Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oti,Ia o teava de cupru pentru instalatii calorifere , cred ca stii de ce zic , taie din ea cat ai nevoie pe lungime ca sa se muleze pe borna (teava trebuie sa fie despicata) si pune borna cu cablu, eu zic ca se poate face foarte bine asa, din cate citesc eu pe aici la mmestereala esti priceput. S-ar putea sa nu mearga din prima dar cu putina pilire va merge.

    Comment


    • Multumesc pt idee, nu m-am gandit la teava de Cu pt calorifere. Excelent sfat, de nota 10! Multumesc!

      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk

      Acum mi-am dat seama de unde provine confuzia. Am folosit termeni aiurea, borne baterie care sunt din plumb si papucii de prindere (corect?) care la mine nu se mai strang bine pe borne. Vad ca pe internet tot borne li se spun, de aici apare confuzia.

      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
      Last edited by Oti; 23 November 2015, 11:20. Reason: Automerged Doublepost
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Da tu cu ciocanul in borne, sa vezi cum cade pasta de pe placi sau se intrerupe vreo punte in baterie. Dat fiind ca alternativa e oricum zeama de alta, merita incercat.
        daca mai ai activitati din astea, gasesti niste reglete care raman fixate pe bornele bateeriei si cablajul masinii se prinde cu suruburi pe alea. Mai rezistent decat sa faci ce ai facut tu si sa o si tiganesti dupa aia.
        Apropo, vezi sa nu iei foc cu improvizatii din astea.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Eu zic sa schimbi bornele e prindere; se gasesc borne la care ajustarea stangerii, se poate face mult mai bine.
          Nu mai umbla cu tot felul de adusuri; daca esti electrician, atunci stii ca un contact direct e mult mai stabil, din toate punctele de vedere, decat unul prin intermediari.
          Attached Files
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Da , intradevar, asta e solutia cea mai eleganta dar trebuie gasite niste borna care nu se rup la prima strangere, am patit acest lucru, pe piata se gasesc tot felul de facaturi.

            Comment


            • Cea mai eleganta solutie este teava instalatii din Cu (merge si Pb), prelucrata cum a spus colegul madi, cand bornele de prindere se vor strica, atunci vor fi schimbate cu variantele de mai sus, asta peste vreo 8-15 ani.
              In ceea ce priveste contactul electric, suprafata de contact este mare, nu vor fi probleme de tip incalzire, foc, etc poate o verificare periodica sa nu prinda oxizi si sa nu incarce/porneasca .

              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
              Last edited by Oti; 23 November 2015, 12:47.
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • Acumulator Nou

                Salutare!

                Pe Loganul sotie mi s-a dus acumulatorul, si sunt indecis ce sa cumpar.

                Ma gandesc sau iau un QWP, asa inainte de sarbatori...




                Are cineva ceva experienta cu aceste baterii?

                Comment


                • Rombat Cyclon 66 Ah, aproximativ 185 - 187 lei. Ieftin si bun. M-a tinut din iulie 2010 pana in octombrie 2015. Am schimbat-o cu un Rombat Premier de 60 Ah la 260 lei. M-a incantat garantia de 3 ani si curentul de pornire.

                  Comment


                  • Din 2009 pana ieri am avut rombat premier. Ieri a cedat și am înlocuit-o cu rombat cyclon de 55, la prețul de 155 lei. Dacă tine și asta 5 ani, e boboc.

                    Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
                    My Ride ! B - 29 - TmT

                    Comment


                    • am bateria originala din 2006

                      Comment


                      • Fara sa fim ironici, dar facand putin spirit de gluma, ne punem totusi intrebarea daca respectiva baterie a fost si legata la masina? No offence! Si eu pot afirma ca am bateria originala din 2005, un Rombat Calciu de vreo 62 Ah, daca nu ma insel. Si chiar asa si este. O tin undeva printr-o boxa, ca nu am predat-o cand am schimbat-o dupa 5 ani si 3 luni. Si cam atat m-a tinut si urmatoarea un Rombat Calciu de 66 Ah, adica alti 5 ani si cateva luni de utilizare.
                        Deosebirea e ca prima baterie a "murit" aproape subit, primele simptome fiind ca de electromotor defect, la pornire. A doua baterie a inceput sa dea semne de "oboseala" cu vreo luna inainte, iar dupa ce am pus-o pe rederesor si am constatat ca nu mai tine curent, am luat decizia inlocuirii acesteia. Am optat pentru una autohtona tot Rombat, de data asta din seria nou aparuta, Premier, pentru ca bateriile autohtone mi s-au parut destul de decente si ca pret si ca proprietati. Nu cred ca voi mai tine masina pana la inlocuirea acesteia. Acum, din cate stim cu totii, durata medie de viata a unui acumulator auto este de cam 4-5 ani. Dar pot fi si exceptii...
                        Last edited by niros; 29 November 2015, 20:59.

                        Comment


                        • stai linistit ca nu e nimic miraculos sa aiba bateria de atunci. era un baiat pe aici care avea bateria de 10 ani pe un dci.
                          a mea face in iunie 7 ani, si se simte bine.
                          deci pe un 1,4 e relativ normal sa fie asa.

                          Comment


                          • Russian style, quickrelease borne baterie:
                            Attached Files
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Interesant...ce imaginatie au rusii astia. Bravo lor!

                              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • Pai chestie ca asta are copilul meu la trotineta, bag seama ca o sa ramana fara ele. :-) :-)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google