Bucuresti, nici nu-i de mirare.

            Comment


            • Originally posted by mr.K View Post
              Instructorul tau e slab de tot, daca te-a invatat sa tii pedala apasata.

              Putem trece peste asta?
              sa tii masina in rampa, la plecare, din ambreiaj nu inseamna ca stai cu ambreiajul calcat. cu ambreiajul calcat stai in bucuresti cand vrei sa pleci primul.
              ceea ce fac foarte multi.
              ca incepator, la plecarea in rampa trebuie sa inveti sa tii masina din amreiaj,
              altfel, i-o cam dai celui din spate.

              Comment


              • Pai da, ca din pacate la marea capitala nu s-a auzit inca de cronometru la semafor )
                In rest, nu e necesar sa patinezi ambreiajul la plecarea din rampa, ci doar sa-l sincronizezi b ine cu aceleratia(un pic mai multa acceleratie decat la plecarea pe loc drept). Nu-i nicio problema daca merge masina in spate cativa cm, dar ala din spate ce, sta la 20 cm de "curul" tau?
                La o adica,se poate folosi si frana de mana.

                Comment


                • Originally posted by B997NDL View Post
                  sa tii masina in rampa, la plecare, din ambreiaj nu inseamna ca stai cu ambreiajul calcat. cu ambreiajul calcat stai in bucuresti cand vrei sa pleci primul.
                  ceea ce fac foarte multi.
                  ca incepator, la plecarea in rampa trebuie sa inveti sa tii masina din amreiaj,
                  altfel, i-o cam dai celui din spate.
                  Normal ca inainte de plecare o tin din ambreiaj, dar pe perioada scurta (de exemplu daca astept la semafor rosu si se schimba culoarea in galben, in momentul ala pregatesc plecarea tinand-o din ambreiaj si eliberand partial frana). In mesajul meu anterior ma refeream la momentele de dinaintea pregatirii pentru plecare, cand asteptam cu masina in treapta 1 si ambreiajul apasat pana la podea.
                  M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                  Comment


                  • Originally posted by B997NDL View Post
                    sa tii masina in rampa, la plecare, din ambreiaj nu inseamna ca stai cu ambreiajul calcat. cu ambreiajul calcat stai in bucuresti cand vrei sa pleci primul.
                    ceea ce fac foarte multi.
                    ca incepator, la plecarea in rampa trebuie sa inveti sa tii masina din amreiaj,
                    altfel, i-o cam dai celui din spate.
                    La plecare insemnand cam cate secunde, cat e semaforul pe rosu?

                    Normal ca inainte de plecare o tin din ambreiaj,
                    Pai nu esti hotarat, faci asta inainte pleci anticipand, sau astepti cu ambreiajul calcat?

                    Totodata, din opiniile exprimate in mesajele anterioare, am inteles ca practica asteptarii pe loc cu ambreiajul apasat, pe care am invatat-o de la instructorul meu, este incorecta
                    Last edited by mr.K; 14 June 2016, 14:17.

                    Comment


                    • la plecare= cand s-a facut rosu pentru pietoni. intru in faza street racing.

                      Originally posted by Cherubino View Post
                      Normal ca inainte de plecare o tin din ambreiaj, dar pe perioada scurta (de exemplu daca astept la semafor rosu si se schimba culoarea in galben,.
                      in bucuresti, dupa rosu, nu vine niciun galben, ci verde direct.
                      Last edited by B997NDL; 14 June 2016, 14:33. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • mai sunt orase unde dupa rosu vine iar galben inainte de verde. la astia care se grabesc tare, exact semnalul de calca ambreiaju, da-i a'ntaia si urca la 3500rpm
                        eu am 100000km si ambreiajul tine sus de pe la 15000km (dupa ce l-am prajit de doua ori urcand cu spatele intr-o livada de pruni si printre alte masini parcate acolo. c-asa-i la nunta, nu-s locuri).
                        cred/sper ca-l mai tin vreo 30000km, adica doi ani. ceea ce-i rezonabil pentru un disc valeo cu arcurile rupte din luna a 3-a de ultilizare
                        Last edited by Seba; 14 June 2016, 16:18.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Originally posted by B997NDL View Post
                          in bucuresti, dupa rosu, nu vine niciun galben, ci verde direct.
                          Eu sunt din Petrosani. Oras mic, semafoarele sunt putine (au cam fost inlocuite cu sensuri giratorii), dar la toate apare galbenul, atat la trecerea de la rosu la verde, cat si invers. Particularitatea marii majoritati a intersectiilor de aici, atat semaforizate, cat si cu sensuri giratorii, este faptul ca au cel putin una dintre directii in rampa sau panta, dupa caz.
                          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                          Comment


                          • Originally posted by Seba View Post
                            mai sunt orase unde dupa rosu vine iar galben inainte de verde. la astia care se grabesc tare, exact semnalul de calca ambreiaju, da-i a'ntaia si urca la 3500rpm
                            pe mine nu ma deranjeaza ca n-am galben dupa rosu, dar ma scot din minti idiotii si panaramele care trimit sms-uri la semafor si pierd vreo 10 secunde din unda verde.
                            de aia stau ca mana pe claxon.

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post
                              Pai nu esti hotarat, faci asta inainte pleci anticipand, sau astepti cu ambreiajul calcat?
                              Asa am facut cand faceam practica la scoala de soferi. Asteptam cu ambreiajul calcat pana aparea la semafor galbenul, ce dureaza cca. 2-3 secunde. Cand aparea galbenul pregateam plecarea, eliberand putin ambreiajul.
                              Acum, de cand am aflat ca nu e bine sa tin ambreiajul la podea in stationare, am inceput sa duc maneta schimbatorului la punctul neutru si sa eliberez ambreiajul, dar numai pana apare galbenul, cand introduc maneta in treapta 1 si fac pregatirea pentru plecare asa cum am scris mai sus. Am crezut c-o sa fie mai complicat, dar m-am convins ca nu e..
                              M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                              Comment


                              • la semafor mai bine stai pe frana sau cu frana de mana un pic atacata cat sa asiguri masina, sigur nu se uzeaza nimic ca-n cazul statului cu ambreiajul apasat. si eu as face la fel, daca ar fi galben dupa rosu, atunci as cupla treapta 1 si-as sta pe ambreiaj. in alea 2 secunde nu crapa nimic, in schimb, daca-l tii apasat de 50 de ori pe zi cate 30-40 de secunde, nu cred ca o sa-i placa rulmentului de presiune si nici placii de presiune
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google