Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by prometheus View Post
    Un rombat de 62 ah e in jur pe la vreo 180 lei + ca mai are si reducere daca vi cu cea veche la schimb , 160 lei investiti intr-un acumulator nou
    la reprezentanta nu o sa gasesti in veci asa ceva
    poate la magazine de piese auto cu tot cu reducere , dar calciu
    ​​​​​​

    Comment


    • Hai sa vin si eu cu o poza. La o baterie traznet!

      Nene Iancule...te-am luat!

      Nu va ganditi la prostii (la rece, fara nici o pornire). Timp de stationare, de ieri, 14.01.2014, H 17:00 pana azi dimineata, 15.01.2014 H 7:20
      Incarcare cu aproape toti consumatorii posibili, peste 14.10, cca 14.35 fara nici unul.

      O masor de multa vreme, am gasit si 12.55 si 12.62, nu prea am mai vazut 12.7 in ultima vreme...
      Inca in garantie, pana in iunie acesta (mai sus, in topic, sunt toate detaliile, de cand m-am pricopsit cu ea)
      Attached Files
      Last edited by 77sky; 15 January 2014, 11:37. Reason: Inserare link
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • eu am achizitionat VARTA gri, diferenta de pret doar 50 de lei intre ROMBAT si VARTA, nu m-as mai intoarce vreodata la ROMBAT, bateria cu care am cumparat masina de noua nu a tinut decat 3ani,WTF??

        Comment


        • rombatul de pe lighean m-a tinut 6 ani si cred ca mai mergea un an.am dat-o altcuiva si o are pe o dacie veche si se mai chinuie cu ea de 2 ani.am pus varta ,sa vedem cat merge asta.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • Originally posted by IancuMIC View Post
            Daca o pornesti impinsa, ai nevoie de curent doar pentru a excita alternatorul, .
            E vorba de bobina. La o masina la care nu mergea inchiderea centralizata nu are rost impinsul pentru ca tot nu va porni neavand curent in bobina. Benzina nu se autoaprinde in cilindri fara scanteie...

            Originally posted by 77sky View Post
            Hai sa vin si eu cu o poza. La o baterie traznet!

            Nene Iancule...te-am luat!

            Nu va ganditi la prostii (la rece, fara nici o pornire). Timp de stationare, de ieri, 14.01.2014, H 17:00 pana azi dimineata, 15.01.2014 H 7:20
            Incarcare cu aproape toti consumatorii posibili, peste 14.10, cca 14.35 fara nici unul.

            O masor de multa vreme, am gasit si 12.55 si 12.62, nu prea am mai vazut 12.7 in ultima vreme...
            Inca in garantie, pana in iunie acesta (mai sus, in topic, sunt toate detaliile, de cand m-am pricopsit cu ea)
            Mai mult de 12.7 cu motorul oprit nu are niciodata. 12.7 inseamna 100% incarcare
            Ai o problema la multimetru
            Last edited by Drogas; 15 January 2014, 13:42. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Drogas, cu motorul oprit, orice acumulator ARE mai mult de 12.5-12.7V (in anumite conditii)
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • Nu e adevarat. Tensiunea de incarcare completa e undeva in jur de 2.1V pe element, adica 12.6V. Si vorbim de baterii tratate corect, nu care au fiert 10 ore si masori la 5 secunde dupa terminarea "incarcarii".

                Mai mult, multimetrul tau are bateria descarcata si UNI-T sunt vestite pentru valori eronate in situatia aia.

                Si mai mult, am avut aceeasi bateri (Rombat Premier 70Ah) timp de 3 ani, cu voltmetru permanent in masina. Cu motorul oprit de macar 5minute, are 12.3-12.7 V, deci nu e vre-o chimie extraterestra care functioneaza altfel.

                Schimba bateria de la multimetru si repeta masuratoarea.

                Comment


                • Confirm treaba cu bateria de multimetru.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Originally posted by Drogas View Post
                    E vorba de bobina. La o masina la care nu mergea inchiderea centralizata nu are rost impinsul pentru ca tot nu va porni neavand curent in bobina. Benzina nu se autoaprinde in cilindri fara scanteie...
                    Ghici cum am pornit eu masina? Impinsa; a pornit in cativa metri. Eu n-as fi vrut sa o pornesc asa, dupa ce am cautat disperat niste cabluri la taximetristi. a venit un nene a pus mana pe motor (era cald, stationase maixim 10min), dupa care a zis ca o porneste singur, la vale.
                    Asa ca...mituri. Alternatorul genereaza tensiune la cca 500 rpm ale motorului.

                    Originally posted by PRESTIGE View Post
                    Buna, tensiunea...Incearca si cu bricheta apasata.
                    Poze de acum~ o ora; faza lunga, aeroterma tr. 4, radio, dezaburire si ...bricheta.
                    Attached Files
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Pe cine ai pus sa apese bricheta?
                      Sau ai apasat-o si te-ai dus repede sa faci poza?

                      Nu stiu ce e treaba asta "care o are mai mare".
                      Cand am schimbat bateria in service, mi-a spus un injiner ca Loganurile stau foarte bine la partea de incarcare. Stau si ele bine la ceva.

                      Comment


                      • Eu cred ca loganul sta cel mai bine la capitolul descarcare, numarul de consumatori electrici fiind foarte mic. Multe logan-uri nici geamuri electrice nu au
                        Last edited by 77sky; 16 January 2014, 09:57.

                        Comment


                        • Mmm...nu chiar, dupa pornire bateria nu mai are un rol asa de important, consumatorii sunt preluati de alternator.
                          (la vechiu Oltcit am scos bornele de la baterie cu motorul pornit, cu farurile aprinse, a mers fara stres in continuare. Inafara de sa se arda puntea redresoare nu se intampla nimic ) ).

                          Adica si exemplul cu muzicantii puternici, multi cred ca daca pun o baterie potenta au rezolvat problema consumului marit de curent, lucru total gresit, solutie buna de moment, dar daca se insista pe consum mare de curent, pica dracu si bateria potenta daca nu e sustinuta de un alternator pe masura!

                          Comment


                          • Pe zi ce trece constat ca romanul este tare incrancenat, simtul umorului fiind pe cale de disparitie. Daca mergi pe strada, vezi atatea fete posace... Nasol!

                            In primul rand, am adus o poza cu o valoare aberanta (nu ma gandisem la bateria multimetrului; eroarea aparea doar cand era iluminatul display-ului activ, fara iluminat...nici o problema). Citind diversele probleme cu acest model de ACM, ma gandeam la multe variante, de kaput a bateriei.
                            Ma lasa rece cine o are mai mare (daca faceai referire la textul meu, Octavian), nu era scopul meu sa arat ca bateria mea e mai...potenta decat a lui Nenea Iancu
                            Hilar!
                            In al doilea rand, am spus ca orice baterie are cu motorul oprit (in anumite conditii) valori de peste 13 (ati spus ca nu se poate mai mult de 12.7 => cititi site-ul producatorului si vedeti ca la 12.8 este...admisa o baterie)
                            Bateria mea, dupa cca 5-6 ore de stationare avea 12.8.
                            In aceasta dimineata avem valoarea din poza.
                            Valoarea de incarcare este cu: faza scurta, rezistenta luneta, tr IV ventilatie, bricheta...
                            Pentru mine, valorile corecte, reprezentative, sunt obtinute nu dupa 5 minute, ci doar dupa o noapte de stationare, cateva zile, sau...cel mai bine, noapte geroasa (minus 10 grade, cel putin)

                            Ma uit la topicul asta, cate posturi a strans, cate discutii aprinse...despre o banala piesa. Am ajuns sa gandim "preventiv" schimbatul bateriei ?!?
                            De ce nu schimbati preventiv organe de securitate (placute de frana, pivoti, capete de bara etc?)
                            Acelea sunt adevarate preventii, nu o pardalnica de baterie. Ai ramas in drum? Cablu. Sunt atatea cazuri cu peste 6, 7, chiar 8 ani de folosinta a acestui obiect. Ce rost are sa arunci banii la 4 ani??
                            Am o cunostinta cu un diesel din 2006, undeva prin martie 2014 face 8 ani. Baterie originala! Cca 60 kkm...

                            Drumuri senine si energie din plin!
                            Attached Files
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • Originally posted by IancuMIC View Post
                              Ghici cum am pornit eu masina? Impinsa; a pornit in cativa metri. Eu n-as fi vrut sa o pornesc asa, dupa ce am cautat disperat niste cabluri la taximetristi. a venit un nene a pus mana pe motor (era cald, stationase maixim 10min), dupa care a zis ca o porneste singur, la vale.
                              Asa ca...mituri. Alternatorul genereaza tensiune la cca 500 rpm ale motorului.


                              .
                              Pai e tot vorba de bobina, ai avut curent in ea, normal ca daca ai oprit motorul cu 10 minute in urma bateria mai are in ea curent.

                              Scoate bateria de pe masina si porneste-o impinsa si vezi daca reusesti.

                              Comment


                              • Originally posted by 77sky View Post
                                ............
                                ......................
                                Ma lasa rece cine o are mai mare (daca faceai referire la textul meu, Octavian), nu era scopul meu sa arat ca bateria mea e mai...potenta decat a lui Nenea Iancu
                                Hilar!
                                .............................
                                Nici pe departe macar, si la modul cel mai serios.

                                Multimetrele astea au din nastere abatere de +/- 0,1 chiar 0,2 V, sunt foarte putine care sa afiseze valoarea reala exacta, doar cele de calitate/alea profi care costa o lopata de bani si sunt etalonate iti spun corect ce ai acolo.

                                Pocnitorile astea sunt doar sa-ti faci o idee, cu sau fara baterie noua tot pocnitori sunt.

                                La mine cu testeru meu (pocnitoare) am vazut ca am peste 14V cu motorul pornit, e ok, atat.
                                Cu motorul oprit imi arata ~12,3V , deci mi-a dat un reper ca e bateria pe duca.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google