Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by B997NDL View Post
    pai nici n-ai nevoie de mai mult pe 1,4. de aia le trimit cu 40. deja 16 v cere 60...
    Pai daca n-am nevoie de mai mult de 40, de ce mi-au pus de 60Ah 540A?
    Asta e ideea pe care am vrut s-o subliniez: nu s-a facut niciun calcul, s-a pus ce era pe stoc.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Fiindca merge perfect si cu 40-45 si fiind criza e normal sa micsoreze costurile unde se poate.
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • @vitriol

        dupa cum se vede, asa se pare.

        Comment


        • Mai baieti, una peste alta, nu bateriile sunt problema, cel putin la benzinare; am spus candva, avand in vedere postarile colegilor, precum si propria experienta, ca in medie o baterie la Logan, tine cam 5 ani. Daca gresesc, mea culpa.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Originally posted by B997NDL View Post
            pai nici n-ai nevoie de mai mult pe 1,4. de aia le trimit cu 40. deja 16 v cere 60...
            De ce aceasta diferenta...?

            Comment


            • Pe a mea, preference 1,4 mpi, octombrie 2004 baterie de 60 Ah 540A

              Comment


              • deci le-au micsorat numai pt economie daca toti eveau de 55-60. ca nu cred ca s-a schimbat altceva ca sa bage de 40.

                Comment


                • Originally posted by Shakar View Post
                  Fiindca merge perfect si cu 40-45 si fiind criza e normal sa micsoreze costurile unde se poate.
                  Adica in 2004 la lansare nu voiau sa micsoreze costurile? Cand ei voiau o masina de 5000 de euro?
                  Sau s-a modificat asa mult tehnologia d efabricatie a bateriilor auto ca in cativa ani au ajuns sa puna de 40Ah in loc de 55-60Ah?

                  Comment


                  • Daca ne uitam la calitatea de fabricatie si cum a scazut la multe Loganuri odata cu trecerea timpului, cam asta a fost si cu bateriile. Ca sa reduca costurile si-au dat seama ca si o baterie de 45 Ah isi face treaba 2 ani de zile, apoi nu-i mai intereseaza pe ei daca bateria te mai duce sau nu. A mea a venit cu 60 Ah si 540 A la pornire, mega-suficient pt 1.4 cu AC, poate de asta ma tot tine din 2004, daca era de 45 Ah am mari dubii ca ma tinea atata timp. Eu voi merge in continuare fie pe un Premier de 55 Ah si 540 A la pornire, fie de 65 Ah si 600 A la pornire. Ar mai fi varianta cu Varta Black 70 Ah, dar fiind gama entry-level de la ei nush daca duce mult.

                    Comment


                    • Originally posted by ham04 View Post
                      Ca sa reduca costurile si-au dat seama ca si o baterie de 45 Ah isi face treaba 2 ani de zile, apoi nu-i mai intereseaza pe ei daca bateria te mai duce sau nu.
                      Daca au facut ei economie pana si la "ciocul ala de rata" de sub butucul portbagajului,apoi la baterie. Prima data era butucul ca la usi,apoi l-au facut in exterior cu plasticul ala sub el,,apoi l-au scos si au lasat butucul in afara ca merge deschis si fara ala.
                      La baterie acelasi principiu,,""las-o ba ca merge/porneste si asa"".

                      Comment


                      • Originally posted by mr.K View Post
                        Adica in 2004 la lansare nu voiau sa micsoreze costurile? Cand ei voiau o masina de 5000 de euro?
                        Sau s-a modificat asa mult tehnologia d efabricatie a bateriilor auto ca in cativa ani au ajuns sa puna de 40Ah in loc de 55-60Ah?
                        Din 2004 pina in prezent,mai ales de cind a lovit criza,nu mai stiu de unde sa taie din dotari si anexe(inclusiv baterie).
                        Varianta cheala din 2004-2005 avea UCH cu modul RF si puteai pune cheie telecomanda dupa cumparare,avea cablaj pentru radio-cd si difuzoare si din usa soferului se putea inchide-deschide toata masina.
                        Din 2005 au scos modulul RF din UCH,dar mergea centralizata comandata din usa soferului si aveau cablaj radio-difuzoare.
                        La 1.2 de acum,varianta cheala,ma mir ca au pus toate usile.Fiecare trebuie deschisa manual,ca la prima varianta de Solenza.Cablajul pentru radio-cd si difuzoare nu mai exista.Ma mir ca au pus antena radio cu tot cu cablu.
                        De ce sa nu "taie" si de la baterie?
                        Producatorul vrea sa cistige tot atit demult la masina ca si in 2004.Asta nu inseamna neaparat ca si clientul sa beneficieze de aceleasi dotari ca atunci.
                        Un plus la modele de acum e ABS-ul.
                        Ei vor la dotari optionale pe Radio CD, 2x15W cu panou detasabil,180 EURO...aproape 800 lei,doar e criza.Oare cit vor pe o baterie de 60Ah?
                        Cu banii astia se poate monta MP3 SONY sau LG si 4 difuri cu tot cu cablat,la service autorizat,ca sa nu se piarda garantia la partea electrica.
                        Concluzie:merge si asa.
                        Last edited by huffy; 15 February 2012, 13:45.
                        Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                        Comment


                        • Huffy, ai dreptate in ce spui.

                          Dar in 2004 ar fi castigat si mai mult punand o baterie de 40Ah. Cred ca au vrut sa ne faca o favoare, atunci, punand baterie de 60Ah.

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            Adica in 2004 la lansare nu voiau sa micsoreze costurile? Cand ei voiau o masina de 5000 de euro?
                            Sau s-a modificat asa mult tehnologia d efabricatie a bateriilor auto ca in cativa ani au ajuns sa puna de 40Ah in loc de 55-60Ah?
                            Au vrut sa le micsoreze dar nu asa rau. Alte exemple - au fost butoane cu impuls la geamuri, au disparut, reglajul lombar la unele variante a disparut, la PH2 dupa un timp au schimbat proiectoarele de ceata si au pus unele mai proaste/slabe, etc.
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • Bara stabilizatoare, a disparut.
                              Vor sa lanseze si o masina de 3000 de euro, care probabil va costa 4500.

                              Comment


                              • Originally posted by PCH View Post
                                Fara cuvinte raman si eu cand vad ca romanul nu mai poate de capra vecinului...regret ca nu am luat o baterie de MAN sa o pun sub bancheta sau una de metrou.

                                Poate tu folosesti Loganul zilnic si nu ai nevoie de baterie mare.....eu il pot porni si odata la saptamana. Totodata poate tu nu ai fost lasat cu ochii in soare de o baterie de 55 ah la 3 luni de la achizitia masinii. Nu vad unde e problema alegerii mele, in afara ca pretul de achizitie e mai mare la cea de 70ah.....pentru mine diferenta aceea nu inseamna nimic. Stima.
                                ....................................
                                Gresesti, ar fi cumlea sa am o ciuda ca tu ti-ai pus baterie de camion pe masina.
                                Criteriile dupa care ai ales-o tin numai de tine, nu de ceva tehnic.
                                Daca as porni masina numai o data/de doua ori la saptamana, nu mi-as mai fi luat masina.
                                Tot atehnic iti spun si eu ca mi se pare aiurea sa car dupa mine 10 kg in plus asa gratuit.

                                Vitriol tata, eu m-am hotarat, Varta Black 45 Ah )))
                                Curent de pornire ca la ce am acum adica Rombat Calciu 50 Ah (10A diferenta) si mai usoara cu 25%, doar 11 kg. BOBOC
                                Pretul mi mult decat decent.
                                Last edited by Octavian; 15 February 2012, 19:04.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google