Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @vitriol: ai dreptate, nu ma interesasem vis-a-vis de pretul comparativ dintre rombat premier si varta silver.
    M-am uitat acum si pentru un acumulator de 60 Ah avem la premier un pret de 266 de lei cu un curent de pornire de 560 A, iar la varta avem de 61 Ah(nu este de 60) la 452 de lei, ce-i drept curent de pornire de 600 A.
    Mai e o varianta Silver la 54 Ah cu curent de pornire de 530 A, dar si aia e 379 de lei.
    Diferenta vad ca se pastreaza, ce-i drept cu un plus pentru varta la curentul de descarcare rapida. Ma refer la varianta mai scumpa.
    Oricum,pentru o durata medie de viata a baterie de 4-5 ani, ma indoiesc ca o varta, fie ea si silver, va tine cu 2 ani mai mult decat un premier.
    La mine rombatul calciu din fabrica a implinit 8 ani in octombrie si inca misca....Pentru mine e clar ca sunt multumit de marca rombat si voi merge pe un premier cand va fi nevoie. La mine pur si simplu nu se justifica diferenta de 186 de lei pana la o varta. De banii aia fac o revizie la masina.
    Plus ca asa, ca o picanterie: la un magazin de aici din oras, in ultimii doi ani de zile au fost numeroase garantii la varta si bosch, in timp ce la rombat a fost doar una singura la o baterie de 50 de Ah care a venit defecta de la furnizor(avea 8 volti si nu primea curent).
    Nu spun ca sunt proaste varta sau bosch, stiu ca au fost un nume candva (dar la fel si Nokia facea telefoane acum cativa ani), numai ca acum se pare ca si fabrica de la Bistrita e competitiva.

    Comment


    • Preturile alea pe care le-ai pus tu, sunt preturi de supermarket. Te asigur ca gasesti preturi cu 90 lei mai putin la fiecare Varta din alea doua exemplificate de tine.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Posibil, nu te contrazic.
        Preturile sunt ofertate de catre un importator de piese cunoscut, nu stiu daca e oportun sa dau nume.
        Pe de alta parte, e posibil sa fie preturi mai mici si la rombat........

        Comment


        • Originally posted by vitriol View Post

          @Iancu, nu cumva ai Rombat de 60Ah?
          Da domne, asa e; scuze ca am fost neatent; am si o poza pe care am mai ridicat-o.
          Attached Files
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Problema Descarcare Baterie

            In seara aceasta am avut o problema cu masina, Am pornit-o la bloc la un prieten masina , totul a mers perfect , apoi am mers circa 500 de metrii pana la alt bloc unde am oprit masina. Cativa prieteni tot dadeau flashuri cu faza lunga (nu multe .. 5 - 10 maxim , si scurte ) si claxonau (tot asa putin .. 1 , 2 maxim, si scurte) , iar apoi am urcat eu la volan si am dat sa o pornesc dar , nu mai pornea, din cate tin minte cand am pus contactul toate luminitele se stingeau si se aprindeau foarte foarte incet , iar electromotorul nu invartea deloc deloc. Am luat curent de la masina unuia dintre prieteni si a pornit. Pana aici totul dadea de inteles ca bateria este moarta , dar au aparut 2 anomalii (cel putin pentru mine):
            1. Cu motorul pornit si cu cablurile de curent scoase a inceput sa clipeasca foarte foarte slab pe bord beculetul martor de Air-Bag , si sa stea aprins tot foarte foarte slab beculetul martor de usi-deschise (acesta neclipind).
            2. Un alt lucru observat a fost ca atunci cand comutam de pe faza scurta pe lunga mi se oprea timp de o secunda casetofonul , iar cand am pornit luminile de ceata faza scurta a avut o scurta clipire. Tot la fel se intampla si cand dadeam semnal.
            Bateria nu mi s-a mai incarcat desi am mers aproximativ 20 de km pana acasa cu motorul destul de turat (nu o lasam sub 2000 de rpm) , insa daca ma uit pe ecranul acela arata ca este verde (practic este incarcata).
            Tata mi-a spus sa bag bateria in casa si sa mai incerc cand o trece gerul , poate o porni. Daca tin masina fara baterie se poate defecta computerul de bord ? Tot tata mi-a spus ca este posibil sa fie o scurgere de curent prin faruri daca face asa , asta ar explica si de ce a murit dupa ce s-au jucat amicii mei cu faza lunga, dar nu stiu ce sa cred.

            Ceva pareri ? Multumesc frumos si o seara buna !

            Comment


            • Salut.
              De cand ai bateria pe masina?
              E posibil sa-si de sfarsitul,asta din ce spui 100% e pe duca bateria.
              poti incerca pe redresor sau o alta baterie de la un cunoscut/prieten/vecin sa vezi daca si cu o baterie buna are aceleasi probleme.
              Numai bine.
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • Schimba bateria!

                Comment


                • Ca bateria este descarcata de asta sunt sigur , este destul de veche si o voi schimba saptamana care vine.
                  Totusi , vreau sa stiu mai repede daca este bine sa las masina fara baterie , cum am lasat-o acum , si de ce se intampla cele 2 anomalii (cea cu beculetele martor slab aprinse si cea cu faza lunga de mi se opreste casetofonul) .. sa fi facut un scurt ceva pe faza lunga si asta sa-mi fi descarcat bateria ?
                  Ideea este ca ieri am pornit masina odata pe la ora 1 , apoi am mers 26 de km unde am oprit-o , apoi iar pornit , iar mers tot cam asa 25 de km , apoi de acolo am plecat la 500 de metrii distanta si atunci s-a intamplat .. e normal sa pice asa dintr-o data ?
                  Cu bateria altei persoane nu incerc sa fiu sincer .. daca este vre un scurt ceva ii stric si bateria respectivului...

                  Comment


                  • Originally posted by vitriol View Post
                    Nu face nici pizza, nici cartofi prajiti, dar cert este ca acum 10-15 ani Varta facea baterii, iar Rombat facea lumea sa injure bateriile care tineau maxim doua sezoane.
                    S-au mai desteptat si cei de la Rombat intre timp..
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • Incearca cu alta baterie buna, incarcata ca lumea, inainte de a porni motorul masoara curentul in gol ( fara nici un consumator pornit ) si vezi cit trage din baterie, peste 50 mA inseamna un scurt pe undeva care descarca bateria, trebuie remediat, altfel si cu cea noua vei pati la fel.

                      Comment


                      • a folosit cineva pana acum acumulator MACHT ? sunt tentat sa mi cumpar dar pe cine am intrebat n au auzit de ele , la ce sa ma astept?

                        Comment


                        • Inseamna ca ai gasit o sursa cu pret foarte atragator, altfel nu inteleg de ce te complici.

                          Un Rombat Premier la pret e aprox la fel (10-15 lei mai scumpa) si dupa date e mai buna, curent de pornire mai bun la aceeasi capacitate.

                          Comment


                          • MACHT,
                            suna asa nemteste de cred ca sint chinezesti

                            Comment


                            • Originally posted by edee View Post
                              a folosit cineva pana acum acumulator MACHT ? sunt tentat sa mi cumpar dar pe cine am intrebat n au auzit de ele , la ce sa ma astept?
                              Un sfat; cumpara o baterie de la un producator despre care poti avea mai multe date; mi-e frica de ...necunoscut.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • nu cred ca sunt chinezesti. am mai intrebat si eu de ele inainte.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google