Mers în șuturi (sacadat)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De ținut minte, a mea după rescriere/update soft am mers 1000 km, urban/extraurban și iar merge în șuturi (sacadat), benzină folosită ecto100.

    Comment


    • #17
      Și la mine a revenit, tot după rescriere soft.

      Comment


      • #18
        Am schimbat sonda lambda amonte (compartiment motor) la revizia a doua. A mers bine un timp, după care a început iar să se simtă mersul în șuturi. Acum a ieșit din garanția de 3 ani. Zilele trecute am scos bateria de pe mașină și am încărcat-o pe redresor. După ce am montat-o pe mașină, nu a mai mers în șuturi. Dacă ecu nu mai este alimentat de la baterie, se resetează corecțiile parametri motor din memoria ram a ecu. Merg pe ideea că acești parametri adaptivi se degradează în timp, probabil de la mers mult în oraș. După resetare (scos o borna baterie pentru ceva timp) valorile revin la cele inițiale din fabrică. Este a doua oară după resetare când își revine din accelerația în șuturi.

        Comment


        • #19
          Salutare, am și eu aceasta problema cu accelerare in suturi se simte între 3000/-3500 rot/min.se simte și când este motorul cald deci nu este de la smucirea clasica dimineața când este rece motorul.
          Mașina se apropie de ieșirea din garanție,am alimentat cu OMV maxmotion 100 plus dar face la fel,am fost și la reprezentanta au zis că trage bine in turație dar eu simt acele smucituri când rămâne accelerația constanta,o sa incerc și cu luarea bornei sa vad ce se întâmplă.

          Comment


          • #20
            La reprezentanta mergi degeaba, mai ales daca mergi si le spui ca merge asa si asa...acolo trebuie sa mergi la sigur, nu merge asta, vreau asta! Dupa cum vezi mai sus, nu prea merge "reparata" nici cum, orice i ai face...pana la urma ramanem la vb aia "asa face toate"....

            Comment


            • #21
              Buna seara,am luat borna câteva ore și nu s-a schimbat nimic în bine,același mers smucit.
              PE viitor voi alimenta numai cu benzina de 98,99+,100plus și mers in turație mai mare..poate numai treapta a 3 și a 4-a.
              Garanție mai are până în aprilie,am fost și au plecat în probe..."..trage domne bine mașină"

              Comment


              • #22
                Stai linistit ca dupa ce se incalzeste vremea o sa isi revina..sau mai fa cate un drum pe autostrada la peste 130 km sa curate/arda funiginea .O perioada nu o sa mai simti ....

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Hancu Dorin View Post
                  Am intampinat cam de o saptamana problema cu trasul in suturi a motorului, in special peste 2500-3000 rpm.
                  Nu se reproduce tot timpul, daca accelerez mai tare, nu trage in suturi, insa daca accelerez mai usor in plaja 2500-3000+ se simte destul de tare cum trage sacadat.
                  Și motorul 1.0 TCe 90 și ECO-G 100 (ambele H4Dt) de pe Logan/Sandero III are cam aceiași problemă - adică o ușoară "pauză" în jur de 3.000rpm în special când accelerezi constant și NU când accelerezi puternic. Acea "pauză" nu apare chiar mereu...

                  Nu aș crede că o să poți rezolva ceva cu chestia asta.
                  Last edited by DFA; 18 January 2022, 18:32.
                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • #24
                    Salutare! Aceiași problema o am și eu. 0.9 TCe + Easy-R. Lucrurile stau cam așa: până să ajung la Reprezentanta am avut un drum mai lung pe autostrada. Am mers constant cu 145 și după "alergătură" asta nu am mai avut probleme...o perioada...cu acea accelerație sacadata între 2800 - 3500 tot/ min. Dar problema a reapărut. Mers la Reprezentanta și făcut test efectiv în traseu cu laptopul cuplat. Ciudat că nu apare nicio eroare. Sa făcut update soft motor și au dispărut problemele...o perioada... Acum am sa incerc sa schimb și Sonda lambda, prima, sa vedem ce o sa iasă.....PS: a crescut puțin și consumul de benzina.

                    Comment


                    • #25
                      Revin. Astăzi am schimbat sonda de oxigen din amonte. Da, este o îmbunătățire majoră. Update de soft motor i-am făcut acum un an. Aveți nevoie de o tubulară specială pentru Lambda, ( o tubula cu decupaj, de 22) cheie crichet cu prelungitor scurt, cheie dinamometrica pentru strângere. ( 44Nm +- 6Nm).

                      Comment


                      • #26
                        Alte detalii despre demontarea \montarea sondei oxigen amonte (dar si aval) se gasesc si in postul#9672 de aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...01#post3671001
                        Last edited by Gil26; 23 August 2022, 19:42.

                        Comment


                        • #27
                          După ce am schimbat sonda Lambda nu mai miroase a benzina la prima pornire. Deduc că amestecul era foarte bogat.

                          Comment


                          • #28
                            Hmm, si la mine dintotdeauna a mirosit a benzina la prima pornire, probabil sa trebuiasca sa fac si eu manevra

                            Comment


                            • #29
                              Salutare!
                              Pana la urma a rezolvat cineva acesta problema cu mersul sacadat? Detin un logan II 0.9 Tce din 2019 si am si eu aceasta problema am pus testerul pe masina si nici o eroare, singura banuiala e la curent,... bateria era undeva la 58% incarcata si ca ar fi posibil sa fie de aici,... desi nu vad de ce....

                              Comment


                              • #30
                                Salutare,
                                La fel am patit si eu pe Clio 4 0.9 tce 90hp, 2019. Mi-a facut asa vreo 3 luni (alimentam de la OMV si Rompetrol) . Inainte sa imi faca asa puneam doar de la Rompetrol, apoi am inceput sa le alternez si de acolo a aparut buba. Imi accelera sacadat/in suturi intre 2500 si 3500, facea asa mai ales in treptele 2, 3 si chiar 4. Daca acceleram incet nu facea, daca acceleram tare..nu face....in schimb facea cand acceleram constant...si mai ales in urcare, era oribil... In Iunie 2023 am fost cu ea la munte, si facea asa la fiecare urcare. Am decis sa revin la Rompetrol Efix 98, nu mai face deloc...nu aveam martori in bord aprinsi, nici mesaje si nici bujiile nu au fost de vin pentru ca le-am schimbat cu cele originale. Da, o fi o problema de software, insa problema pare ca afecteaza parametrii din software atunci cand alimentezi din multe locuri.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google