Ce Pret Mai Iau Pe Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Rac View Post
    Asa este.Lucrul ieftin costa scump in timp.
    Devalorizarea Logan este peste 50% in 5 ani.
    Stai sa vezi "cat de scump costa lucrul scump" in timp.

    Uita-te la Seria 7, S-Klasse sau A8, masini care au costat peste 100 de mii noi, iar acum, dupa 2-3 ani, stau la vanzare cu 15-20 de mii si nu le ia nici dracu'.

    Logan - 50% in 5 ani, adica pierzi ~5 mii
    Premium cars - 80% in 2-3 ani, pierzi 80 de mii (optzeci de mii de euro). Poate n-ai inteles, dar pierzi de vreo 8-10 Logan-uri.

    Cum zicea si Costi, Logan-ul si-a mentinut valoarea neasteptat de bine.
    Last edited by vitriol; 19 September 2013, 10:44.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • E si normal ca o masina ieftina sa-si mentina pretul, pt ca sunt multi care o cumpara.
      O masina premium nu prea mai are target in Romania, si target foarte mic afara.

      Sa vezi anomalie: iti poti lua un CLS din 2005 cu 9000 euro, masina la care platesti impozit 500 euro + 1000 casco.
      Sau iti poti lua o skoda octavia din 2010 cu 10000 euro.
      Pai de ce mama dracului sa iau o skoda, cand pot lua un CLS? e scumpa intretinerea? Filtru de polen 70 lei, aer 100 lei, ulei 30 lei, carburant 200 lei, servodirectie 1000 lei (va spun ce am tot schimbat eu cand aveam Mercedesul cu motor de 3000 cmc).
      Consumul extraurban al Mercedesului de 3000 cmc benzina era de 8.3. Tocmai ce actualul proprietar a facut 7000 km extraurban cu ea, si asta a fost consumul.
      La una diesel e si mai mic.

      Comment


      • Dar cat e un cauciuc ? Sau un amortizor/Disc de frana/bujie? Ca se mai uzeza/inlocuiesc si astea. Bine, bujia o fi ieftina, dar daca ai de schimbat 12 la un V6....
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Devalorizarea procentuala e destul de mare la Logan.

          Eu am dat 7500 de eur pe Loganul din dotare in 2008.

          Masina are acum 5 ani si valoarea ei de piata e maxim 2500 de eur(motor 1.4, Preferance - nu are AC)

          Devalorizarea procentuala dupa 5 ani e de aproximativ 66% in cazul meu.

          Majoritatea grilelor de evaluare spun ca devalorizarea unei masini dupa 5 ani ar trebui sa fie de aproximativ 50%.

          Asadar devalorizarea Loganului pare mai mare decat media altor modele de masini.
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • Originally posted by einstein1984 View Post
            Dar cat e un cauciuc ? Sau un amortizor/Disc de frana/bujie? Ca se mai uzeza/inlocuiesc si astea. Bine, bujia o fi ieftina, dar daca ai de schimbat 12 la un V6....
            Scump, ca doar e pe 17 - 700 lei fata de 300 lei. Restul, ieftin: 250 amortizor, discuri frana fata 300, bujii erau 6, nu 12. Placute frana spate, ATE (cele mai scumpe din lista) - 350 lei. Cele mai ieftine erau 100 lei.

            Ba pardon, 225/45/17 sunt 519 lei bucata - continental sportcontact


            Iar un 185/65/15 premium contact e in jur de 350 lei.

            Iar un Barum cu dim 225/45/17 este 350 lei
            Last edited by Cezar; 19 September 2013, 14:23. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • una peste alta un cls e gaura si apoi daca vrei sa-l revinzi ai ceva de furca! opinia mea!
              Keep walking...

              Comment


              • Asa este, ai de furca, insa nu iei o masina care sa o pastrezi macar 5-7 ani?
                Cat ajunge o skoda dupa alti 5-7 ani?
                Daca vrei revanzare rapida cu pierdere cat mai mica, iei o masina de 2000 euro.

                Comment


                • Doar ce am trecut prin targul din vitan sa imi cumpar o cheie si am intrat sa vad si preturile la masinile expuse. Nu am mai fost acolo de minim 2-3 ani si am ramas surprins de faptul ca era GOL fata de anii trecuti. Am surprins doi cetateni ce se dadeau interesati de un seria 5 model 2012, recent adus, 38.000 €.

                  Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                  Comment


                  • Cezare nu as pastra o masina 7 ani...ci undeva la 4 ani adica iau una de 2-3 ani...o tin si eu 3-4 ani...si apoi o marit...ca incepe sa ceara bani! si pierderile la o skoda sunt mici...undeva la 2000 eur maxim (depinde si cu cat iei masina)
                    Keep walking...

                    Comment


                    • gioni, in 8 ani de cand am golanul nu mi-a cerut inca bani. Ai mei au un golf 4 din 2002 daca nu ma insel, si au schimbat doar compresorul de clima

                      Comment


                      • Daca azi o skoda din 2010, deci 3 ani, valoreaza 10 mii peste alti 4 ani
                        tu spui ca va avea o valoare de 8000 devalorizandu-se maxim 2000 eur ? Eu cred ca devalorizarea e la fel de mare ca la orice masina.
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Originally posted by Niki View Post
                          Cine a avut Nova sau 1310, pana in 2013, da si mai mult, crede-ma!
                          In plus, mai sunt si cei ce cauta o masina impecabila, de la proprietar, km putini, sa nu ceara bani macar vreo 6-12 luni etc. Si aia vor da.
                          adevar graiesti, astia sunt cumparatorii de logan sh. Bine ca inca mai sunt destui ca altfel ar trece toti pe golfuri4, opeluri astra si alte masini aduse din afara cu 1500E

                          Comment


                          • Pot spune ca intretinerea la Mercedes este cea mai ieftina dintre modelele germane.Opiniile conform carora Mercedes-ul este cel mai scump la intretinere sunt deformate si nu corespund realitatii.Evident anumite repere,sunt scumpe intocmai ca la alte marci.Dar nu cred ca voi vedea vreodata placute frana la 80 ron sau rulment fata spate la 90 ron la vreo masina germana !
                            Sunt detinator de Mercedes,probabil stiu ce vorbesc !
                            Umblam acum cativa ani dupa E 55 AMG,dar am ramas la 1800 cmc datorita taxelor.De ce sa arunci banii statului ?Mai bine iti construiesti o casa ,decat sa-i bagi in curul unei masini. Oricum in Romania caii putere nu sunt prea utili,mai ales cu proiectul noului cod rutier.
                            Masinile scumpe au si motoare mari,minim 3000 cmc minim 2100 ron anual.
                            Orice om constient,nu va plati statului acesti bani degeaba.Oricum statul iti ia alte taxe,nu are rost sa platesti inutil pentru o masina.Din acest motiv nu se vand ! Daca impozitele ar fi cele de acum 10 ani,preturile la auto ar fi triple.Romanul este invatat sa puna curu in A8 sau S klasse,dar ar plati la impozit cat pentru o dacie 1300.Nu merge asa !
                            @stolniceanulucian,ar fi extraordinar sa iei 2500 euro pe un Logan din 2008 fara AC,dar nu cred,mai ales daca nu are taxa platita.Un amic a cumparat un Logan din 2009(fara taxa platita) 9000 km rulati(stare noua) ,cu 1700 euro !
                            @vitriol,nu cred ca ai inteles.Am facut referire la faptul ca nu se merita sa iei un Logan sh,pentru utilizare maxima in regim PJ.
                            Am scris mai sus de ce devalorizarea este imensa la autoturismele scumpe !Din pacate in Romania,aceste exemplare sunt mai ieftine decat in Germania.
                            Sincer,desi probabil mi-as permite,nu as investi banii intr-o masina de lux cu motor peste 2000 cmc. Platesc statului sume considerabile pe taxe si impozite.De ce sa mai platesc si pentru o masina ?
                            In cazul Loganului una este sa cerem 3000 euro pe un exemplar din 2008,alta este sa primi acei bani !

                            Comment


                            • Ehe, la 1700 euro logan sh sa tot iei pt firma. Cum ziceai bine, nu la 3000, ci la jumatate din suma. Altfel chiar nu renteaza.
                              Plus ca acum piata se confrunta cu urmatoarea problema:
                              - salarii ceva mai mici
                              - imposibilitatea de a mai lua credite atat de usor.
                              Iar cand vorbim de bani cash, acum e tare greu.
                              Last edited by Cezar; 19 September 2013, 15:10.

                              Comment


                              • Originally posted by Rac View Post
                                Oricum in Romania caii putere nu sunt prea utili,mai ales cu proiectul noului cod rutier.
                                Ai uitat de drumurile proaste mai ales cele judetene. Codul rutier il mai poti fenta cu o statie sau cunoscand zona dar cand drumul e rupt poti sa ai si 300cp nu iti folosesc la nimic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google