Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si cand te gandesti ca altii te puneau sa dezmembrezi masina 😆😆
    Era evident ca de acolo provine. Mai ales ca au fost si multe ploi in perioada asta.
    Si eu am patit de cateva ori asta insa nu era atat de multa apa. Verifica toate scurgerile usilor in mod regulat si nu vei mai avea astfel de neplaceri.
    Bafta.

    By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
    sigpic
    This is My Ride!
    !Visit and enjoy!

    Comment


    • apa in usa la masina noua, gauri infundate? ciudat, eu ma asteptam sa zica ca gasit un pet cu palinca....ascuns, uitat......uite de unde apare rugina, de ajunge sa gauresca tabla.....asa am patit la Matiz, am urcat-o pe bordura, curgea apa din ea de ziceai ca sa spart o teava, m-am prins tarziu.....masina deja era ruginita.....

      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Gaurile se infunda din cauza prafului care intra acolo
        My Ride sigpic

        Comment


        • De fapt is niste membrane mai subtiri din cauciuc,care,banuiesc,sub presiunea apei sau din alte motive,ar trebui sa dea voie sa curga apa dar nu s a intamplat.
          Am bagat un pic degetu si am gasit vaselia(sau ceara?)imbibata cu praf,ceea ce a blocat deschiderea membranei.Dau vine in special de prafu de afara si de polenu de sub copaci,mai ales ca parchez masina adesea sub ei.
          Oricum pt a evita rugina,recomand ca dupa o ploaie mai mare sa se verifice fiecare usa!

          Comment


          • Sa intre chiar atat de mult praf intr-un timp atat de scurt incat sa-ti blocheze efectiv acele gauri de scurgere a apei nu cred ca este in regula.Cei de la Dacia ar trebui sa studieze problema asta pe viitor.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • nu e nicio membrana.e doar mazga depusa de la apa. daca ai avea membrane acolo ar fi o avanpremiera in lumea dacia. sau poate au scapat vreo bucata de folie la montaj.

              Comment


              • da sigur..mazga prinsa in doua nituri...unii vb ddoar sa nu taca

                Comment


                • Astea sunt capacele ce astupă găurile de scurgere.
                  Făcând haz de necaz, prin acest defect Loganul a coborât la nivelul seat toledo/skoda rapid (acvariu în portierele spate).
                  Attached Files
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Mie mi-au cazut aceste capacele la spalatorie si le-am pus inapoi... ar trebui scoase de tot sau lasate acolo?

                    Comment


                    • Lasa-le acolo. Trebuiesc curatate la un interval de timp. Functioneaza ca niste supape, se deschid sub greutatea apei care se aduna in portiera si astupa orificiul sa nu intre murdarie de jos.

                      Originally posted by t0rquemada View Post
                      Astea sunt capacele ce astupă găurile de scurgere.
                      Făcând haz de necaz, prin acest defect Loganul a coborât la nivelul seat toledo/skoda rapid (acvariu în portierele spate).
                      Nu sta apa in usile din spate. Exista cate 2 capace pe fiecare usa, cel putin asa este la mine
                      Last edited by Madutzu25; 6 June 2015, 13:25. Reason: Automerged Doublepost
                      My Ride sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by ciresel View Post
                        da sigur..mazga prinsa in doua nituri...unii vb ddoar sa nu taca
                        vai, dar scuze ca te-am deranjat. te lamureste clona ca eu doar trollez. ;)
                        Last edited by skd_ozenel; 6 June 2015, 17:06.

                        Comment


                        • Scurta vizita la service (Meridian Vest) dupa aprinderea martorului luminos multifunctiona, orange
                          Probleme gasite cu clip: filtru particule grad de umplere 44 ( nu stiu cat e nivelul maxim), ulei motor subtiat. 15600 km de la prima revizie, ulei Elf evolution 5w30 dpf
                          Regenerat dpf din clip pe garantie, schimb ulei contracost. Recomandare de schimb ulei la 15k km. Cost ulei,filtru ulei si garnitura baie 398
                          Multumit de operatie si tratament
                          My Ride sigpic

                          Comment


                          • Circuli cu maşina mai mult prin oraş? Câţi kilometri are?
                            Apăreau regenerări eşuate pe clip?

                            Comment


                            • In ultimile 2 luni am mers numai in oras
                              32000
                              Pe clip aparea "0" la regenerari (toate) si grad de diluare al uleiului 13
                              Dupa regenerarea facuta cu clip, eroarea de la ulei a ramas. Gradul de diluare a scazul la 4. In consecinta s-a schimbat uleiul.
                              Pe tot parcursul regenerarii (aprox 45 min) turatia motorului a fost constanta la 3000 rpm
                              My Ride sigpic

                              Comment


                              • Salut Madutzu. Eu sunt curios cati km iti mai arata CDB pana la urmatorul schimb de ulei? Asta ca sa vedem cam cat de ok este estimarea facuta.
                                Mersi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google