A mea are 3 ani si 65.250 km. In primele luni o uram, SINCER ! Stateam si ma intrebam de ce naiba am dat 6.800 eur pe ea cand imi puteam lua orice altceva (sh) la banii astia sau ceva mai mult. Acum, dupa trei ani de nebunii cu ea am ajuns sa o respect. Am colegi ce si-au luat o data cu mine un Opel Vectra B 2.0 benzina, Peugeot 406 1.9 diesel (cel de 110 cp), Volkswagen Golf IV 1.4 benzina.
Opelul - discuri si placute de frana, distributie, esapament + catalizator ce a crapat, disc de ambreiaj, placa si rulmentul de presiune, un injector si oglinda dreapta ce a cazut in mers !!!
Peugeot-ul - disc de ambreiaj, placa si rulment de presiune, scaunul soferului (dupa ce a fost sudat o data), maneta de la stergatoare (e posibil sa fi tras prea tare de ea si s-au rupt contactii in interior), iar acum sta pe dreapta din cauza turbinei, e stricata si iese un fum din esapament mai rau decat la orice RABA.
Volkswagenul - la asta e poezie .... Toate patru injectoare, planetarele, grupul ala din cutie, nu mai stiu cum se cheama, ce se misca in momentul schimbarii vitezelor, pompa de apa, pompa de benzina, cablul de la frana de mana, cablul de ambreiaj, motorasul de la geamul din dreapta (s-a ars si a ramas deschis la jumatate in plina iarna ...), electroventilatorul de la radiator, ars si asta ...
Eu am platit doar reviziile la timp, in rest masina a mers ceas. Cea mai scumpa revizie a fost cea de la 60.000 km dar e normal deoarece a implicat si distributia. Per ansamblu, multumit de masina si am de gand sa o mai tin ceva vreme, asta pana o aparea cea de 133 cp ... Fac un drive-test si vedem atunci.
Opelul - discuri si placute de frana, distributie, esapament + catalizator ce a crapat, disc de ambreiaj, placa si rulmentul de presiune, un injector si oglinda dreapta ce a cazut in mers !!!
Peugeot-ul - disc de ambreiaj, placa si rulment de presiune, scaunul soferului (dupa ce a fost sudat o data), maneta de la stergatoare (e posibil sa fi tras prea tare de ea si s-au rupt contactii in interior), iar acum sta pe dreapta din cauza turbinei, e stricata si iese un fum din esapament mai rau decat la orice RABA.
Volkswagenul - la asta e poezie .... Toate patru injectoare, planetarele, grupul ala din cutie, nu mai stiu cum se cheama, ce se misca in momentul schimbarii vitezelor, pompa de apa, pompa de benzina, cablul de la frana de mana, cablul de ambreiaj, motorasul de la geamul din dreapta (s-a ars si a ramas deschis la jumatate in plina iarna ...), electroventilatorul de la radiator, ars si asta ...
Eu am platit doar reviziile la timp, in rest masina a mers ceas. Cea mai scumpa revizie a fost cea de la 60.000 km dar e normal deoarece a implicat si distributia. Per ansamblu, multumit de masina si am de gand sa o mai tin ceva vreme, asta pana o aparea cea de 133 cp ... Fac un drive-test si vedem atunci.











Vroiam sa subliniez faptul ca depinde si ce parte a paharului vezi!Crede-ma ca am vazut miliardar care gasea nod in papura la un Bentley decapotabil...Si la banii care costa masina aia, chiar avea dreptate omul!Fiare sunt toate...De multumit, ne multumim prin prisma subiectivismului pana la urma!Numai bine!
.
Comment