Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O baterie mai mare ca si capacitate, pentru benzinar, gen 70-80Ah are doar un singur impediment; anume pretul. In rest nu exista nico contraindicatie, in plus datorita parametrilor net superiori fata de cele de capacitate mai mica, va oferi un oarecare comfort utilizatorului, in privinta problemelor ce apar la pornire pe timpul iernii. Despre greutatea mai mare, sa nu exageram, totusi.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Comfort mental asa...
      Un plus 12-14 kg total gratuite sub capota, chiar NU sunt de neglijat la un benzinar cu 70-80 martzoage.

      Eu consider pretul neglijabil, dat fiind faptul ca e o investitie care (probabil) o faci o singura data cat timp ai masina in posesie, sau o data la 5-6 ani...100 lei in plus chiar sunt nesemnificativi.

      Comment


      • Bine ca si-au dat seama la timp cei de la Dacia, care, inconstienti, au echipat unele modele cu baterii de capacitate mai mare, de ce trageau greu motoarele de pe Logan.
        Acum cu baterii de 45Ah, zboara Loganurile.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Originally posted by IancuMIC View Post
          Acum cu baterii de 45Ah, zboara Loganurile.
          Cred ca o sa-i vedem pe cei cu 1.4 cum ne depasesc lejer cu baterii mai usoare Iancule cat de curand stii lozinca aia ""zboara puiule zboara"" de aici incolo o sa zicem ZBOARA LOGANULE ZBOARA !

          Comment


          • Originally posted by Octavian___32 View Post
            Vitriol tata, eu m-am hotarat, Varta Black 45 Ah )))
            Curent de pornire ca la ce am acum adica Rombat Calciu 50 Ah (10A diferenta) si mai usoara cu 25%, doar 11 kg. BOBOC
            Pretul mi mult decat decent.
            Da-i inainte ca nu dai rau. Rombat de 40Ah 330Ah am gasit cu 167 lei, deci mai scumpa decat Varta.
            Ce nu pot sa inteleg eu este diferenta de pret dintre Varta B19 si Varta B20, care este de 40 de lei doar pentru ca are bornele inversate. Practic, este aceiasi baterie.

            Mariane, bine ca esti tu destept!
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Vitriol ,,iar te oftici ca Pch are deja o baterie mai mare si eu voi lua una si mai mare!,,stii ce am vorbit eu cu PCH?
              Sa te fereasca Bunul Dumnezeu si Sfantul Duh sa ramai fara baterie cand tie lumea mai draga atunci cand vei merge cu noi vreodata in deplasari ( regionale/nationale/gratare/etc) ca nu iti vom da curent de pornire nici daca ne rogi cu bani fara numar si ne cazi in genunchi si nici pe altii nu ii vom lasa sa faca asta.

              Ps..Pamflet si trebuie tratat ca atare ! Dar poate iti vom gasi o baterie R3 pt pornire de la telecomanda cuiva!!!
              Last edited by Ivan Marian; 15 February 2012, 20:52.

              Comment


              • "Vezi dă treabă", ca n-are cum sa se intample asa ceva.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Nu stiu ce sa mai zic de politica celor de la Dacia.
                  Bateriile Rombat Calciu cu care au venit modelele 2004-2005,au fost destul de bune.Multe dintre ele au rezistat 4-5 ani fara probleme.Au mai fost exceptii,care au picat in perioada de garantie sau imediat dupa,dar si care au dus 6 ani fara probleme.
                  Eu am avut experiente triste cu Rombat Calciu pe o Solenza si Premier pe Logan,deci nu o sa mai vedeti baterii Rombat la mine pe masina.Pe Solenza,bateria originala,de 60A,a dus putin peste 1 an.Urmatoarele 3(tot Rombat Calciu) au picat dupa 6 si 3 zile,6luni si 2 saptamini si 8 luni si citeva zile.Masina o aveam in regim taxi la vremea respectiva si garantia la ele in regim de taxi este de 6 luni.Urmatoarea baterie care am cumparat-o,a fost Caranda,care a dus aproximativ 2 ani si jumatate.Cea de acum,tot Caranda,are deja peste 2 ani.La - 20* a invirtit putin mai greu,dar a pornit.
                  Pe Logan(masina de familie,nu taxi),bateria originala de Rombat Calciu de 60A a dus 5 ani si 40.000 km.
                  Avind experiente triste cu cele Calciu,am optat pentru Premier(nu am gasit Caranda) si surpriza...in 3 luni au picat 2 bucati.Daca masina statea mai mult de 2 zile,nu mai aveau putere sa invirta motorul.Firma de la care am luat bateriile,are magazin si service,deci ei asigura atit montajul,verificarea,garantia si sint foarte seriosi.Au acceptat varianta de a pune diferenta de bani pentru o baterie Bosh de 56A,cu care masina merge si in ziua de azi fara probleme.
                  Poate ca am eu ghinion cu bateriile Rombat.
                  Last edited by huffy; 15 February 2012, 22:15.
                  Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                  Comment


                  • Originally posted by IancuMIC View Post
                    O baterie mai mare ca si capacitate, pentru benzinar, gen 70-80Ah are doar un singur impediment; anume pretul. In rest nu exista nico contraindicatie, in plus datorita parametrilor net superiori fata de cele de capacitate mai mica, va oferi un oarecare comfort utilizatorului, in privinta problemelor ce apar la pornire pe timpul iernii. Despre greutatea mai mare, sa nu exageram, totusi.
                    scuze dar la diesel sunt probleme de pornire iarna.stiai tu ceva dar nu stiai bine

                    eu nu as mai recomanda nici dusmanilor baterii rombat.e prea mult rau si pentru ei.VARTA sunt cele mai bune de aia le gasim si pe marci de renume
                    Last edited by biancamarius5; 15 February 2012, 23:06. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Aici vorbim de baterii; daca problemele de pornire la dci nu tin de baterie, atunci n-are sens sa vorbim despre ele. Se spune clar si in manualul de utilizare sa nu insisti in folosirea demarorului daca masina nu porneste, dar nah, de ce sa verifici daca functioneaza toate bujiile, sa ai instalatia amorsata sau alte probleme ce tin exclusiv de sistemul de alimentare cu carburant (pompa, filtru, etc) , la diesel? E mai comod sa stai si sa dai la automat, si apoi sa pui o eticheta asupra unei baterii. Sigur, Varta sunt cele mai bune baterii din lume fiindca sunt nemtesti, iar Rombat, cele mai proaste, fiindca sunt produse de romani. Stiam eu asta, am mai auzit-o.
                      Last edited by IancuMIC; 15 February 2012, 23:31.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • rombat sunt dintre cele mai proaste produse de romanii ca mai avem sia lte marci.am subliniat ceea ce ai spus tu.tu ai spus ca o baterie mai mare ajuta mai mult la pornira la masine pe benzina dar nu vad cu ce ar ajuta ca pornirea se face mai repede la benzina decat la pornire si se stie inca ceva ca la diesel este nevoie de o baterie mai mare nu la benzina.pentru o scanteie se va gasi mereu curent intr-o baterie dar ca sa ingalzesti 4 bujii incandescente mai greu,tocmai pebtru asta am ales benzina am vrut sa scap de problema pornirii

                        Comment


                        • de ce sunt cele mai proaste Rombat ? ne puteti spune ? cu opinii sustinute, nu din desene si din auzite .
                          Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                          Comment


                          • biancamarius5 eu am diesel, iar bateria rombat mi se pare k, de asta mi-am cumparat tot rombat. Am si baterie varta pe vw diesel. Daca motorul este pus la punct, ulei schimbat la timp, motorina buna, nu are voie sa porneasca foarte greu.
                            Rombat m-a tinut 3 ani si 7 luni, in conditiile in care pornesc masina cel mai devreme o data pe saptamana, are alarma, este full electric, am statie, ascult muzica si folosesc subwoofer-ul chiar daca motorul este oprit.
                            Vw este coaja, folosit zi de zi, fara geamuri electrice, un radio cu usb ieftin de 35W, si bateria a tinut 4 ani si 3 luni.
                            Pretul, garantia fiind de 2 ani la ambele baterii, si timpul de functionare, m-au facut sa merg tot pe baterie rombat.

                            Comment


                            • pai eu am avut rombat +calciu nu m-a tinut decat o iarna.am fost la garantie la pitesti mi-au tinut-o vreo saptamana si cica bateria e buna.i-am spus haideti sa o punem pe o masina sa vedem daca porneste si cik trebuie pusa si pe un redresor inainte.m-am certat cu ei si in final au dat vina pe masina ca nu am montat bateria in service autorizat rombat si am ramas cu bateria defecta si cu drumu facut degeaba.
                              PS montasem bateria in service,era pusa stampila dar numai ca nu era autorizat rombat.

                              stiam de faza cu service autorizat rombat dar cum puteam eu sa ajung la un service ce se afla la 40 km din moment ce schimbasem bateria ca era o urgenta

                              parca rombat torent se numea bateria de am luat-o si avea un fulger pe ea
                              Last edited by biancamarius5; 16 February 2012, 00:38. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Originally posted by biancamarius5 View Post
                                rombat sunt dintre cele mai proaste produse de romanii ca mai avem sia lte marci.am subliniat ceea ce ai spus tu.tu ai spus ca o baterie mai mare ajuta mai mult la pornira la masine pe benzina dar nu vad cu ce ar ajuta ca pornirea se face mai repede la benzina decat la pornire si se stie inca ceva ca la diesel este nevoie de o baterie mai mare nu la benzina.pentru o scanteie se va gasi mereu curent intr-o baterie dar ca sa ingalzesti 4 bujii incandescente mai greu,tocmai pebtru asta am ales benzina am vrut sa scap de problema pornirii
                                IancuMic nu se referea numai la pornire si punct. ci la pornirea pe timp de iarna dupa ce ai uitat-o in parcare vreo saptamana si la faptul ca-ti mai permiti cu o baterie mai mare sa astepti pe cineva cu motorul oprit si cu farurile aprinse. mu era vba de pornit vara, in coditii normale.

                                @Huffy: vezi cat de importanta e perioada pe care bateriile au petrecut-o pe raft. daca la firma aceea vanzarile au mers mai prost si era un stoc putin mai vechi deja asta poate fi raspunsul la problema ta. nu contest seriozitatea sibienilor dar nu cred ca aveau asa vanzari mari ca sa plece bateriile pe banda. si cum transportul o fi suportat si de ei, prefera sa umple o masina cu baterii decat sa faca 2 drumuri. toti de aici vad ca sunt f multumiti de rombat.
                                Last edited by B997NDL; 16 February 2012, 00:40.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google