Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aia e altceva ca fac eu multumesc de poza torq,doar ca am downloadat-o de pe forum si este extrem de pixelata de printat nici vorba eventual urcata undeva in alta parte decat pe forum la dimensiune mai mare

    Comment


    • Sigurante Logan 2

      Si eu a trebuit sa fac sapaturi pentru sigurantele din Logan 2 motiv pentru care am facut asta: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=907. De imprimat si pus in torpedou.
      Am reatasat fisierul cu legenda sigurantelor.
      Attached Files
      Last edited by ctropett; 16 December 2015, 21:53. Reason: Completare post

      Comment


      • Apropo semnalizarea la X52 nu funcționează decât cu motor pornit, cheia pe M fără motor pornit nu permite acționarea semnalizării.

        Tabelul e la fel de incomplet ca cel din manual, dar în lipsă de altceva e bun și ăla.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          Poza și numerotarea din manual nu are legătură cu ce e pe mașină, repet ai poză pusă de mine pe forum trebuie doar căutată.
          din pacate nu se vede mare lucru.daca o ai in format mai mare te rog sa o trimiti pe hmcet1@yahoo.com
          mersi.

          Originally posted by t0rquemada View Post
          Apropo semnalizarea la X52 nu funcționează decât cu motor pornit, cheia pe M fără motor pornit nu permite acționarea semnalizării.

          Tabelul e la fel de incomplet ca cel din manual, dar în lipsă de altceva e bun și ăla.
          da,am sesizat si eu .dupa ce am impins toate sigurantele am incercat numai cu contact si nu a mers,apoi am pornit masina.
          Last edited by mariush; 16 December 2015, 22:36. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Deci problemă inexistentă, despre care s-a mai scris pe forum(Lucruri pe care nu le .......Logan II) și care sigur e detaliată în manualul nou.

            Și încă un aspect: semnalizarea o face uch-ul, dacă sare vreo siguranță pică și uch-ul (apar erori în toate calculatoarele) deci nu mai poți porni mașina.
            Last edited by t0rquemada; 16 December 2015, 22:41.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • m-ai inteles gresit.problema a fost cat se poate de reala,am circulat azi prin oras fara semnalizare.la schimbare de sens puneam avariile.

              Comment


              • Ce știu eu... doar am mașina de 3 ani.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Torq o întrebare pur informativă pentru a-mi satisface setea de cunoaștere.Cate computere are logan 2 in afară de ECU și UCH?

                  Comment


                  • UCH, ABS-ESP, Airbag, Injecție, TdB, GEPDA*, Radio**, Clima***, BVR**** ,BIC*****, SVT*******

                    Cele cu bold sunt prezente pe orice X52, evident funcție de echipare, ** nu e pe Acces

                    *doar pe 1,2 16v Euro5 nu e prezent
                    **Plug&radio sau Medianav normal sau EVO
                    ***doar pe SL10, Prestige sau Renault X52
                    ****boite vitesse robotisée cutia Easy'R X52
                    *****multiplexor doar pe Renault X52
                    ****** tracker gsm/gps specific Americii de Sud doar pe Renault X52

                    Termenii tehnici sunt detaliați în destule posturi pe forum.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Decizia in a nu pune schema de siguranțe e de neînțeles. O mare bălărie...Trebuie sa stai sa cauți nu stiu ce post de pe forum in caz de nevoie...

                      Ma întreb, ce fac cei mai multi care nu au tangente cu forumul. Se duc la reprezentanta pt o sigutanta arsa?

                      Comment


                      • Eu de exemplu o sa ma duc in reprezentanta pentru o siguranta arsa ( de fapt, 2 ). Le-am schimbat cu unele gasite in comert si puteti vedea si voi rezultatul. Asa ca, va recomand sa verificati sigurantele pe care le-ati schimbat si schimbati-le cu unele de origine, daca se poate...

                        Eu asa am gasit una din cele 2, in tabloul de sigurante, dupa nici 1 luna
                        Attached Files

                        Comment


                        • Originally posted by t0rquemada View Post
                          Ce știu eu... doar am mașina de 3 ani.
                          asta e a doua oara cand ma iei in balon...imi pare rau ca am incercat sa intru in comunitatea asta care pare fi mult mai exclusivista decat mi-am imaginat eu...dar intr-un fel te inteleg.poate ca n-am batut la usa cand am intrat aici,dar trebuie sa ma intelegi si tu ca n-am fost rau intentionat si nu ti-am pus la indoiala cunostintele,am vrut doar sa vorbim despre acelasi lucru.
                          scuze celorlalti pentru off si o zi buna sa ai,nu mai deranjez.

                          Comment


                          • Ai scris
                            azi,la o saptamana de cand am cumparat noul logan de top,am ramas fara semnalizare.

                            În secunda 2 de la constatarea problemei trebuia să ajungi în reprezentanță.

                            Apropo semnalizarea la X52 nu funcționează decât cu motor pornit, cheia pe M fără motor pornit nu permite acționarea semnalizării. http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=108

                            apoi ai scris

                            problema a fost cat se poate de reala,am circulat azi prin oras fara semnalizare

                            Păi cu atât mai mult trebuia să te duci în reprezentanță pentru că sigur ai erori stocate în uch

                            Dacă interpretezi postările ca "luat în balon" problema ta, banii tăi, mașina ta, oricum problemele se rezolvă pe forum nu la reprezentanță.
                            Last edited by t0rquemada; 17 December 2015, 10:14.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Daca locuiesti la 70 de km de reprezentanta e greu sa ajungi in secunda 2 pentru orice fleac la reprezentanta.
                              Ajungi la reprezentanta in secunda 2 daca lucrezi deja acolo.
                              Sau in 10 minute functie de trafic, colegul din Iasi.

                              Comment


                              • Unul din criteriile de achiziție trebuia să fie accesul la o reprezentanță, la revizie ce faci mergi 140km?!

                                "Fleacul" în cazul colegului nostru s-ar putea să fie monomaneta (blocul de lumini) care e doar 98e+tva... pe care îi scoate din buzunar că e reprezentața departe.

                                P.S. Deși pare nu lucrez la Dacia/Renault
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google