Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oricum , urata experienta sa scoti filtrul de aer cu cateva picaturi de sange, si sa apara o coada cu un soarece, mic cei drept , dar soarece, am chemat si sotia sa vada minunea, sper doar sa nu fi stricat ventilatorul acela de la aeroterma, ca face tare urat in treptele 3 si 4, mai ales vibratiile sunt suparatoare

    Comment


    • Aveam în plan sa pun acolo o plasa metalică drept inbunătățire dar cu ce prinzi/lipești plasa aia de tabla vopsită și sa și reziste în timp?

      Comment


      • Ai noroc ca ai dat de carne proaspata, in sânge, altfel te plangeai de mirosuri insuportabile. Vezi sa nu fie si fratele geaman pe undeva.

        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • Salut,
          @GuGu21 am inregistrare insa nu ma lasa adminii sa o postez sa vad mai incerc sapt viitoare.

          @t0rquemada , nu prea se potriveste ce e acolo, desi da la rece parca masina nu vrea sa traga, nici nu o fortez , 5 km de obicei o las usor sub 3000 ture, vibratii nu am de loc in masina, doar acul de la turometru urca si coboara destul de mult cand se intapla evenimentul, ~300-500 ture, insa in masina nu se simte decat o mai mult sau mai putin intensa frana de motor, oricum mersi de link.

          incerc sa revin cu link pt zgomot, cu frana de motor nu prea reusesc , nici nu s-a mai intamplat de ceva timp

          Comment


          • Se cunoaste evolutia la dacia fratica. La 1300 se baga o pisica in masina. Daca nu reusea sa iasa in X timp masina era conforma. Acum, tehnologia isi spune cuvantul si testul de etanseitate se face cu soricei.

            Comment


            • Tare, asta da evolutie

              Comment


              • Azi dimineatza la 5 jumatate cand afara erau doar 2 grade ... surpriza: mi-a murit bateria la logan dupa doar 2 ani si o luna. Specific clar ca electromotorul a dat sa invarta si s-a oprit repede, iar a doua oara cand am mai incercat sa dau la cheie mi-a pornit alarma si electromotrul nu s-a mai urnit din loc! Oare mai face obiectul garantiei, masina fiind inca in garantie cu 16 000 km la bord si o baterie amarata de 40 amperi! Maine dimineata voi pune un aparat de masura pe ea sa vad ce tensiune mai are in ea.

                Am uitat sa specific ca mi s-a resetat si ceasul si numarul de km partiali la prima "invarteala" .
                Last edited by Tinuletz; 30 October 2015, 01:10. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • E posibil să intri sub ots-ul de baterie(5053A/5054A), dar cum nu ai seria de fabricație vezi la reprezentanță.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • ce inseamna ots de baterie ....nu am serie nu am nimic ...maine fac poza la baterie si masor voltajul ...la reprezentanta nu am cum sa ajung ca masina nu porneste decat cu bus-ul

                    Comment


                    • Pai daca masina este in garantie suni la 0248.500.500 si zici ca a murit. Nu zici ce ;)
                      Domle, pun contactul si nu se pune ;)
                      Trimite dacia platforma.
                      Nu o mai porni daca bateria e moarta. Ala e simptom de scurt/intrerupere in baterie.

                      Comment


                      • Asa e....cum a scris skd_ozenel, suna si lasa pe ei sa vada ce si cum, altfel sunt in stare de orice. Faci un pic de scandal ca ai pierdut timpul si banii din cauza asta, poti ramane fara loc de munca.....

                        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • OTS-ul minune:



                          pe scurt
                          baterie originală + sub 50.000KM + sub 4ani + nu pornește = se schimbă bateria
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Sunat la dacia asistenta si a urmat programare la platforma ...a incercat tipul cu prosteala ca daca nu e o problema de garantie si am uitat ceva aprins platesc 160 de lei deplasarea plus 2 lei pe km/h .... a incercat si o mica prosteala cu sa dau curent si sa ajung la reprezentanta, dar l-am refuzat categoric si i-am spus ca dupa 2 ani si 1 o luna cu masina in garantie nu pun cablurile pe ea!
                            Last edited by Tinuletz; 30 October 2015, 10:46.

                            Comment


                            • Masina ta o avea baterie din acelasi lot cu a mea. Masina mea are 2 ani si 1 luna si la fel am patit cu bateria. Am mai pornit-o cu cabluri, ca nu aveam incotro.
                              Am fost cu ea in service pentru o alta problema, cu alarma (care se pare ca era din cauza bateriei) si cand sa mute masina, n-a mai pornit. Bateria a fost schimbata pe garantie.

                              Comment


                              • dimineatza bateria avea 12,2 tensiune
                                Astea sunte seriile de pe ea ..as vrea sa stiu eu cateva date despre anul de fabricatie.... ma poti ajuta torq cu cateva detalii
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google