Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    Ce crezi ca se poate intampla daca scoti borna de legatura de pe borna + a bateriei si o pui pe caroserie?
    Iti spun eu; nimic.
    Operatiunea de demontare a bateriei implica ceva grija. Eu unul, nu risc.

    da, "borna" - nu trebuie pusa pe caroserie daca "borna" + e inca pe borna.
    Pai, cum masa caroseriei e minusul, tocmai ca borna - se da jos prima.
    Last edited by mr.K; 2 December 2015, 20:38.

    Comment


    • Ce stiti de bateriile auto ZAP ? sunt ok ?
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Ştiu că sunt poloneze şi îţi pot spune că am avut una pe SupeRNova care m-a ţinut mai bine de 5 ani.

        Comment


        • mai bune decat caranda

          Comment


          • Cam toate sunt o apa si un pamant; nu exista la momentul acesta o clasificare privind durata medie de utilizare si pretul unei bateriile auto. In lipsa acestui clasament, alegem o baterie functie de suma pe care vrem s-a alocam si brandul care ne inspira incredere.
            Recomandarea mea ar fi sa nu cheltuiti prea mult pe o baterie, la gandul ca ce e mai scump e mai bun; dupa 3-4 ani de utilizare va trebui sa o inlocuiti si pe aia de 200 de lei si pe aia de 300.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Originally posted by sorin1983 View Post
              mai bune decat caranda
              Atunci ar trebui sa tina de la 6 ani in sus, cat are Caranda mea actuala. Si inca duce.

              Comment


              • Are dreptate domnul Iancu.
                Ca tot a venit iarna si tot e sectiune de acumulatori ieri mi-am facut rost de una bucata cabluri de transfer curent intre baterii de la RoGroup lungine 3.9 M 1000 A pret cca. 110 lei , fata de glumele de cabluri care se gasesc prin Carrefour , Cora , Metro etc cu astea chiar am sanse sa pornesc o masina cu bateria moarta fara sa ma chinui prea mult.

                Preț redus la Anvelope ieftine | Cauciucuri online în magazinul online. Comandă cu reducere pe site sau telefonic orice anvelopă sau set de Anvelope ieftine | Cauciucuri online la cel mai bun preț. Livrare rapidă în toată țara. Garanție 3 ani. Oferte Cauciucuri ieftine și de calitate pentru mașina ta.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Daca te simti tu bine sa ai de alea in portbagaj, nu-i bai.
                  Dar un autoturism porneste (daca e sa porneasca si nu e bateria decedata) si cu cabluri de 200A, cu 400A esti chiar dotat.
                  Alea de 1000A sunt bune pentru pornit motoare mari, iar la alea nu o sa le dai curent tu cu motor de 1.2 si o baterie mica.
                  Last edited by mr.K; 14 December 2015, 15:14.

                  Comment


                  • Evident cablul e supradimensionat; un MYF de 25mm2 era suficient. Eu socotesc cablurile in mm2, nu in A. Daca stiu sectiunea si materialul conductorului, stiu si curentul maxim suportat; nu am incredere in ce spune producatorul sau vanzatorul.
                    Una peste alta, fiindca tot vorbim de pornirea in cazul bateriei descarcate, modul de conectare e foarte important, mai precis presiunea si suprafata de contact. Degeaba ai cabluri de 70mm2, daca la conectori transformi curentul in ...energie termica.
                    Last edited by IancuMIC; 14 December 2015, 15:41.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Cu cat este sarma mai multa cu atat mai bine ,clestii sunt ok cu arcuri puternice , conectarea la cablu este facuta prin presare daca nu ma insel.
                      In specificatii se precizeaza ca poate trasfera 1000 A maxim ! deci un transfer de 5-600 Amperi ar trebui sa nu fie nici o problema.
                      Daca luam unele de 4 sau 600 A, real daca puteam transfera 200 A suficient poate sa pornesti un scuter nu o masina.
                      Imi place cablul ca este relativ lung 3.9 metri , nici foarte lung nici prea scurt.

                      Cunosc care si-au luat cabluri din Carrefour de 400 sau 600 A si n-au facut nici o afacere.

                      O alta varianta ar fi fost sa-mi fac singur , cu materiale de la Dedeman , cu cablu pentru aparat de sudura , clesti etc dar per total ca bani ajungeam cam tot pe acolo.
                      Last edited by prometheus; 14 December 2015, 16:04.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • 130 de amperi pornesc o motocileta de 600 cmc de o dau peste cap, 200 de amperi pornesc un 1,2 vara fara probleme.
                        Nu inteleg de ce rveti ca o amsina pe cabluri sa proneasca la sfert, e ok daca invarte 2 secunde si creste turatia treptat dar porneste pana la urma.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Originally posted by einstein1984 View Post
                          200 de amperi pornesc un 1,2 vara fara probleme.
                          Corect vara o porneste fara probleme daca bateria descarcata mai are viata in ea , dar iarna pe la -10 grade nici vorba.
                          Nu-mi place "ideea" prelungirii procesului de pornire al masinii cu bateria "moarta" , in principiu vreau ca toata treaba cu transfer de curent sa dureze foarte putin , ca sa-mi reduc sansele sa-mi busesc regulatorul de tensiune de pe alternator.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Originally posted by tyger_eye04 View Post
                            Eu am ceva probleme la pornire dar nu stiu exact de la ce sa fie:
                            1. Bujii
                            2. Senzor de pornire
                            3. Baterie
                            Inca nu imi dau seama, pt ca bujiile le-am schimbat si au doar 3500 km, senzorul tre sa-l curat si la baterie inca nu m-am uitat, ma uit mai tarziu
                            Schimba cărbunii la electromotor...

                            Trimis de pe al meu Alcatel Flash Plus folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Atunci cumpara-ti baterie nu cabluri.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Calburile le-am luat pentru un "back-up plan"
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google