Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu e nevoie sa le inlocuiesti, aseara m-a prins ploaia prin Bucuresti, saptamana trecuta am mers pe ploaie la tara si nu s-au mai aburit. In schimb acu cateva saptamani am patit ca se abureau toate, de la spate in fata.

    Comment


    • Scurgeri ulei cred la semeringul de la axa cu came. 1.5 90 cai

      uploadfromtaptalk1431067692112.jpg

      Comment


      • De ce oscileaza turatia la relanti? E extrem de enervant. Asta se intampla cand am consunatori porniti. De ex farurile, radio, ventilatia. Am observat ca daca dau ventilatia brusc de pe 1 pe 4 scade pana la 500 de ture apoi revine si tot oscileaza intre 500 si 1200.
        Daca opresc consumatorii nu mai face.
        In schimb daca am cativa porniti, scade si creste si cand ajunge la 500 rpm tremura, e foarte enervant.
        Si am probleme cu manerul de deschidere de pe usa spate dreapta. Nu inteleg de ce ca nu prea sta nimeni in spate, dar cand usile sunt incuiate trebuie sa tragi foatte tare ca sa se deschida usa.
        De asemenea trv sa inlocuiesc si parbrizul, mi a sarit o piatra pe autostrada, a facut o gaura cat o nuca si s a si extins acum, de la caldura probabil.

        Comment


        • Azi dupa doua mail-uri si un telefon la vocea clientului in care mi s-a spus ca problema vaporilor de ulei este in atentia nu stiu cui, nu am mai suportat sa vad cum se aduna uleiul si jegul pe acolo si m-am apucat sa curat zona ,ocazie cu care am desfacut tubulatura sa vad ce este acolo de pierde asa.
          Responsabila in cauza este o amarata de garnitura portocalie care cum o apesi asa sta ,nici nu este de mirare ca scapa vapori de ulei.
          Sapt. viitoare am de facut un drum de cca 1000km si am sa monitorizez zona tubulaturii si rampei de admisie care a fost si ea curatata.
          Attached Files
          Captain of the black pearl

          Comment


          • Originally posted by hasserro View Post
            De ce oscileaza turatia la relanti? E extrem de enervant. Asta se intampla cand am consunatori porniti. De ex farurile, radio, ventilatia. Am observat ca daca dau ventilatia brusc de pe 1 pe 4 scade pana la 500 de ture apoi revine si tot oscileaza intre 500 si 1200.
            Daca opresc consumatorii nu mai face.
            Motor mic, cuplu motor şi mai mic, important este să "Salvăm Planeta"!

            Comment


            • Daca intradevar asa e la toate 1.2-urile, mai bine il demontez de pe masina si il pun la masina de spalat.

              Comment


              • La o cuva plina cu rufe nu face fatza.
                Last edited by GFN; 8 May 2015, 16:02.
                Captain of the black pearl

                Comment


                • A mea sta intre 800-900rpmuri constant cand e cald motorul. Cel mai mare stres la care am supus-o a fost cu ACu pe auto la 20 de grade (abia ce urcasem in masina si il tinea pe maxim) si singurul lucru pe care l-am sesizat a fost o vibratie usoara in volan in timp ce invarteam de covrig pe loc.

                  Comment


                  • La masina mea, cand se incalzeste motorul, relantiul ajunge la 750 rot/min. La prima cheie a zilei pleaca de 1100-1200 rot/min si dupa aproximativ 2 minute ajunge la 750 rot/min.

                    Comment


                    • Originally posted by yo9ict View Post
                      Scurgeri ulei cred la semeringul de la axa cu came. 1.5 90 cai

                      [ATTACH]501115[/ATTACH]
                      Ulei+curea distributie= nu suna bine !
                      Fuga la garnatie !
                      Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                      Comment


                      • S-a schimbat garnitura capac chiuloasa plus tubulatura turbo in TG. Le tin sub observatie. La a doua revizie trebuie sa curat egr-ul, din pacate. Am abandonat motorina lukoil si modul eco.
                        uploadfromtaptalk1431858861949.jpguploadfromtaptalk1431858887728.jpg

                        Comment


                        • Care-i " contributia" modului ECO, in aceasta speta? Din cate stiu EGR-ul la motorizarea asta nu e chiar asa sensibil; ce s-a intamplat cu el?
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • ECO "taie" turbina pe lânga alte multe chestii.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Și combinat cu motorina proasta...
                              My Ride sigpic

                              Comment


                              • De legatura dintre folosirea modul ECO si infundarea EGR-ului, doream sa aflu ceva.
                                @t0rquemada
                                Aici nu te recunosc; cum sa anuleze turbina? Candeam ca in acest mod se fac niste corectii ale timpilor de injectie, fapt resimtit prin raspunsul mai greu al pedalei de acceleratiei si alte chestii de genul.
                                De aia voiam sa aud legatura dintre infundarea vanei EGR; pentru ca daca cineva sustine acest lucru, atunci toata munca tehnicienilor de la Renault e in zadar ; ma gandesc.
                                Last edited by IancuMIC; 17 May 2015, 14:32.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google