Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bună ziua. Am găsit aici Verificare baterie auto prin măsurarea tensiunii la borne

    Verificare baterie auto cu multimetrul digital

    - Verificarea curentului de stand-by (rezidual) , despre care se spune că ar trebui să fie sub 0,35 mA in stand-by.
    Pentru a verifica valoarea curentului de standby se procedează astfel : cu motorul şi toţi consumatorii opriţi, se desface borna negativă a bateriei şi se introduce în serie cu acumulatorul un ampermetru (multimetrul digital este setat să măsoare intensitatea curentului electrielectri

    Citeşte aici cum se măsoară intensitatea curentului electric

    http://despretot.info/2012/09/intens...ului-electric/

    Știe cineva, a măsurat cineva intensitatea in stand-by?
    Eu am masurato și nu corespunde. Am 0,56 mA. Este drept, că în afara consumatorilor din fabrică, am montată pe mașină o alarmă care la rândul ei, chiar în gol (nearmată) sau chiar (armată) are și ea un consum minor în stand-by.
    O fi sau nu bine? Cine mă poate lămuri și pe mine?
    ​​​​

    Comment


    • E nici macar cu 5mA nu mi-as pune problema.

      Comment


      • Buna ziua,


        De curand am montat cu casetofon PIONEER MVH-S420BT
        La verificare consum pe baterie,arata 0.48mAm.Pentru a nu avea surprize i-am imversat firele(rosu-galben)..deci nu mai am setari.
        Intrebarea mea este: este mult 0.48?? imi consuma bateria peste noapte???
        Multumesc.

        Comment


        • 0.48 mA sau 0.48A ? Pentru ca 0.48mA e o valoare foarte mica.

          Comment


          • miliamperi!! asa a citit electricianula auto!! mi a spus ca intr-o noapte mi-o papa bateria!

            Comment


            • Daca spunea 480mA atunci manca bateria intr-o noapte.Nici 48mA nu e de speriat , dar daca e vorba de 0.48mA nu stie ce spune. Sau si-a schimbat aparatul si nu stie sa-l citeasca.

              Comment


              • Lasa bateria asa cu consumul ala masina nemiscata 3-5 zile o saptamina si vede daca mai porneste

                aflam si noi cine are dreptate forumul sau electricianul ala

                Comment


                • Salut . A mai avut cineva probleme cu bateria ? Am lasat masina în garaj o săptămână iar apoi când am vrut să o pornesc nu mai pornea.. Abea la a 3 cheie a pornit ... și chiar și la a 3 cheie am ținut contactul pus 30 de secunde până să pornească . Plus că mereu în bord imi arată "prioritizare încărcare baterie " .. Acum eu înțeleg ca e dacie și nu trebuie să ai prea mari pretenții de la ea . Dar daca dupa 1 an si 5000km face d-astea ....

                  Comment


                  • Abia aici este problema, cand lasi masina sa stationeze mai mult timp cu SOH 50% sau mai putin. In mod normal o masina veche baga tot timpul tensiune in baterie si sti atunci cand te lasa ca e pe duca. Asa bateriile noastre crapa artificial, pe eco.

                    Comment


                    • Originally posted by Alexanndru View Post
                      Salut . A mai avut cineva probleme cu bateria ? Am lasat masina în garaj o săptămână iar apoi când am vrut să o pornesc nu mai pornea.. Abea la a 3 cheie a pornit ... și chiar și la a 3 cheie am ținut contactul pus 30 de secunde până să pornească . Plus că mereu în bord imi arată "prioritizare încărcare baterie " .. Acum eu înțeleg ca e dacie și nu trebuie să ai prea mari pretenții de la ea . Dar daca dupa 1 an si 5000km face d-astea ....
                      Sunt baterii cu capacitate mica; la Megane dCi, am avut originala de 510Ah; cand lasam 10 minute radio si usile deschise, imedial aveam "low battery; start engine" Acum am un Exide 640Ah; nu se mai intampla treaba asta.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google