Originally posted by vitriol
View Post
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Le-au mai micsorat si nemtii, in general, diesel-urile vin echipate cu baterii Varta de 61AH, fie ca e de 1.6, fie ca e de 2.0.
Asta iarna am pus-o un pic pe logan vreo 2 saptamani, si a mers perfect cand imi picase bateria. Mi-am luat iarna trecuta rombat pilot 77Ah, deci este a doua iarna pentru ea , si merge perfect. Tin sa precizez ca am alarma pe masina, stau intr-o zona aglomerata, si masina este pornita cel mai devreme o data la 6 zile, uneori chiar dupa 12 -13 zile, din aceasta cauza am luat o baterie asa mare. Chiar si acum dupa gerurile astea a pornit bine.
Comment
-
Fara cuvinte raman si eu cand vad ca romanul nu mai poate de capra vecinului...regret ca nu am luat o baterie de MAN sa o pun sub bancheta sau una de metrou.Originally posted by Octavian___32 View PostPS: si cand vad ca o Varta Black de 70 Ah (ce si-a pus colegu mai sus) are 20 kg...raman fara cuvinte...
Chiar nu vad rostul unei asemenea greutati suplimentare si asa baterioaca la un amarat de 1.4
Poate tu folosesti Loganul zilnic si nu ai nevoie de baterie mare.....eu il pot porni si odata la saptamana. Totodata poate tu nu ai fost lasat cu ochii in soare de o baterie de 55 ah la 3 luni de la achizitia masinii. Nu vad unde e problema alegerii mele, in afara ca pretul de achizitie e mai mare la cea de 70ah.....pentru mine diferenta aceea nu inseamna nimic. Stima.
Mai bine puneti o baterie de ceas AG 13, e ideala, mica....usoara, exact ce trebuie!
Last edited by PCH; 14 February 2012, 13:21.
Comment
-
Am auzit ca merge si cu AG10.Mai bine puneti o baterie de ceas AG 13
Daca oamenii doresc o baterie mai mare, nu vad care e problema. 10 kg in plus? Doar nu le car in spate. Ah, creste consumul cu 0.01%? Sa creasca, turcu' plateste.
Decat o cacareaza de Varta la 40Ah, de aceeasi bani cumperi un Rombat mai mare. Ca sa fie piesa de origine, ca aia din fabrica.
PCH vorbea de unul din ala de care avea Michael Douglas in Wall Street. Cat o caramida dubla.alooooo da cat consuma un incarcator de telefon in sarcina????sunteti culmea
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostDaca oamenii doresc o baterie mai mare, nu vad care e problema. 10 kg in plus? Doar nu le car in spate. Ah, creste consumul cu 0.01%? Sa creasca, turcu' plateste.
Vorba lui PCH..eu am 60 de kg,,el cam tot atatea si ne putem permite sa luam baterii de 20 de kg!
Dar ce te faci cu soferii de 150 de kg,,la aia cum se mai justifica consumul si greutatea!
Asa ca la vara iau o baterie premier de 75 ca sa fie treaba treaba pt iarna 2013,,asta daca trecem peste apocalipsa lui 2012!
Comment
-
eu am bateria originala de 3 in vara avea 2 ani jumatate.se stingea casetofonul d 6 ori(adica functiona vreo 7 ore si pleca masina.a masina era oprita.nu o tineam la relanti.a si inca ceva muzica era la maxim ca eram la gratar.si pe iarna a mers vreo 2 ore muzica si nu a avut nimic.pentru bateria pe care o are loganul mi-a spus ca masina ar trebui sa reziste vreo 10 ore cu casetofonul pornit si trebuie sa porneascaOriginally posted by Ivan Marian View PostEu ma intreb daca cei cu baterie de 40 de amperi pe logan isi lasa telefonul la incarcat 2/3 ore cu motorul oprit ?
Daca telefonul suge tot curentul din baterie si nu porneste loganu,,iei frumos bateria la telefon si pornesti cu ea loganu
a farurile tin vreo 4 -5 ore asa mi-au spus cei de la reprezentanta cand m-am vaitat ca e prea mica bateria
dar fricosi mai sunteti cu bateriile.maine poimaine o sa vad un topic cu:se poate face loganul sa functioneze cu 24 v
)
Comment
-
Daca te referi la casetofonul original, cred ca se inchide mai repede de o ora. Temporizarea e la 15 minute parca.se stingea casetofonul d 6 ori(adica functiona vreo 7 ore si pleca masina.
Dar tu nu ai facut un test sa afirmi asta, vii si ne spui ce au zis niste Dorei la reprezentanta.a farurile tin vreo 4 -5 ore
Nu te baza pe ce ai auzit. Ideea e daca masina mai PORNESTE dupa ce falfaie farurile 5 ore inutil.
Comment
-
nu e adevarat o ora tine.da am prieten cu farurile uitate o ora si avea un logan 2009 si a pornit.astea nu sunt ca daciile sa dai o ora la automat pornesc la sfertOriginally posted by mr.K View PostDaca te referi la casetofonul original, cred ca se inchide mai repede de o ora. Temporizarea e la 15 minute parca.
Dar tu nu ai facut un test sa afirmi asta, vii si ne spui ce au zis niste Dorei la reprezentanta.
Nu te baza pe ce ai auzit. Ideea e daca masina mai PORNESTE dupa ce falfaie farurile 5 ore inutil.
Comment
-
o ora nu sunt 4-5 cum spuneai si sigur dupa 5 ore de faruri o sa ai probleme. si nici n-ai specificat ce baterie stoc... inainte puneau 60 Ah stoc. asa cred si eu ca mai tine pe un polizor de 1,4 
am un prieten care e electrician si are in portbagaj scule de minim 100 kg.Originally posted by Ivan Marian View Post
Vorba lui PCH..eu am 60 de kg,,el cam tot atatea si ne putem permite sa luam baterii de 20 de kg!
Dar ce te faci cu soferii de 150 de kg,,la aia cum se mai justifica consumul si greutatea!
Asa ca la vara iau o baterie premier de 75 ca sa fie treaba treaba pt iarna 2013,,asta daca trecem peste apocalipsa lui 2012!
le tine mereu dupa el. si nu s-a plans de consum sau alceva.
dimpotriva...are aderenta.
Comment
-
pai frate eu am dat exemplu caz concret.dilii gasesti peste tot.imi pare rau ca vorbesti aiurea dar daca ai mai citii ,gandii si fi informat ai stii ca toate loganurile din 2009 pana aqm vin cu baterii de 40 ahOriginally posted by B997NDL View Post
o ora nu sunt 4-5 cum spuneai si sigur dupa 5 ore de faruri o sa ai probleme. si nici n-ai specificat ce baterie stoc... inainte puneau 60 Ah stoc. asa cred si eu ca mai tine pe un polizor de 1,4 
am un prieten care e electrician si are in portbagaj scule de minim 100 kg.
le tine mereu dupa el. si nu s-a plans de consum sau alceva.
dimpotriva...are aderenta. 
da un search daca nu esti sigur si o sa te convingi.aqm ca tine sunt multi de pun ditamai bateriile pentru ca ei asa cred ca sunt mai destepti decat constructorii
Comment







Comment