Resetare schimbare ulei

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • t0rquemada
    replied
    Citire selectivă, ca de obicei:

    S-a scris

    Originally posted by cbota View Post
    Am reușit cu un ELM327 sa resetez intervalul de service. Cu aplicația mobilă DACIA SERVICE RESET din MAGAZIN PLAY. Interfața OBD II am luat-o de pe emag cu 36 lei cu tot cu transport (20 de lei - mai scup ca marfa). Nu stiu, poate s-a mai scris aici. Cineva spunea ca doar în service se poate face asta...probabil ca la început asa a fost, dar acum e alceva. Atenție, interfața ELM327 nu activează/dezactivează funcții ale CB...Eu am văzut pe youtube un clip (https://www.youtube.com/watch?v=on--Ughp4a4) si am incercat si a mers. Am mai citit pe undeva ca cu alte aplicatii afiseaza si alti parametrii ai motorului (gen temperatura), dar pe mine m-a nteresat doar acest reset al intervalului de service care m-i s-a parut aiurea sa se poata face doar la reprezentanță. Am uitat să spun ca a mers pe un LOGAN SCE 1.0 SL PLUS ieșit pe poarta fabricii în decembrie 2017. Stiu ca se poate dezactiva această optiune din CB dar eu zic ca totusi e utilă.....

    Uite asa am castigat un pariu cu electricianul de la SERVICE care sustinea sus si tare ca doar in service se poate face asta la modelele 1.0SCE....si am primit bonus activarea CBadica celelalte functii care trebuiau doar activate....n-am inteles niciodata de ce nu au facut asta de la inceput....sau ma rog nu ma ajuta pe mine capul....Singurul lucru care a zis ca nu se poate este afisarea temperaturi (t III) si iluminarea permanenta a bordului (ceasul de viteza si turometru)....dar i-am promis ca pana la viitoarea vizita (peste 1 AN) o sa vad ce pot sa fac....probabil ca a vrut sa ma incerce....
    Iar eu am completat cu:

    În funcție de nivelul de echipare unele funcții sunt, altele nu. E hilar să vezi cum cineva cu Acces /Ambiance/SLplus se plânge că nu are oglinzi cu reglare electrică și degivrare, mânere exterioare negre(nu în culoarea caroseriei), mânere de viraj spate, mânere pe ușile față, ornamente cromate pe plansa de bord, computer de bord, boxe spate, tetiere pe canapeaua spate, spătar rabatabil la aceeași canapea... deși nu a plătit pentru echiparea respectivă.

    După postul #76 a început gargara.

    Nu contează ce/cum/de ce a activat, contează că Dacia nu a pus/activat tot ce se poate pe un Acces /Ambiance/SLplus... vrei echipări plătești, nu vrei nu plătești sau eventual te poți orienta către alte mărci



    Leave a comment:


  • Stormy
    replied
    Temperatura in bord si ceasul, tot in bord, nu le poti lua nici cu bani de la ei. Si asta spune tot in legatura cu "celelalte functii care trebuiau doar activate....n-am inteles niciodata de ce nu au facut asta de la inceput....sau ma rog nu ma ajuta pe mine capul".

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Cred ca "problema" era cu totul alta, nu diferenta de pret functie de dotari (cu care toata lumea este de acord).
    In postul #75 s-a scris destul de clar "...si am primit bonus activarea CB adica celelalte functii care trebuiau doar activate....n-am inteles niciodata de ce nu au facut asta de la inceput....sau ma rog nu ma ajuta pe mine capul."
    Iar alt coleg (masina 2019) a scris cu foarte putin timp in urma asta: "...am activat temp motorului in bord si ceasul...".

    Discutam de doi clienti care au achizitionat masinile (nu pantofi) la un pret xxx $, au realizat ca "nu are funcția X sau Y" activata desi este prezenta. Iar aceste functii au putut fi activate ulterior.
    Repet discutam de aceeasi bani platiti pentru produs, nu o consider gargara ieftina, iar exemplele sunt mult-mult mai multe.
    Si restul raman valabile pana la proba contrarie (inclusiv resetarea asta).

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Asta era problema:

    Clientul care a cumpărat mașina știa(că doar nu a cumpărat pantofi) ce a cumpărat, după un timp realizează că nu are funcția X sau Y și se miră la xxx $ nu are aceleași funcții ca la xxxx $.

    Orice altă comentariu (gargară) e inutil.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    De acord cu boxele si geamurile electrice spate.
    Dar acum parca discutam despre "sa dai 50 de lei pentru a avea computerul de bord activat sau cateva sute de euro cand cumperi masina?...Pe de alta parte e treaba producatorului care pune acelasi computer de bord pe toate modelele si dezactiveaza/activeaza doar unele functii....in functie de model..."

    si "În loc să zici mersi că producătorul face reducere de costuri și ai parte de cablaj și funcții prezente dar dezactivate, te plângi că nu vine cu CB activat"

    Strict on topic. Pana la sfarsitul anului 2016 (multumim de informatie) producatorul oferea resetarea intervalului de revizie din buton, dupa doar in reprezentante via diagnoza. Poate fi subiectiv (este doar opinia mea) insa nu cred ca este vorba de reduceri de costuri ci de o schimbare de "politica". Pana atunci pe primul plan era clientul, dupa au trecut reprezentantele.
    Clar ca nu poti impaca\multumi pe toate lumea insa clientul a achizitionat un produs si cred ca trebuie lasat la latitudinea sa ce\cum face cu el: tine la garantie si respecta recomandarile\cerintele producatorului sau renunta la ea si cauta solutii mai ieftine sau efectueaza anumite modificari pe care le doreste (iar dovada sunt foarte multi colegi de forum).
    Clientul care e fortat sa apeleze la reprezentante dar nu doreste asta (dintr-un motiv sau altul) va cauta solutii alternative. Cred ca este normal si firesc.

    Si revenind la cablaj, CB, functii prezente dar dezactivate asta suna aiurea indiferent cum ai "spune-o".
    Last edited by Gil26; 21 June 2020, 19:30.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Se despică firul în 4 inutil.

    Se citește https://www.loganclub.ro/forum/forum...95#post3650295 apoi realizezi de ce.

    P.S. Faptul că ai toate firele în cablaj, chiar dacă mașina nu are boxe spate sau geamuri electrice spate înseamnă că ai doar un reper de cablaj habitaclu nu 4, adică costuri reduse de producție, depozitare etc.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Suntem multumiti ca producatorul face reduceri de costuri si ofera o masina decenta la un pret sub competitie (cel putin deocamdata, pentru ca si ceilalti fac acelasi lucru).
    Insa sa "ai parte de cablaj și funcții prezente dar dezactivate" este cel putin ilogic. Daca sunt prezente (costurile sunt aceleasi) de ce naiba sa nu le si activezi?
    "Discutia" a mai fost (ex cu "blonda" si temperatura motorului) dar cred ca cei de la Dacia ar mai trebui sa tina cont si de parerile\nevoile clientilor.
    Plus ca au inceput sa dea "painea si cutitul" doar reprezentantelor si asta ar fi de inteles, dar daca acest lucru nu este facut cum trebuie atunci desigur ca va fi\aparea si "gratis si bun".
    Si asta este\va fi inevitabil atata timp cat producatorul nu ofera solutii viabile si conforme cu cerintele clientilor.
    Last edited by Gil26; 21 June 2020, 18:15.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    În loc să zici mersi că producătorul face reducere de costuri și ai parte de cablaj și funcții prezente dar dezactivate, te plângi că nu vine cu CB activat, asta am scris și în mesajul anterior... din păcate informația e trecută cu vederea pe altarul #gratis și bun.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post

    În funcție de nivelul de echipare unele funcții sunt, altele nu. E hilar să vezi cum cineva cu Acces /Ambiance/SLplus se plânge că nu are oglinzi cu reglare electrică și degivrare, mânere exterioare negre(nu în culoarea caroseriei), mânere de viraj spate, mânere pe ușile față, ornamente cromate pe plansa de bord, computer de bord, boxe spate, tetiere pe canapeaua spate, spătar rabatabil la aceeași canapea... deși nu a plătit pentru echiparea respectivă
    Total de acord, pe ce nu platesti e logic sa nu ai....dar mai e o întrebare....sa dai 50 de lei pentru a avea computerul de bord activat sau cateva sute de euro cand cumperi masina?...Pe de alta parte e treaba producatorului care pune acelasi computer de bord pe toate modelele si dezactiveaza/activeaza doar unele functii....in functie de model...

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Originally posted by cbota View Post
    ...si am primit bonus activarea CB adica celelalte functii care trebuiau doar activate....n-am inteles niciodata de ce nu au facut asta de la inceput....sau ma rog nu ma ajuta pe mine capul...
    În funcție de nivelul de echipare unele funcții sunt, altele nu. E hilar să vezi cum cineva cu Acces /Ambiance/SLplus se plânge că nu are oglinzi cu reglare electrică și degivrare, mânere exterioare negre(nu în culoarea caroseriei), mânere de viraj spate, mânere pe ușile față, ornamente cromate pe plansa de bord, computer de bord, boxe spate, tetiere pe canapeaua spate, spătar rabatabil la aceeași canapea... deși nu a plătit pentru echiparea respectivă

    Leave a comment:


  • cbota
    replied

    Am reușit cu un ELM327 sa resetez intervalul de service. Cu aplicația mobilă DACIA SERVICE RESET din MAGAZIN PLAY. Interfața OBD II am luat-o de pe emag cu 36 lei cu tot cu transport (20 de lei - mai scup ca marfa). Nu stiu, poate s-a mai scris aici. Cineva spunea ca doar în service se poate face asta...probabil ca la început asa a fost, dar acum e alceva. Atenție, interfața ELM327 nu activează/dezactivează funcții ale CB...Eu am văzut pe youtube un clip (https://www.youtube.com/watch?v=on--Ughp4a4) si am incercat si a mers. Am mai citit pe undeva ca cu alte aplicatii afiseaza si alti parametrii ai motorului (gen temperatura), dar pe mine m-a nteresat doar acest reset al intervalului de service care m-i s-a parut aiurea sa se poata face doar la reprezentanță. Am uitat să spun ca a mers pe un LOGAN SCE 1.0 SL PLUS ieșit pe poarta fabricii în decembrie 2017. Stiu ca se poate dezactiva această optiune din CB dar eu zic ca totusi e utilă.....

    Uite asa am castigat un pariu cu electricianul de la SERVICE care sustinea sus si tare ca doar in service se poate face asta la modelele 1.0SCE....si am primit bonus activarea CB adica celelalte functii care trebuiau doar activate....n-am inteles niciodata de ce nu au facut asta de la inceput....sau ma rog nu ma ajuta pe mine capul....Singurul lucru care a zis ca nu se poate este afisarea temperaturi (t III) si iluminarea permanenta a bordului (ceasul de viteza si turometru)....dar i-am promis ca pana la viitoarea vizita (peste 1 AN) o sa vad ce pot sa fac....probabil ca a vrut sa ma incerce....

    Leave a comment:


  • Matyred
    replied
    Am văzut filmulețe pe YouTube cum se schimbă, și aș și avea unde, dar eu prefer să nu mă încumet,P deocamdată. Unde nu sunt sigur pe ceea ce fac, mai bine apelez la specialiști, deși mă v-a viața un pic mai mult. Data viitoare, probabil, voi apela la un mecanic, la care mă duc de ani de zile. Foarte bun. Pe lângă autobaza Bujoreni, pe Timișoarei. Și-n mod cert mă va costa mai puțin.
    După ce primesc un răspuns de la VC( mi-au zis că durează 48 de ore lucrătoare, iar eu am sunat vineri, în condițiile în care sâmbătă, duminică și luni( azi) nu lucrau, probabil mâine sau poimâine voi primi un prim răspuns în legătură cu noul TdB, care ronțăie, ca primul și problema cu ambreiajul. Apoi aștept boxele, de pe față și apoi, în funcție de timp și de bani, voi apela la colegul nostru de pe forum t0rquemada, pentru afișarea temperaturii apei și ce se mai poate afișa pe MediaNav (Evolution).

    Leave a comment:


  • emilian_rks
    replied
    La 0.9 se scurge mai bine daca e ridicat de fata, din cauza constructiei capacului baii de ulei.
    https://youtu.be/E1vHc8DWgQQ?t=192 de la minutul 3:12 se vede forma baii.

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Originally posted by Urs View Post

    E mai simplu aici...... Suspendat fata, jos scutul, desfacut buson umplere si dat drumul la uleiul vechi...
    Nu influenteaza cu nimic acesta ridicare a motorului, scurgerea uleiului? In mod normal trebuie sa existe o suprafata plana, fara inclinatii. Exact precum la masurarea nivelului.
    Spre exemplu eu am la tara o curte betonata, in 2 planuri (pentru scurgerea apei)-pante "dulci", si totusi am nevoie de cric, pentru compensarea acestora (se observa firul de ulei...)

    Leave a comment:


  • devreg
    replied
    ramine varianta de "accesat" locatii industriale vechi, abandonate si (inca) nedarimate/reconfigurate - aveau rampele alea betonate; curti de poste, de sanepiduri, de facultati, depozite de aprozare...
    sau un prieten care are un spatiu cu un elevator si care are atita incredere in tine incit sa te lase sa-ti calezi/decalezi masina de unu` singur si nu-i comiti in incinta o auto-accidentare cu "juriu" de la smurd si militie; si sa incui conform instructiunilor la plecare.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google