Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Densitatea era aceiasi la toti elementii? Eu zic sa-i lasi bateria la incarcat, iar cand o ei, cere test sarcina baterie, adica ce ti-am explicat la postul 5103. Cel mai important parametru e starea de sanatate, SOH si rezistenta interna care creste spre 10mohmi, in cazul unei baterii cu probleme.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Originally posted by IancuMIC View Post
      Densitatea era aceiasi la toti elementii? Eu zic sa-i lasi bateria la incarcat, iar cand o ei, cere test sarcina baterie, adica ce ti-am explicat la postul 5103. Cel mai important parametru e starea de sanatate, SOH si rezistenta interna care creste spre 10mohmi, in cazul unei baterii cu probleme.
      Da, la toti elementii.

      M-am uitat pe site-ul de la ROMBAT si la instructiunile de exploatare a bateriilor. Acolo nu am gasit acesti parametri: "starea de sanatate SOH " si a rezistentei interne. Care este baza tehnica/legala a acestor parametri? Ma intereseaza pentru a avea argumente si fata de ANPC, in cazul in care ma voi adresa acesteia.
      Multumesc.

      Comment


      • Originally posted by bigzander View Post

        "...voltajul cade la doar 11.7 sub demaror.." --> cum ai constatat asta?

        "...sub 80...%" =?
        Fii, te rog, mai exact!
        "vibratii"=?
        Am un voltmetru digital care intra la bricheta

        Pai am zis descarcate la 80%.
        80% SOC ar insemna cam 12.5V OCV (indicatie care trebuie tratata doar informativ )
        This website is for sale! bethandevans.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, bethandevans.com has it all. We hope you find what you are searching for!


        Da , vibratiile din mers pot fi considerate suspectul nr 1 pt mortile subite ale bateriilor .

        Comment


        • Deci argumente ca Varta au ceva in plus nu avem, experientele celor care posteaza pe aici arata ca durata de viata e cam la fel cu Caramba sau Romblat.
          Pe de alta parte, yuasa sunt etalonul in materie de baterii moto
          si au si baterii auto. Preturile par similare cu Varta
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • 390 A la o baterie de 60Ah ?! prefer la orice ora o varta silver.

            Comment


            • "Noi va recomandam in acest caz sa reincarcati bateria o data la doua luni, cu un amperaj de incarcare de 10% din capacitatea ei. Timpul de incarcare este de 20-24 de ore in acest caz."

              Citatul este din link-ul de mai sus.

              Intrebare: cum pot face, la un redresor dat, sa incarc bateria cu 10% din capacitate ei?

              Comment


              • Redresorul e musai sa aiba asistenta la incarcare cu posibilitatea regarii incarcarii, altfel nu poti limita curentul. Exemplu; bateria de 60Ah-curent de reincarcare 6A.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Baterie 60Ah - 6A încărcare în 10 ore sau 3A încărcare în 20 ore.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Originally posted by B997NDL View Post
                    390 A la o baterie de 60Ah ?! prefer la orice ora o varta silver.
                    http://magazinuldebaterii.ro/acumula...0ah-56068.html
                    Acuma fiecare cu preferintele lui, bine ca dai bani pe baterie si nu pe anvelope/. Dar aia e o baterie entry level la yuasa.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • cred ca ma confunzi cu anvelopele. am energy saver pentru vara si alpine4 pentru iarna.
                      entry level din ala n-am vazut nici la rombat.
                      asta are 510A la 212 lei de ce mi-as lua din aia ?!
                      Cyclon ►►► GAMA CLASSIC Descriere: Curent de pornire mai mic fata de Premier si Tornada Capace Kamina cu arestor de flacara Gratare pozitive expandate, gratare negative cu rama din aliaj PbCa Autodescarcare foarte redusa Aplicatii: Autoturisme si autoutilitare de capacitate mica cu consumatori scazuti sau normali Aceasta gama a fost creata pentru orice tip de masina care a fost fabricata in Europa Pretul afisat se refera cu bateria veche predata la schimb conform HG1132/2008. Atentie! Nu se accepta la schimb baterii explodate sau care prezinta scurgeri de acid! Se accepta numai baterii care pot fi transportate in conditii de siguranta de catre curier! In cazul in care nu predati bateria uzata, se aplica “taxa depozit” la pretul de achizitie, care reprezinta 10% din pretul de vanzare al unei baterii sau al unui acumulator auto. In cazul in care in termen de maximum 30 de zile de la data achizitionarii cumparatorul ii preda o baterie sau un acumulator auto, distribuitorii de baterii si acumulatori auto sunt obligati sa ramburseze cumparatorului valoarea depozitului (pe baza chitantei emise).


                      asta are 480A la 56Ah. si e 210 lei


                      rahatul ala de bateria mai si costa cat o varta silver de 63Ah. 330 de lei... trebuie sa fii idiot sa-ti iei asa ceva.
                      Last edited by B997NDL; 5 March 2015, 13:08.

                      Comment


                      • Nu am zis niciodata ca exceleaza la curent de pornire, ci doar la durabilitate (chinezariile vandute de rombat pt moto sunt similar in materie de CCA dar tin 2 ani )
                        Avand o masina care nu cere peste 250 de amperi la demror nici cand e ger, durabilitatea e un criteriu mult mai important. Si daca Yuasa tine 4 ani pe o motoreta, pe masina e mult mai simplu.
                        Dar cum am deja o rombat Motrio, discutia e pur teoretica.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Originally posted by IancuMIC View Post
                          Redresorul e musai sa aiba asistenta la incarcare cu posibilitatea regarii incarcarii, altfel nu poti limita curentul. Exemplu; bateria de 60Ah-curent de reincarcare 6A.
                          Dupa putinele mele cunostinte de elctrotehnica stiu ca intr-un circuit valoarea curentului este data de raportul dintre tensiune si rezistenta: I=U/R. Bateria are rezistenta sa proprie interna. Deci cat ar trebuie sa fie rezistenta adaugata?

                          Apoi: redresorul meu - si toate cele din comert- nu are/au rezistenta aditionala/externa sau alt sistem de reglaj. Pe site-ul ROMBAT, in instructiunile de exploatare, scrie ca pot fi utilizate - totusi!- redresoarele comerciale.

                          Comment


                          • Meseriasul de la Service mi-a spus ca valoarea curentului absorbit (la rece, cu motorul oprit) de la baterie trebuie sa fie de 50 mA; eu am gasit 6 mA. Sa nu fie bun aparatul?
                            (este unul digital iar valorile pentru tensiune, de ex., se incadreaza in clasa sa de precizie).

                            Comment


                            • Păi înseamnă cumva că e și mai bine. Practic consumul în staționare e mai mic decât valoarea indicată de mecanic ca fiind normală.

                              Comment


                              • Originally posted by sunshine View Post
                                Păi înseamnă cumva că e și mai bine. Practic consumul în staționare e mai mic decât valoarea indicată de mecanic ca fiind normală.
                                ok!
                                Multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google