Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by t0rquemada View Post
    Totul ține de calitatea plăcilor, dacă sunt foarte subțiri ai toate sansele sa se rupă bucăți mici din placi (datorită vârstei) și te alegi cu "mici scurturi", în acestă situație bateria e ca și moartă.

    Dacă placile sunt "balșoi" (unele rombat) o baterie parțial sulfatată (peste 12,4v), poate fi salvată cu un desulfator, eventual și cu înlocuire parțială de electrolit. - asta nu înseamnă că va fi ca nouă , dar o va mai duce pe picioare.

    În orice caz prezența unui încărcător inteligent (compensat cu temperatura, detectie încărcare ) devine o necesitate, chiar și la mașinile noi.

    De fiecare dată cand am acces la garaj, mașina intră pe redresor, indiferent că vară/iarnă.
    De calitatea placilor si compozitia acestora, a separatorilor dintre acestea, de tehnologia folosita, si mai putin de grosimea acestora.
    Este lucru stiut ca in timpul descarcării se formează sulfaţi de plumb pe plăci; acest lucru nu este un proces daunator, pentru ca aceasta depunere dispare in momentul in care bateria se reincarca.
    Periculos pentru durata de viata a bateriei o reprezinta insa formarea pe placile acesteia a sulfatilor secundari; acest proces apare in cazul descarcarii lente, a depozitarii prelungite sau in situatiile in care bateria nu ajunge sa fie incarcata la capacitatea maxima (porniri/opriri repetate, instalatie de incarcare ce nu functioneaza in parametrii).
    Last edited by IancuMIC; 15 November 2014, 17:47.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Nedeleule, ia cu incredere de la F5Auto. Eu am sunat si am comandat de la ei pentru o amica, iar baietii au venit in vreo 5 ore cu bateria, au montat-o pe masina, au masurat-o si i-au dat garantie pe loc. Daca nu ma insel, Kojak a comandat de la ei si a fost multumit.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • multumesc. e bine ca exista asemenea magazine online cu livrare si tot tacamul. imi permite s-o schimb cand chiar si-a dat duhul.
        m-as mira sa n-o faca in iarna asta. intr-o vreme ma gandeam sa merg aici, pe virtutii (pe str dambovita, mai exact) ca sa iau de la rombat direct, in ideea ca sunt proaspete. dar parca e mai convenabil s-o schimbi asa.

        Comment


        • Originally posted by vitriol View Post
          Nedeleule, ia cu incredere de la F5Auto. Eu am sunat si am comandat de la ei pentru o amica, iar baietii au venit in vreo 5 ore cu bateria, au montat-o pe masina, au masurat-o si i-au dat garantie pe loc. Daca nu ma insel, Kojak a comandat de la ei si a fost multumit.
          Confirm, băieții sunt ok.

          Comment


          • Originally posted by abc View Post
            Eu recomand sa nu se aprinda nici chiar pentru cateva secunde faza scurta sau lunga cand motorul este oprit chiar daca bateria este noua.
            Ca veni vorba, cica e chiar recomandat inainte de prima cheie dimineata sa aprinzi pt cateva secunde farurile, e un impuls sa o trezesti la viata si pt cateva sec genereaza o tensine mai mare.

            Eu nu folosesc metoda asta niciodata (nu mi se pare adevarata), dar spun din ce am mai citit pe gugl.

            Comment


            • eu am folosit-o...nu stiu daca a influentat cu ceva...dar nici probleme n-am avut la cheie

              Comment


              • Mituri despre baterii.
                ...
                O baterie cu sulfatare secundara. Dupa reincarcare lenta, desi tensiunea la borne e 12,34v, aceasta nu se poate reincarca suta la suta din cauza sulfatilor depusi pe placile elementilor. Observati cresterea enorma a rezistentei interne.
                Verdict; inlocuire.
                Attached Files
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Originally posted by Octavian View Post
                  Ca veni vorba, cica e chiar recomandat inainte de prima cheie dimineata sa aprinzi pt cateva secunde farurile, e un impuls sa o trezesti la viata si pt cateva sec genereaza o tensine mai mare.

                  Eu nu folosesc metoda asta niciodata (nu mi se pare adevarata), dar spun din ce am mai citit pe gugl.
                  Inainte de anul 1990 era o practica sa se monteze la bord doua leduri (de regula unul verde si altul rosu) care functionau succesiv (aproximativ 2-3 secunde fiecare) inclusiv cand motorul era oprit Se spunea ca acel consum foarte mic tine bateria "treza" (nu am gasit alt cuvant). Atunci se foloseau mai putin telecomanda, alarma si aparatul de radio (care era mult mai rudimentar). Totusi majoritatea montau acele leduri pentru estetica.

                  Comment


                  • da, dar acum este suficient consum, vreo 30mA ai chestiilor din logan care sa nu lase bateria sa doarma....

                    LE:
                    io detin un logan pe benzina si bateria mea este de 40Ah...doar atat, 40Ah...
                    face 3 ani si diminetile reci cand pornesc masina o vad ca da semne de oboseala, in sensul ca daca n-ar porni motorul, la urmatoarea rotatie nu ar mai avea curent sa-l invarta....
                    fac vreo treaba daca ii completez electrolitul cu apa distilata? reusesc sa-i pelungesc viata?
                    Last edited by mariannn; 16 November 2014, 15:34. Reason: Automerged Doublepost
                    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                    Comment


                    • @mariannn: De completat cu apă distilată şi după aceea OBLIGATORIU redresor cu încărcare lentă.

                      Comment


                      • ceapa ma-sii ca nu am redresor dintr-asta cu incarcare lenta...
                        daca procur, cam cat timp s-o las?
                        Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                        Comment


                        • pai depinde de marimea bateriei (ah) si de cat baga incarcatorul...
                          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                          Comment


                          • @popalvm, e de 40Ah, si am descris problema pe pagina anterioara...la postarea #4660...
                            are 3 ani si cred ca da semne de expirare garantie....
                            Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                            Comment


                            • mai tr. sa vezi cat baga si redresorul/ora si gata impartirea...
                              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                              Comment


                              • asa este...doar ca e chinezarie...
                                redresorul ce l-as imprumuta, are led-uri ce indica nivelul de incarcare...
                                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google