Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe cand m-au convins unii de pe forum ca la mers putin e mai ok TCE si nu DCI, acuma bomba cu lantul....cred ca o sa ajung la bicicleta

    Comment


    • Bicicleta n-are lant ?

      Cu cateva pagini in urma, cineva dorea ca sa se explice la punct, care e cauza problemei. S-a explicat ceva ( plausibil, nu neaparat si 100% adevarat) , insa tot nu e bine. Stiu ei mai bine, inginerii de serviciu, care e de fapt problema ( oricum, la ora actuala sa ai titlul de INGINER e o gluma proasta. Trist, dar adevarat ). Suntem mecanici, psihilogi, afaceristi, oameni universali ( ca in perioada renascentista ). Stim sa facem de toate, dar RAR si bine. Dar ne pricepem, rezolvam noi cumva. Cat de greu poate fi ?!

      Pe scurt, sa nu fie interpretari.
      Se cer explicatii. Se dau explicatii. Nu se accepta explicatiile pentru ca...nu e logic ( dpdv al persoanelor "CALIFICATE") . Se accepta doar daca iti scrii CV-ul si sigur nici atunci, nu vor fi acceptate. Intelegeti ipocrizia ?

      Comment


      • Există biciclete cu transmisie pe curea.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Si choppere ! Dar in USA, alta tara alt continent !

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post
            E vizibilă lângă pedala de accelerație, pe cutia aerotermei, lângă tur.

            am inteles ca se demonteaza consola aia de la navigatie si de sub ea cu butoanele de la geamuri si climatizarea, am comandat sonda si maine ma duc sa mi-o inlocuiasca, nu au zis ca lucreaza pe sub bord la pedale
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • Exista si biciclete pe cardan si distributie cu cascada de pinioane, dar nu vad rostul aici.

              Originally posted by t0rquemada View Post
              O fi atins motorul numărul maxim de rotații (există în injecție counter și pentru asta)
              ala e pentru OCS si S&S.
              Last edited by einstein1984; 28 April 2016, 16:33. Reason: Automerged Doublepost
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Ghid pentru utilizatorii dacia. Cele mai multe probleme de la logan și ph2 se reproduc și la X52, cu soluțiile aferente. Spor la citit!
                Sursa: Deficiente si calitati Dacia Logan - dacia club.tehnoplus.net
                Attached Files

                Comment


                • Originally posted by masinamica View Post
                  La mine face pe nebunul ca pornea 5 secunde aveam aer apoi se oprea il tot stresam de la buton pana statea cuplat.Mie mi se si stingea becul ala rosu.
                  Am fost la service prima data ca nu are freon destul...aiurea, le-a fost lene se verifice pe diagnoza apoi am revenit si mi-au schimbat nu stiu ce sonda,de atunci nu mai face figuri.
                  Du-te peste ei si stai pe capul lor.

                  mi-au schimbat sonda si functioneaza perfect AC-ul
                  laureate 1.5l, albastru marin

                  Comment


                  • Ai vazut

                    Revin si eu cu o noua problema chiar enervanta,mai exact la relanti si la plecare de pe loc se aude un zornait in parte dreapta spate(este un zornait ca de tabla)in interiorul masinii daca ruloul de la hion este strans atunci se aude mai rau,am suspectat initial placuta de inmatriculare care zornaie in suport.Teapa nu este !
                    Intre timp pe suportul de plastic am aplicat dublu adeziv l-am lipit de haion dupa care am prins suruburile de fixare,pe spate la placuta de inmatriculare la fel dublu adeziv si prinsa de suport si porma am pus rama,este teapan tun.
                    Zornaitul persista!
                    Last edited by bobbyred; 29 April 2016, 18:12.
                    Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                    Comment


                    • Vezi sa nu zornaie protectia termica a esapamentului, la mine nu erau bine stranse suruburile si zornaia ca nebuna.
                      Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci

                      Comment


                      • Mersi de informatie!
                        Este stransa am avut si cu ea de furca...se auzea in momentul in care se trantea una din usile de pe spate,avea rezontata in toata caroseria.
                        Au rezolvat baietii pe garantie cu asta si-au prins neuronul!

                        Am sa o reverific dar sigur nu este,zornaitul vine din parte dreapta spate acolo il percep
                        Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                        Comment


                        • salut,
                          poate v-ati mai intalnit careva cu urmatoarea problema si ma ajutati cu sfaturi.
                          pornesc usor de pe loc si cand franez se aude un cloncanit destul de puternic la roata din dreapta fata.daca mai merg tot in fata si franez,nu se mai aude,dar daca merg in spate si franez usor se aude din nou.
                          face asa de cand am cumparat-o,5 luni,dar am zis ca o fi de la placute...
                          in acest timp am tot urmarit fenomenul si se incapataneaza sa se comporte dupa acelasi tipar,numai la schimbare de sens.
                          avand inca un incident cu usita de la rezervor care se freaca la deschidere de caroserie,tot de la inceput,numai ca abia acum am observat ca deja s-a zgariat vopseau,m-am hotarat sa merg la service.cu usita se rezolva prin schimbare,vopsire dar cu cloncanitul s-au comportat suspect.
                          vine un inginer,ii spun care-i treaba,nici macar nu urca in masina sa asculte ,imi zice ca stie el care-i problema si ma trimite la un mecanic(extrem de plictisit) la care ii spune sa destranga trapezele si sa le stranga la loc.
                          dupa chestia asta urc la volan,incerc fata spate cu franare si la fel.
                          ii spun inginerului,urca in masina si se face ca nu aude zgomotul,in schimb imi da asigurari ca stie el despre ce-i vorba si ca s-a rezolvat dupa care ma lasa cu ochii in soare.
                          acuma ma gandesc sa ma duc luni din nou si sa ma iau la tiganeala cu ei sau sa sun la vocea clientului ?
                          am ramas cu un gust amar si abia astept sa scap de ei si sa merg la alt atelier.ironic,nu ? mai ales ca pentru nenorocita asta de garantie am ales sa dau 10000.

                          Comment


                          • La ce anume te referi atunci cand spui "trapeze"?
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Sa nu fie ceva ne uns pe acolo. O mașină la 2000 km, troncănea în ultimul hal, uitaseră sa-i ungă caseta de direcție.

                              Comment


                              • Originally posted by vitriol View Post
                                La ce anume te referi atunci cand spui "trapeze"?
                                La bucsile de la piesa aia in forma de triunghi care la vârf are pivotul.tija care intra prin ele a destrans-o.

                                Trimis de pe al meu Vodafone Smart ultra 6 folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google