Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ieri mi-a murit bateria de tot si am schimbat-o. M-a tinut 3 ani (~73000 KM).
    Am luat una Caranda 65Ah, 600A curent de pornire.
    Loganul Meu !

    Comment


    • Originally posted by Shakar View Post
      Eu am Rombat 60AH, cea cu care a venit masina. Are 2 ani si se comporta impecabil, ma astept sa ma mai tina minim 1 an.

      Apropo, stie cineva cat de "capabil" este alternatorul de pe Logan ? Ma intereseaza la 1.6 16V.

      PS - inainte de asta am avut un 1.4 MPI Laureat care avea ~ 3.5 ani vechime si avea bateria cu care a venit, fara sa dea semne de oboseala.
      Logan Prestige Dec. 2008 are alternator VALEO TG11... => ARE 110 Ah
      Din ce am vazut pe alte masini alternatorul pate fi de la 75Ah pana la 125Ah la dieselul cel mai dotat ( nu garantez 100% pentru cifrele Ah)

      Comment


      • apropo de baterii , eu pe masina am rombat calciu , ca si altii banuiesc. si ce sa vezi de vreo 1luna de cand cu geru ala mare am observat mici semne ca bateria mea produce ``calciu`` ieri am gasit dovezi mai ``mari`` de ``calciu``
        deci ce sunt acele depuneri , si de ce au aparut???
        pun poze...
        Attached Files

        sigpic

        Comment


        • am loganul din 2007
          porneste bine
          sa mai tina 3 ani si sunt multumit
          sigpic Alexandria

          Comment


          • @sonykel acele depuneri albe sunt urme de coroziune (sulfat de zinc sau sulfat de aluminiu depinde din ce e facut conectorul tau) si se datoreaza vaporilor de acid sulfuric care ies fie prin orificiile de ventilare, fie ai o fisura pe undeva. poti curata bornele cu o perie de sarma si solutie de bicarbonat de sodiu dupa care le dai cu vaselina
            sigpic

            Comment


            • eu am acele depuneri albe doar la borna. nu in alte locuri. deci ce sa inteleg ca-si da duhu acumulatoru meu???

              sigpic

              Comment


              • Originally posted by 1.6_mpi View Post
                @sonykel acele depuneri albe sunt urme de coroziune (sulfat de zinc sau sulfat de aluminiu depinde din ce e facut conectorul tau) si se datoreaza vaporilor de acid sulfuric care ies fie prin orificiile de ventilare, fie ai o fisura pe undeva. poti curata bornele cu o perie de sarma si solutie de bicarbonat de sodiu dupa care le dai cu vaselina
                Poate sa fie si de la alternator,depaseste tensiunea de 14,8v.(contact imperfect la cheie)
                AC/DC- RIDE ON

                Comment


                • Originally posted by SoNyKeL View Post
                  eu am acele depuneri albe doar la borna. nu in alte locuri. deci ce sa inteleg ca-si da duhu acumulatoru meu???
                  Nu cred ca-si da duhul bateria daca nu e prea veche, numai ca "sufla" pe undeva pe langa borna si distruge conectorul datorita reactiilor chimice intre acid si materialul bornei.
                  passion 1.5 DCi

                  Comment


                  • sonykel, vezi ca oxidarea aceea iti "fura" curentul
                    sigpic

                    Comment


                    • Acest fenomen il gasiti numai si numai la bateriile romanesti. :
                      @1.6mpi are dreptate, e de la vaporii de acid sulfuric.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • Salut.
                        Eu am Loganul din iunie 2005, deci acumulatorul are aproape 5 ani. Motorul porneşte întotdeauna la prima cheie (frig sau cald). Am mai avut un acumulator de la Rombat pe vechea Dacie (Doamne odihneşte-o) şi m-a ţinut 7 ani.
                        Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                        sigpic

                        Comment


                        • deci ziceti sa-i masor incarcarea. si sa o curat in zona aia. ok....

                          sigpic

                          Comment


                          • dupa parerea mea incarcarea nu are cum sa produca reactii de coroziune. borna trebuie curatata ca acel strat este izolator si poate influenta atat pornirea cat si incarcarea. dupa curatare, borna trebuie unsa cu niste vaselina. din cand in cand va trebui sa mai verifici electrolitul. in rest acumulatorul e ok
                            sigpic

                            Comment


                            • Cu vaselina sau cu miere de albine. Vorbesc serios.
                              Deci, daca nu ai vaselina la indemana si ai miere de albine in bucatarie, nu are rost sa-ti pierzi timpul si banii cautand. Poti apelea la miere fara ezitare.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Logan 1,4 an 2005 cu ac si inchidere centralizata, 65.000km ,bateria originala Rombat Calciu 60Ah/540mA (5 ani)schimbat acum 1 luna cu Caranda Maxima 65Ah/600mA ,poate mai tinea,dar gerurile care au fost si masina nepornita sa descarcat de 2 ori ...nu am vrut sa risc asa ca am facut schimbul cu una mai puternica putin .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google