Cat Tine Ambreiajul De La Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by B997NDL View Post
    pe mine nu ma deranjeaza ca n-am galben dupa rosu, dar ma scot din minti idiotii si panaramele care trimit sms-uri la semafor si pierd vreo 10 secunde din unda verde.
    de aia stau ca mana pe claxon.
    Mai sunt unii care au senzor la claxon. Cand apare verde, hop si ei infipti in claxon. De vreo doua ori am scapat ambreiajul in situatii d-astea . Scuze pentru Offtopic.

    Comment


    • Originally posted by B997NDL View Post
      la plecare= cand s-a facut rosu pentru pietoni. intru in faza street racing.



      in bucuresti, dupa rosu, nu vine niciun galben, ci verde direct.
      Pai asa este peste tot in Romania.

      Originally posted by Cherubino View Post
      Asa am facut cand faceam practica la scoala de soferi. Asteptam cu ambreiajul calcat pana aparea la semafor galbenul, ce dureaza cca. 2-3 secunde. Cand aparea galbenul pregateam plecarea, eliberand putin ambreiajul.
      Acum, de cand am aflat ca nu e bine sa tin ambreiajul la podea in stationare, am inceput sa duc maneta schimbatorului la punctul neutru si sa eliberez ambreiajul, dar numai pana apare galbenul, cand introduc maneta in treapta 1 si fac pregatirea pentru plecare asa cum am scris mai sus. Am crezut c-o sa fie mai complicat, dar m-am convins ca nu e..
      Unde ai vazut tu semafor care sa aiba galben dupa rosu, inainte de verde?
      Last edited by anto84; 15 June 2016, 12:12. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Unde ai vazut tu semafor care sa aiba galben dupa rosu, inainte de verde?
        La Iasi. Avem niste semafoare inteligente proiectate de UTI, te doare mintea.
        Galbenul dureaza cam juma' de secunda, n-apuci sa dai a'ntaia ca s-a si facut verde.
        Deci, galbenul e inutil. Mai bine faceau rosu/verde pe intermitent cateva secunde, cum e pentru pietoni.

        Comment


        • @anto84: in destule orase inca se mai da galben dupa rosu. daca-mi aduc eu bine aminte, chiar si-n galati acum 10 ani tot asa era...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • In fine, cred ca sunteti constienti ca discutam de una din piesele de rezistenta la Logan.
            Eu am facut o mie de km. peste suta de mii; nu am niciun semn ca ar trebui sa ma indoiesc de cele spuse mai sus.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • 200 mii+, valeu de fabrica rezista!

              Comment


              • Si exemplele pot continua.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Originally posted by mariusnicolae View Post
                  Asta fost primul lucru pe care l-am facut si eu imediat dupa ce am luat masina.
                  Dupa cum venise din fabrica trebuia sa eliberez pedala aproape de tot ca sa plece de pe loc. Imediat cum am ajuns acasa, l-am si rezolvat.
                  La fel ca si la colegul @Revulsin, la mine ambreiajul cupleaza imediat cum ridic putin piciorul de pe pedala.
                  Imi ofera un confort deosebit la plecarea de pe loc, mai ales in rampa.
                  Si eu l-am avut reglat sa prinda jos de tot, dar tocmai la plecarea in rampa aveam probleme, daca ambreiajul prinde prea jos, nu mai ai timp sa accelerezi suficient inainte, si incepe sa tremure sau da sa moara.
                  Nu e bine sa prinda nici prea sus, dar nici prea jos.

                  Comment


                  • Piesa de rezistenta la Logan 1.
                    Ca la 2, are tremurici pana in 15k, nu cred ca apuca sa vada kilometraje mari.

                    Comment


                    • Ai Logan2 de "stii" asta?
                      Sau e in spiritul "echilibrului" cu care ne-ai obisnuit?
                      Cateva cazuri semnalate nu sunt nicicum in masura sa ne faca sa credem ceea ce spui tu.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Tu ai Logan 2 si stii ca nu e asa?
                        Timpul o sa ne lamureasca.

                        Comment


                        • Aveam pretentia sa intelegi exact ce am spus. Daca nu reusesti, asta e.
                          ...
                          Sa revenim la subiect.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • loganu 2 e facut din piese eco, normal sa nu reziste la fel de mult ca logan 1

                            logan 1 a fost un monument de fiabilitate, ceea ce nu se poate spune despre l2 care e facut in spiritu consumerismului dixit

                            nu e nevoie sa ai masina respectiva ca sa stii ce probleme are sau daca are probleme. asa cum va informati cu privire la un model sh inainte de a-l cumpara, ca sa va formati o parere despre fiabilitate, asa ar trebui sa faceti si la masinile noi. nu inseamna ca daca masina e noua are 0 probleme sau ca 5-6 ani te scuteste de orice belea

                            invatarea pe principiu incercare eroare e una dintre cele mai proaste modalitati de a invata voi asta promovati, sau unii dintre voi, ca domnle de unde stii tu ca are problema x sau y daca nu ai masina asta? pai simplu: ma informez cu privire la impresiile posesorilor ca sa nu cad si eu in aceiasi capcana, logic
                            Last edited by cristi....; 16 June 2016, 01:47.

                            Comment


                            • Pentru ca foarte putini ati citit care e cu adevarat subiectul acestui topic, va ajut eu sa va amintiti;
                              Originally posted by ionescu liviu View Post
                              Vazand cat de popular e topicul cu bateria am zis sa incepem si unul cu durata de viata a ambreiajului (mai bine zis kilometrii parcursi). Mie unul mi se pare destul de util.
                              Stiu ca depinde de multi factori dar ar fi bine de stiut concret, cateva date.
                              Eventual sa zica doar cei care l-au schimbat, concret, la x km si eventual cei care nu au schimbat dar sunt trecuti de 100.000 km cu el.
                              Propun sa dati date de motorizare (daca nu cumva scrie la username) si daca cumva masina e taxi, scoala sau "de familie".
                              Lasati povestile nemuritoare, precum si estimari despre durata de viata a ambreiajului la anumite modele de Logan.
                              Deci, cat mai concret, asa cum se cere de catre autorul topicului.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Mie mi-a cazut brusc pe la 40k km, masina de familie, mers normal (fara burn-out sau alte suprasolicitari ale ambreiajului, fara sa-l tin apasat la semafor, fara sa-l "scap"). La reprezentanta mi-au cerut 1400 lei (nu era inclus in garantie), defectul era de fabricatie (a crapat placa - era fisurata).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google