Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Identificarea termenului de fabricare a acumulatorilor auto Varta, dupa culoarea inscrisa pe baterie:

    Galben - Trimestrul 3 2010
    Albastru deschis - Trimestrul 4 2010
    Verde - Trimestrul 1 2011
    Rosu - Trimestrul 2 2011
    Violet - Trimestrul 3 2011
    Alb - Trimestrul 4 2011
    Gri - Trimestrul 1 2012
    Portocaliu - Trimestrul 2 2012
    Galben - Trimestrul 3 2012
    Albastru deschis - Trimestrul 4 2012
    Verde - Trimestrul 1 2013
    Rosu - Trimestrul 2 2013
    Violet - Trimestrul 3 2013
    Alb - Trimestrul 4 2013
    Gri - Trimestrul 1 2014
    Portocaliu - Trimestrul 2 2014

    Sau prin decodificarea codului ce se afla intre polii baterie, dupa cum urmeaza: sunt 2 coduri, unul mai scurt, unul mai lung. Data de fabricare se afla in codul cel lung. Codul incepe dupa cum urmeaza:

    - daca incepe cu litera C - Ceska Lipa, Cehia - locul de fabricare;
    - daca incepe cu litera H - Hanovra, Germania - locul de fabricare;
    - apoi urmeaza 3 coduri;
    - dupa aceea este iar una din literele de mai sus (C sau H);
    - dupa litera, daca vine 2 (care inseamna anul de fabricare) - 2012, daca este 1 inseamna 2011, daca vine 0 inseamna 2010;
    - dupa an, este scrisa luna: 04 - aprilie, 05 - mai, 06 - iunie, etc;
    - dupa luna este scrisa ziua: 3 - a 3-a zi din luna, etc.

    Ultimele 2 cifre din cod, formeaza codul ce este atribuit unui agent din fabrica unde a fost fabricata bateria.

    Am gasit ce scrie mai sus pe un forum vecin auto si as vrea sa aflu daca stie cineva cat de corect este... am nevoie de o baterie pentru un cielo si nu stiu ce sa aleg dar n-as vrea o vechitura

    Comment


    • partial adevarat insa tind sa raman la ceea ce stiu privind codurile Varta, ceea ce ai scris mai sus nu este aplicabil tuturor acumulatorilor Varta. (eu am E4C459063)...

      Comment


      • @popavlm: Acela e 99,9% identic cu cel de la Lidl, încarcă cu maxim 3,8A și are funcție winter 14,7V(detalii în pdf de la Lidl)

        Cartrend DP3800

        Lidl Ultimatespeed
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Asa in general care e viata unui acumulator?.....stiu ca depinde de la caz la caz...de la firma la firma...

          Comment


          • 4-5 ani la benzinare.

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              @popavlm: Acela e 99,9% identic cu cel de la Lidl, încarcă cu maxim 3,8A și are funcție winter 14,7V(detalii în pdf de la Lidl)

              Cartrend DP3800

              Lidl Ultimatespeed
              ms de informatie...deci, se merita sa dau 80 de lei pe el sau...?
              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

              Comment


              • Modelul de la lidl îl am luat la Blackfriday 39,90RON - merită (măcar pentru protecții).

                Tine cont că am și modelul anterior(fără display, asta cu display are și funcție de voltmetru) care stă în garaj 24/7/365 pe baterie(cealaltă mașină) fără probleme.

                Dacă acum ai nevoie de redresor - cumpără-l.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • La bateriile cu intretinere puse pe rededresor se recomanda sa fie scoase dopurile.
                  La astea capsulate e vreun pericol sa fie puse pe redresor? Pana la urma au in ele aceleasi elemente ca si bateriile cu intretinere.

                  Comment


                  • eu am fost mai reticent la incarcare... are niste gauri de aerisire dar dopuri nu...si am pus-o asa dar afara nu a bubuit in 24 ore dar nici nu s-a incarcat

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post
                      Modelul de la lidl îl am luat la Blackfriday 39,90RON - merită (măcar pentru protecții).

                      Tine cont că am și modelul anterior(fără display, asta cu display are și funcție de voltmetru) care stă în garaj 24/7/365 pe baterie(cealaltă mașină) fără probleme.

                      Dacă acum ai nevoie de redresor - cumpără-l.
                      pai, am si eu o masina care iarna circula foarte putin spre deloc... depinde daca ninge si ma gandeam sa pun un incarcator dintr-asta pe baterie... sau e suficient sa iau bateria in casa?
                      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                      Comment


                      • Aerisirile alea fac fata totusi la incarcarea de la alternatorul masinii. La redresor, nu stiu ce sa spun, cred ca unul cu reglare a incarcarii pe slow ar fi indicat.

                        Comment


                        • Orificiu pentru degazare. Furtunasul pe care il vedeti la bateriile ce vin pe masinile noi se scoate si se pune la noua baterie.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Se poate lăsa permanent pe baterie, încarcă cât e nevoie, apoi se oprește și întră în menținere (trickle charge)
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Raspuns pentru "Autom"

                              Premierul are dopuri......care nu au filet...ele sunt bagate precum un dop la sticla,deci doar trebuie trase in sus.

                              Comment


                              • Originally posted by IancuMIC View Post

                                Pana la urma tot n-am inteles ce teorie am emis eu de te-ai grabit sa o demontezi; vorbeam despre ceea ce implica o baterie cu intretinere, precum si disconfortul de a stii ca periodic trebuie sa verifici si sa completezi nivelul.
                                .
                                Teoria ca o baterie cu dopuri e cu intretinere si e mai slab calitativa decat una fara dopuri, eu spun ca ambele cu sau fara dopuri sunt acelasi drac. Si nu am disconfortul ca trebuie sa completez cu apa pentru ca am dopuri ci as fi avut disconfortul sa stiu ca am pe masina o baterie capsulata la care nu voi putea completa cu apa. Altii le-au si gaurit cu bormasina spre sfarsitul vietii si au constatat ca se vedeau placile la baterii capsulate fara intretinere si cu consum mic de electrolit/apa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google