Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 8 ani si 11 luni si 96000 km si inca mai merge

    Comment


    • Un coleg a schimbat bateria de la Volvo dupa 12 ani Si el se mira de faptul ca de ce a ramas fara baterie D

      Comment


      • Pai pe Volvo nu cred ca avea Rombat, inca n-am auzit de vreun Rombat sa tina 12 ani.

        Comment


        • Iar s-a descarcat bateria dupa o saptamana de neutilizare. Clar e terminata. Probabil ca daca as folosi zilnic masina ar mai tine 2-3 luni. Saptamana viitoare cumpar alta!

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Pai pe Volvo nu cred ca avea Rombat, inca n-am auzit de vreun Rombat sa tina 12 ani.
            Masina fabricata in 12.2004 , tip Ambition; a functionat cu baterie originala 10 ani si 6 luni , pina ce am vindut-o .
            In iarna 2014-2015 , fara nici o problema .
            La masuratori uzura , se clasifica ca fiind in zona de "atentie" . Dupa parerea mea are sansa foarte mare sa atinga 12 ani !

            Comment


            • Originally posted by abc View Post
              Probabil ca daca as folosi zilnic masina ar mai tine 2-3 luni. Saptamana viitoare cumpar alta!
              Nu merită să te mai chinui. Cum ai zis şi tu, cumperi altă baterie şi ai scăpat de griji.

              Comment


              • 10,5 ani Cielo, 120000 km si bateria a cam dat semne de oboseala acu vreo doua saptamani când a pornit radioul si nu a mai pornit masina colegului, apoi.

                Comment


                • Originally posted by mr.K View Post
                  Pai pe Volvo nu cred ca avea Rombat, inca n-am auzit de vreun Rombat sa tina 12 ani.
                  vorba lui mr.K, astea nu cred ca sunt rombaturi. asa ca postati si despre ce baterie vorbim, ca lumea intelege altceva si tabara pe rombat.
                  mai ales, precizati daca sunt bateriile cu care au venit din fabrica, ca e cu totul altceva.

                  Comment


                  • La cielo, eu cred ca bat orig a fost Rocket, s-au pus si pe Dacia 1300, anii 90

                    in timpul serviciului
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • M-am uitat dimineata si aveam borna minus oxidata(chiar mai urat decat in poza caci am mai curatat-o un pic). De la ce oare o fi aparut?
                      Attached Files

                      Comment


                      • Este primul semn care apare atunci când bateria este pe ducă.

                        Comment


                        • un contact imperfect... vrei sa scapi de problema cureti bine de tot borna si clema pe interior(chiar cu apa se curata acel oxid) si dai cu vaselina sau miere de albine.
                          putin probabil dar o sansa mica sa fie si ceva scapari de acid sulfuric... aaa si verifica si nivelul daca poti sa scoti acele dopuri... completezi cu apa distilata sau demineralizata... ce mai gasesti prin comert pentru acumulatori.

                          @Oti: sau Delkor

                          Comment


                          • dau si eu o explicatie neprofesionista......umezeala din aer+vaporii de acid duc la aparitia unui fenomen de electroliza......intreb: la masina fabricantul a prevazut furtunul pt evacuarea gazelor din acumulator? furtunul iese din bat si duce undeva sub masina.....plus intretinerea periodica a bornelor: curatarea si ung cu vaselina neutra ( merge ...siliconica)

                            is plin de bere
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • OK, mersi pt. explicatii, o sa curat bornele conform sfaturilor. Bateria are 5 ani deja.

                              Comment


                              • Originally posted by Oti View Post
                                dau si eu o explicatie neprofesionista......umezeala din aer+vaporii de acid duc la aparitia unui fenomen de electroliza...
                                Noroc de precizarea de la inceput... Electroliza apare,ca fenomen,la trecerea unui curent electric printr-un electrolit,cu efectele ce se urmaresc,depuneri(zincare,cuprare,etc),degajari de gaze(oxigen,hidrogen),etc. La bornele bateriei(acumulator,e corect),acel sulfat,apare ca urmare a lipsei de etanseitate in jurul bornei problema...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google