Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @renault, sa te tina si Varta aia macar cat Rombatul ala iti doresc. Ziceam ca am auzit multi soferi plangandu-se de baterii Bosch picate in primii 2-3 ani de viata. Eu unul merg pe Rombat si Caranda Calciu, inca nu m-au dezamagit, media de folosire e de 4-5 ani. Am avut e drept, o Varta care a tinut aproape 7 ani, ma plictisisem eu de cand aveam bateria pe masina aia.,
    Last edited by mr.K; 20 September 2010, 15:12.

    Comment


    • Nu stiu de ce dar Varta si Bosch nu-mi inspira incredere. Singura baterie straina pe care am folosit-o si am ramas profund impresionat e FULMEN
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • @cris_iasi Multumesc, sper si eu. Sunt de acord cu tine si Varta/Bosch poate sa te lase la fel de repde ca orice alta baterie si in 2 ani. De Rombat pot sa zic ca am fost foarte multumit ca totusi m-a tinut 5 ani si 2 luni deci eu zic ca e super dar am zis sa incerc si alta marca.

        Comment


        • Si eu am bateria pe masina de 6 ani, cred ca e record ) dar nu stiu daca o sa mai duca si iarna asta. Deocamdata nu da semne ca e pe duca, dar totusi ma gandesc sa achizitionez una nou. Cea de pe masina e un Rombat Calciu de 60 Ah si m-as orienta catre un Rombat Premier de 70 Ah, se merita?

          Comment


          • La mine nu a dat nici un semn. Seara mergea brici, dimineatza nici macar pozitiile nu se aprindeau ). Da din cate am inteles e o baterie buna Rombat Premier 70Ah.

            Comment


            • A mea m-a tinut in '05 de cand am luat masina, si pana cum 2 saptamani. Destul de bine
              facebook.com/StefiHD

              Comment


              • Originally posted by ham04 View Post
                Si eu am bateria pe masina de 6 ani, cred ca e record ) dar nu stiu daca o sa mai duca si iarna asta. Deocamdata nu da semne ca e pe duca, dar totusi ma gandesc sa achizitionez una nou. Cea de pe masina e un Rombat Calciu de 60 Ah si m-as orienta catre un Rombat Premier de 70 Ah, se merita?
                si eu la fel, luna viitoare fac 6 ani de cand am masina si bateria
                iarna asta cred ca ma lasa, mi-am luat deja un set de cabluri de pornire si il port in portbagaj
                urmatoarea va fi tot un rombat dar premier de 60 Ah, mai mult nu trebuie

                Comment


                • Setul de cabluri nu m-a ajutat asta vara cand a picat brusc. In cazul in care se sulfateaza un element, nu mai porneste nici cu cablurile. Si era vara, parcasem dupa un drum de 100 de km. Te risti iarna, daca vor fi iar -25 de grade pe un drum pustiu?

                  Comment


                  • sunt de acord cu ce zici tu, dar in zilele noastre si mai ales in zona mea nu prea mai exista drum pustiu
                    oricum din mers nu mi se opreste motorul ca sa raman in drum si acolo unde opresc poate ma va ajuta cineva sa-i dau un branci si s-o pornesc
                    alta baterie nu iau nici mort pana nu crapa asta:daca mai tine inca doi ani?

                    Comment


                    • Pai eu eram in parcare la supermarket, am avut de unde sa iau curent, am avut cabluri si nu a vrut sa porneasca nici dupa 10 minute. Asa ca, concluzioneaza tu. Aia cu drumul pustiu e varianta cea mai urata.
                      Oricum, cand la baterie pica un element, nu mai inghite curent de niciunde.

                      Comment


                      • asa am patit si eu asta toamna, faruri aprinse in parcare, dar problema era din cabluri; deci daca tiai cumparat cabluri din targ sau magazin de 15-30 RON, desfale, pastreaza clestii si inlocuiste cablul cu cablu de la aparat de sudura.
                        Merge garantat; eu m-am chinuit cu ele originale 3 ore; si pana la urma am pornito cu alta baterie direct pe borne, am pus bateria mea cu motorul pornit, si a mai tinut jumate de an.

                        Comment


                        • Cablurile sunt ok, am dat eu de cateva ori curent cu ele la altii.
                          Bateria a fost verificata apoi, era moarta total, putea sta pe redresor 1 saptamana, nu avea cum sa mai primeasca vreun amper macar.

                          Comment


                          • asa e cum zici tu, cris, cand crapa un element poti sa faci ceva pe ea ca nu mai pleaca de nici o culoare
                            dar cum sunt proprietar de logan si nu de fauveu, beeeemweu si alte avioane o sa aman cheltuiala asta cu bateria cat mai mult posibil (a se citi pana crapa bateria asta)

                            Comment


                            • Corect. Asa am facut si eu. Dar iarna ast anu m-as fi riscat, daca nu pica o schimbam eu prin noiembrie.

                              Comment


                              • A mea are peste 5 anisori saraca... si inca mai merge!!!

                                O singura problema am avut vara trecuta(2009), am lasat'o cu farurile si proiectoarele aprinse vreo 20 de min. ca sa strangem gunoiul de pe plaja si nu a mai vrut sa porneasca. Am reusit sa o pornesc cu ajutorul unor cabluri, peste cateva zile am completat cu niste lichid de'ala (electrolit parca ii zice???) si nu am mai avut nicio problema de'atunci.
                                If it ain't broke, don't fix it!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google