Resetare schimbare ulei

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alex1ioan
    replied
    F.frumos si bine detaliat, la 1.0 sce e si mai simplu, filtrul de ulei fiind identic cu cel de pe 1,4 MP, mai problemă e la cei ce stau la bloc și nu au curte.

    Leave a comment:


  • Urs
    replied
    Originally posted by Matyred View Post
    Mulțumesc pentru răspunsuri.
    .....................Am schimbat ani de zile la vechile Dacii, la Daewoo ( Matiz și Tico), dar la asta nu prea aș vrea să mă bag singur, deocamdată. Să mai treacă anii și km.
    E mai simplu aici. Trebuie doar doua inelare sau tubulare de 10 pentru dat jos scutul si de 27 pentru desfacut filtrul de ulei. Si un "patrat" de la clanta usii pentru busonul baii de ulei. Suspendat fata, jos scutul, desfacut buson umplere si dat drumul la uleiul vechi. Trebuie o cutie de minim 5 litri. Apoi jos filtrul, sters cutia filtrului si schimbat garnitura, bagat filtru nou si strans la loc. Apoi pus busonul de golire si turnat in motor pe la busonul de umplere 4 litri ulei nou. Dupa o pornire vezi daca mai trebuie completat si daca mai picura ceva pe la buson sau capacul filtrului. Scutul prins inapoi in suruburi si gata, fuga la bere.
    La 0.9 fabricat pe la jumatatea lui 2019 resetarea intervalului se face cu leptocul. Nu merge din buton maneta stergatoare.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    E normal să apară revizia, dealerul e obligat să reseteze mașina inainte de predare, altfel nu mai ai 360de zile de la data vânzării (vezi cazul matyred) ci de la data fabricației.

    Cum nu toți dealerii fac asta, se aprinde martorul

    Leave a comment:


  • Matyred
    replied
    După cum am zis, și celorlalți consilieri nu le venea să creadă. Am vorbit un pic și cu electricianul care a lucrat la mașină care mi-a zis că datele de revizie trebuiau preluate automat de sistem și să nu-mi apară că trebuia sa fac revizia in condițiile in care trecuseră 7 zile de la reset-ul lor. El nu prea a părut surprins când i-am zis ce a făcut colegul lui. Era mai degrabă nedumerit de ce noul TdB face mai mult zgomot ca cel vechi. Și el mi-a zis că unele fac zgomot, dar de cele mai multe ori sunt insesizabile.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Multumim @ t0rquemada, la fel si @ Matyred . Cred ca e clar pentru toata lumea.
    (doar mai da si "logistica" asta si de la Dacia rateuri)

    PS: Ramane poate "ciudatenia" cu resetarea prin buton a "noului" TdB
    Last edited by Gil26; 29 May 2020, 16:37.

    Leave a comment:


  • Matyred
    replied
    Mașina mea este fabricată pe data de 26 noiembrie 2016, dar în acte apare iunie 2017. Din ce îmi aduc aminte era mașină de prezentare. Când am cumpărat-o avea vreo 19 km, parcă. Mașina a stat mai tot timpul prin showroom sau hală, nu în aer liber sa fie plouată. Discurile erau impecabile, dacă le lua apa aveau rugină. Și am primit și o reducere de la ei și roata de rezervă. De unde știu data exactă?! Pentru că-n bord am găsit fișa de producție, cu data, ora începeri,etc și mai multe informații în limba franceză.
    Să fie clar : pe bordul vechi îmi apărea intervalul de schimb: 20.000 km și scădea. Ca să-l resetez am ținut apăsat pe el și a revenit la 20.000.
    La bordul nou, după ce am luat-o din service, am apăsat pe buton să văd dacă afișează totul, și dacă este funcțional, dar nu-mi mai aduc aminte exact dacă afișa și intervalul.Nu am fost atent. După câțiva km, mi-a apărut martorul acela. M-am întors la ei, iar tipul mi-a spus că ăsta se resetează doar din diagnoză, dar încearcă el. A băgat cheia în contact și a ținut apăsat pe el și s-a resetat. Nu mai știu, dacă a pornit sau nu motorul sau dacă i-a ieșit din prima.
    Azi am fost la ei și ceilalți erau surprinși că a mers faza fără diagnoză și chiar nu le venea să creadă.
    Eu m-am dus să comand ceva( boxe) și să mă interesez dacă se merită sau se poate să afișeze intervalul, plus faza cu trepidantul de la ambreiaj. Și surpriză pe drum. Zgomotul de la rotițe a reapărut, dar și la viteza mai mare. Cu alte cuvinte, vechiul meu TdB era lux pe lângă asta. Inginerul a zis că producătorul nu-l mai schimbă "că așa fac toate", etc. I-aI- spus că nu ar trebui, și că pe mine nu mă interesează că așa fac toate, eu nu vreau ca am facă.El: Că producătorul mi-a făcut o favoare că mi-a schimbat bordul, că dacă vechiul bord se dovedește că nu are nimic ei( reprezentanța) plătește. Că el nu mai face constatarea că Dacia nu mi-l schimbă și pe asta. L-am cerut pe cel vechi, dar se pare că dosarul era făcut și nu se poate decât cu acordul Dacia. Nici, la faza cu trepidatul( am fost la ei, anul trecut și am lăsat-o peste noapte), dar nenorocita nu a mai făcut și nu au putut constata și după,apoi această vizită făcea foarte rar. In schimb, de vreo 2-3 zile a început iar, mai timid, iar dimineața asta , destul de apăsat. Dacă pleci energic de pe loc, nu mai face. Doar la rece se întâmplă și nu mereu. Inginerul, la fel, vrăjeală că Dacia are problema asta, dar la noile modele nu sunt probleme, dar dacă schimb, voi avea aceeași problemă,etc. Oricum consilierul super de treabă, dar nu poate face mare lucru. Am sunat la VC și am discutat destul de mult și mi-a spus că inginerul trebuia să facă cerere de garanție și la noul TdB și trebuia să verifice cu ambreiajul. Și că-mi vor da un răspuns în curând. Nu se știe dacă azi.
    Dacă nu primesc un răspuns pozitiv, o să mă vedeți la tv, urcat în fundul gol, pe mașină, blocând poarta fabricii din Mioveni!))...... și varianta 2 : avocat!
    Last edited by Matyred; 29 May 2020, 16:23.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Repet, încă o dată pentru toți :

    - Ai un singur TdB pe Dacia X52
    - În funcție de anul fabricației, ai sau nu interval de revizie resetabil.
    - X52 ph1(10/2012 - 10/2016) a fost cu inteval de revizie fix 20000km resetabil prin buton (nu alte scamatorii)
    - X52 ph2 (11/2016 - prezent) are doar interval de revizie ascuns, variabil 20000/30000km, resetabil doar via diagnoză
    - la îmbinarea seriilor 10/2016 +-2 luni au fost masini surpriză, s-a montat ce s-a găsit

    Ca să nu existe discuții mă poate contrazice doar cineva cu mașina mai veche decât a mea 12/2012

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Cica nu merge metoda cu pedale resetare, au incercat multi colegi si nu a iesit decit in servis cu calculatorul.

    Dar voi sinterti liberi sa incercati,

    Leave a comment:


  • anduvirgil
    replied
    georgstelsib
    Așa scrie in manual, iar opțiunea este in funcție de echiparea mașinii și țara de vânzare.

    La mine nu a fost cazul.
    Nu am ajuns cu revizia la limita de 1500 km până la revizie și nici la perioada de timp (1 lună până la revizie). Interval revizie 20.000 km sau an.
    Resetarea a fost efectuată cu ocazia reviziilor.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Am scris ca "Asta din ce am mai citit si eu (scuze daca am gresit cu ceva)", si sunt din "amintirile" citite pe forumuri (la fel daca tin bine minte ar fi si cu temperatura lichidului de racire).

    Si desigur ca @ t0rquemada are mult mai multe (si la obiect) detalii despre toate astea.

    Iar din ce a scris colegul Matyred : "Anul ăsta, cu 2 săptămâni înainte de a mă duce la reprezentanță, m-am hotărât să aflu cum se resetează. Se ajunge până la afișajul cu intervalul de service și se ținea apăsat 10 secunde și se anula. Mașina este un Prestige (full) de 0.9 din 2017( cel cu leduri), având în jur de 22.000 km." a facut acest lucru inainte de schimbarea TdB-ului (cel putin asa am inteles eu).
    Ar fi de folos tuturor daca ar da mai multe detalii (eventual si luna cand a fost fabricata si\sau livrata masina). Interesant ca "tipul" din service a facut "resetarea din buton" si la noul TdB.

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Originally posted by Gil26 View Post
    @ oBED, oricum se pare ca anul 2017 a fost unul tare "bogat" in TdB-uri la Dacia. Au fost care nu au intrevalul de revizie (inclusiv a mea) si au fost altele care il au (din cate se pare dupa septembrie-octombrie). Apoi au mai fost diferente chiar si intre modele si echipari.
    Asta din ce am mai citit si eu (scuze daca am gresit cu ceva). Sunt insa colegi care pot da detalii mult mai la obiect. (inclusiv despre noul TdB de Duster configurabil si pentru alte modele).
    Al meu este ridicat in nov.2017 si tot atunci produs (a fost masina planificata ptr. stoc, am ales-o de pe o lista "scurta" de la dealer), deci doar ei stiu cum au imperecheat TdB-urile.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    @ oBED, oricum se pare ca anul 2017 a fost unul tare "bogat" in TdB-uri la Dacia. Au fost care nu au intrevalul de revizie (inclusiv a mea) si au fost altele care il au (din cate se pare dupa septembrie-octombrie). Apoi au mai fost diferente chiar si intre modele si echipari.
    Asta din ce am mai citit si eu (scuze daca am gresit cu ceva). Sunt insa colegi care pot da detalii mult mai la obiect. (inclusiv despre noul TdB de Duster configurabil si pentru alte modele).

    Leave a comment:


  • georgstelsib
    replied
    Originally posted by anduvirgil View Post
    Conform manual
    Intervalul service, respectiv autonomia pana la schimbul de ulei este afisata in functie de echipare si de tara!!!
    Autonomia este afisata de la atingerea limitei de 1500 km pana la schimbul uleiului.

    ''Reiniţializare: pentru a reiniţializa autonomia până la schimbul de ulei, apăsaţi aproximativ 10 secunde fără întrerupere pe tasta de resetare a
    afişajului până la afişarea continuă a intervalului până la schimb de ulei."


    Ai incercat tu si s-a resetat ? Stiu ca la modelele de dupa 2017 nu se mai poate reseta nici din maneta si nici din succesiunea de manevre pedale ,etc. Or fi revenit la resetarea din maneta ? Eu am resetat experimental de mai multe ori dupa cateva zile cu Dacia reset service si de fiecare data a revenit la 360 zile si 20 000 km ( verificat cu ecu tweaker)
    Torqemada sustine la fel , nu se poate reseta decat din diagnoza(la majoritatea) . Poate au introdus modificari si nu stie toata lumea .
    Last edited by georgstelsib; 29 May 2020, 12:04.

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Originally posted by Matyred View Post

    Eu am avut tipul tau de TdB până ieri! Dacă rotitele de la KM făceau zgomot a trebuit să schimb TdB-ul, pe garanție. Și mi-au pus model 2020 sau 2019, depinde când l-au produs. Din ce am citit pe forum, se pare că din 2018, nu mai apare intervalul de revizie.
    Nu cred că ajung eu la 20.000 km. Și oricum, nu aș vrea să merg mai mult de 10.000 km cu un ulei oricâte studii și cât de bun este. Eu oricum am pus 5w și nu 10w cât spune la carte.
    pai eu asta zic. La mine nu a aparut niciodata intervalul de service doar la apropierea perioadei de revizie, la punerea contactului, aparea martorul de apropiere a reviziei, atat, nu puteam sa vad nimic (zile ramase/km), iar daca depasesc (s-a intamplat sa depasesc cu app. 1 saptamana) s-a aprins martorul de eroare multifnctional. Din ce ai scris tu, am avut impresia ca tu il poti accesa oricand din meniu (si reseta din maneta), ceea ce la mine nu este posibil.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    @ anduvirgil, big like! Un raspuns corect si bine documentat.

    @ Matyred, din ce ai scris cred ca se poate intelege ca "Tipul de la ei, a oprit martorul ținând apăsat, pe " levier" câteva secunde, cum făcusem și eu cu 2 săptămâni înainte, dar dacă nu știam exact ce reprezintă martorul acela" a facut acest lucru dupa schimbarea TdB-ului.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google