Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu deja am ales 5 ani fara griji sper ca nu sunt smecherii in subsolurile paginilor cu stelute

    Comment


    • Părerea mea e că 5 ani fără griji rentează dacă se cumpără diesel!

      Comment


      • Salut.
        Ce am platit si primit eu :

        Pe 20.04.2017 am fost la dealer sa vad cum sta treaba cu rabla, si ce imi poate oferii.
        Vruiam Laureate, strict pt AC.
        Mi-a dat Prestige, si mi-a zis ca mi-l da la pret de Laureate, adica -600 de euro.
        I-am cerut sa imi faca reducerea de 600 la Laureate, si a zis ca nu se poate. Doar la Prestige se aplica reducerea de 600 euro.

        Pe bonul de comanda , pretul masinii era 9069 euro , adica Prestige alb, dar cu pilot automat care costa 150 euro, [cei 69 de euro sunt trusa medicala+triunghiuri+ext. si covoare ce cauciuc.]

        Pe 24.04.17 am platit 2070 ron avans [5%], apoi au rezolvat ei cu tichetul rabla...

        Pe 25.05.17 a iesit masina din fabrica, si in aceeasi zi la ora 15.00 m-au sunat sa vin sa o iau. Am platit diferenta de 33.000 ron [ + 2070ron avans], Asta a fost tot.

        Deci prestige alb cu pilot.
        Din ce mi-a spus mie dealerul , doar la Prestige se face acea reducere. Desi am insistat sa imi faca si o alta reducere comerciala, a zis ca nu se poate
        Reducerea de 600 cica e data de Dacia SA, adica de fabrica.

        Comment


        • Mda, ai fost tare norocos. Ce motor ai luat?

          Comment


          • Posibil 1.0, la prețul acesta și mai ales că a primit mașina așa repede!
            Cu motoarele de 0.9 au ei probleme! Ori nu au pe stoc acum, ori acum montează doar de 1.0.
            @phenom: Să o stăpânești fără evenimente!
            Apropo ai primit roată de rezervă sau chit de reparații?!

            PS: Un tip care a cumpărat un Prestige, pe benzină, nu pe GPL, nu a primit roată de rezervă, ci doar chit!
            Last edited by Matyred; 28 May 2017, 23:57.

            Comment


            • Ce probleme sunt cu motoarele de 0,9 ?

              Comment


              • Cromatic in afara de ceva cazuri izolate. Nu sunt probleme majore cu motorul asta

                Comment


                • Originally posted by Matyred View Post
                  Cu motoarele de 0.9 au ei probleme!
                  Daca te refereai la aceasta afirmatie, "au probleme" vrea sa zica cerere prea mare)

                  Comment


                  • @matyred, doar cate o cheltuiala semnificativa la 100000 km, când pica lanțul de distribuție, nimic mai mult. )

                    Comment


                    • @aris86 ai perfecta deptate...sunt pe toate drumurile 0.9 cu p[robleme cu lanturile. Stau la coada...cate persoane pe forumul asta au avut probleme cu lantul?

                      Comment


                      • Cate persoane de pe forum au atins 100000 km?

                        R: 1 persoana a atins 215000 km și a schimba 2 lanțuri, dacă ai fi fost în locul lui, nu ai mai fi fost atât de vesel.
                        Last edited by aris86; 29 May 2017, 09:54. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • @aris86 nu, nu eram vesel. Dar am mers cu doua taxi-uri cu peste 100k...si nici unul nu schimbase lanturile...si nici aia nu stia u de schimbat lantul (adevarat, nu aveau cont pe loganclub). Deci momentan este un caz izolat. Si sper sa ramana asa

                          Comment


                          • Iar începem, mașina aia nu e stock (90CP/135Nm), cine vrea întelege cine nu... comentează
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • O waw, a schimbat lantul la 100K, mare problema.

                              Cand o sa fie lantul in spatele motorului si trebuie scos tot motorul atunci sa ne plangem.

                              Comment


                              • @darksun Nu-i chiar asa...pentru ca ei in reclama au spus ca lantul tine toata viata motorului. Daca spuneau ca trebuia schimbat la 100k...era alta mancare de peste. Dar momentan este un caz izolat...si la un motor care nu mai este stock (la puteri mari, forta pe supapa de evacuare este mai mare...prin urmare, si forta de pe lant este mai mare...chiar daca nu cred ca-i asa de semnificativ mai mare decat standard...prin urmare...posibil sa nu fie de la asta). Dar deja asta este subiect de probleme tehnice pe topicul dedicat

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google