Cat Tine Ambreiajul De La Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tavi, daca ambreiajul tau mai are arcuri intregi cate are al meu (numarul tinde spre zero) tremura la aproape orice plecare lina (fara a accelera mai sustinut sau fara scartait de roti). si uite ca am trecut cu putin de 100000km cu el, iar tinut tine sus de pe la 20000km si tremura cam tot de-atunci. de pe vremea cand vik-power, campionatul judetean, vss regional, etc
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Ce zici tu de tremurat la plecarea fara acceleratie suficienta, este tremuratul motorului care intra in subturare. Cum altfel se manifesta "tremuratul ambreiajului"? Si se simte cu atat mai mult acum vara cu AC pornit, trebuie si mai multa acceleratie.
      De tinut sus tin cam toate Renault.

      nu mai folosi "quote" ca sa raspunzi la ultimul post
      Last edited by Seba; 13 July 2016, 18:01.

      Comment


      • uneori tremura si cand o tin constant la 1500rpm, la eliberarea lina a ambreiajului. e ca o rafala de ambreieri-debreieri pentru 1m parcurs de masina, dupa care dispare. pot pleca cu a 2-a din loc si nu tremura la fel. dar nu vreau sa patinez ambreiajul de sa-l ia dracu
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Daca ai folosit masina in acelasi mod zi de zi si a aparut acea trepidatie la plecarea de pe loc,atunci inevitabil ambreiajul va trebui inlocuit.Lucru intimplat la mine.KIT original de RENAULT, nu VALEO in cutie verde si vreo 10 ore de munca.

          Comment


          • 10 ore?Da ce-ai facut fratie si setul motor+vopsit?
            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

            Comment


            • Lucrat de unul singur si cu masina suspendata de fata pe doi butuci.Tie cat ti-a luat? Eu nu cred ca in conditiile astea cineva il v-a schimba in 3 ore.
              Last edited by 77sky; 17 July 2016, 16:36.

              Comment


              • Asa da,e criminal,munca de chinez batran,totusi la cat costa un kit bun prefer s-o fac in service si sa am si garantie.300 manopera la service toyota Buzau,325 AD GArage.Cat de cat rezonabil.
                KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                Comment


                • Eu am preferat sa fac eu treaba asta, sa-mi ramina mie 300 de lei si sa invat si ceva din asta. Montajele pe care le-am facut, au fost fiabile si fara probleme, daca respecti schema electrica si manualul de service.
                  Last edited by 77sky; 17 July 2016, 16:35.

                  Comment


                  • Da, ramai cu banii dar e chinuiala. Asa as face si eu daca s-ar desface toate suruburile pe acolo usor, dar cand te chinui o ora la unul, nu mai este niciun fun.

                    Comment


                    • Logan 1.6MPI din 2005, 182.000km. dupa maxim o ora de mers, se aude un fel de frecare metalica (un scartait..) la apasarea pedalei de ambreiaj. am fost la service sa schimb cablul de ambreiaj, mi s-a spus ca de vina e tot ansamblul ambreiajului.
                      Altfel, ambreiajul mi se pare normal (nu patineaza). Cine a mai intalnit problema asta, care a fost rezolvarea ?

                      Comment


                      • Si la mine face ceva asemanator, dar mai accentuat cand merg cu AC pornit. La un moment-dat a uns un amic mecanic cu niste ulei pe la cablu nu stiu pe unde si n-a mai facut o perioada. In rest nu patineaza.
                        Simptomul e o sacadare cu un zgomot de frecare la eliberarea pedalei.

                        Comment


                        • Originally posted by vstana View Post
                          Logan 1.6MPI din 2005, 182.000km. dupa maxim o ora de mers, se aude un fel de frecare metalica (un scartait..) la apasarea pedalei de ambreiaj. am fost la service sa schimb cablul de ambreiaj, mi s-a spus ca de vina e tot ansamblul ambreiajului.
                          Altfel, ambreiajul mi se pare normal (nu patineaza). Cine a mai intalnit problema asta, care a fost rezolvarea ?
                          La mine face asa inca de pe la 100.000km, daca retin bine. Acum am peste 205 mii si inca are viata in el cu tota fasaiala aia care se aude din cand in cand.
                          Nu exista rezolvare (doar schimbatul - dar asta nu e un motiv), dar nici nu afecteaza cu nimic. Mergi in continuare fara probleme!

                          Comment


                          • La mine scartaia rau de tot furca + pedala de ambreiaj la prinderile acestora (pedala tare, cursa sacadata, zgomot enervant pentru mine si pasageri). Initial am bagat WD-40 chinuit in zona imbinarii furcii ambreiajului cu cutia de viteze + dat cu WD-40 pe la imbinarea pedalei cu cablul de ambreiaj pe undeva bagat sub bord (proasta pozitie). Dupa doua saptamani revenise zgomotul si se auzea din ce in ce mai rau (ca si cand totul era gripat). Asa ca:

                            - schimbat cablul de ambreiaj cu unul original;
                            - dat jos pedala de ambreiaj si bagata vaselina ca apucatu' la prinderea ei;
                            - dat jos furca de ambreiaj si bagata vaselina ca apucatu' la prinderea ei.

                            A trecut o luna si ambreiajul merge minunat, usor de tot si fara zgomote + faptul ca acum cupleaza lin pentru ca sistemul nu mai este gripat. E senzatia aia de "pedala rupta" cand il apesi de functioneaza asa usor, ca un Logan nou. Sigur nu va mai scartai pana voi iesi la pensie.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Cum ai dat jos pedala, ca e o pozitie cam incomoda acolo, nu?
                              Si la mine am aceasta "sacadare" din cauza careia nu cupleaza lin.

                              nu mai folosi "quote/citeaza" cand raspunzi ultimului post!
                              Last edited by Seba; 25 July 2016, 15:35.

                              Comment


                              • Astazi cu ocazia inlocuirii simeringului palier am zis sa schimb si ambreiajul.Desi aveam 80.000km am zis ca tot e atata munca sa umble la el,hai sa-l schimb.Cel valeo cred ca s-a tocit cam jumate din cat era nou,asta ochiometric vorbind,am pus exedy,tot kit-ul a fost 315 lei,are tot 6 arculete ca si valeo.Zgomotul tehnologic de la relanti nu a disparut,s-a estompat putin,inclin sa cred ca-i de la furca,e reglata pedala mai jos,si furca are joc.Ulei nou la cutie Total 75w-80 GL 4+.Ca si placa de presiune mi se pare mai bine facut valeo,asta de la exedy parca ar fi de 1300 cu niturile alea pe ea,am vazut ambreiaje de toyota(am fost la service toyota) date jos sau noi ptr montaje si erau exedy toate.E asa de moale ambreiajul ca ti-e si mila sa calci pe el.
                                Attached Files
                                Last edited by burtosu; 25 July 2016, 16:26.
                                KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google