If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu ai ce dezactiva e legat de injecție, alte dureri de cap dacă umbli pe unde nu-ți fierbe oala
Dacă nu aveți bani să întrețineti o mașină nouă de ce mai cumpărați una ?!
Nu cred ca observatia ta legata de bani este intrutotul corecta, avand in vedere ca intretinerea unui SH (pret similar cu o Dacie) vs Dacie noua poate fi in cele mai multe cazuri mai scumpa (dupa cum sublinia si un alt coleg mai sus).
Ceea ce vroiam sa spun este ca nu doar reprezentanta este solutia martorului in discutie.
Cred ca vorbiti de indicatorul de schimb de ulei, nu de manopera numita "revizia autovehiculului". In 200 de lei nu cred ca intra revizia ci doar schimbul de consumabile.
Eu am constatat ca o revizie la Dacia costa undeva sub 200 ron (170-180 ron) cu piesele cumparate de mine.
Ma refer la schimb ulei, filtre, plus revizia generala..nu e un capat de tara..
Momentan inca sunt sub garantie, dar si la precedentele masini am mers in reprezentanta si n afara garantiei, cu piesele mele, in primul rand la schimbarea distributiei.
E putin mai scumpa manopera decat la un alt service autorizat, dar macar ai cu cine sa te certi.
Acuma, nu zic, penteu un schimb de placute sau alte operatiuni am fost si la alte service-uri..
Dacă nu aveți bani să întrețineti o mașină nouă de ce mai cumpărați una ?!
observatie: intretinerea unei masini vechi este mai scumpa decat la o masina noua, in special daca este facuta conform manualului de intretinere si intr-o reprezentanta/intr-un service autorizat; ca masinile vechi nu sunt intretinute corect, spre deosebire de cele noi (in garantie), este alta poveste; odata cu trecea anilor tot mai multe masini sh vor avea acest indicator pentru intervalul de service; majoritea propietarilor de masini (noi sau sh) incearca sa reduca costurile de intretinere si o fac, din pacate, prin orice mijloace!
Nu trebuie sa mergi la Dacia.
Poti sa mergi la orice service care face are diagnoza sau iti cumperi tu una care poate reseta si intervalele de service - daca ti neaparat sa ai asa ceva.
Ori, dupa iesirea din garantie, dezactivezi functia si gata
Si totusi, daca detineti aceasta informatie puteti sa o impartasiti cu noi?
Ma intereseaza strict resetarea. Este o curiozitate personala. Loganul meu din 2011 nu are aceasta functie deci nu prea am ce manual sa citesc.
Va multumesc anticipat pentru bunavointa cu care ne impartasiti aceste informatii utile noua cei nestiutori.
Testul CLiP și resetarea reviziei sunt incluse în prețul reviziei, dar cum nimeni nu citește hârtiile primite la cumpărare, apar întrebări ca cea de mai sus.
Ai fi uimit câți umblă cu martorul ăla aprins, că ei "fac revizia la nea gigi la fiecare 10000km nu la 20000km la Dacia că e 1200ron" revizia visând că mai au garanție la mașina din 2017 sasu 2018
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: