De ce nu studiezi o schema de Duster 4x4, eventual Laguna cu buton de ESP off?
Functia ESP pe LOGAN 2
Collapse
X
-
Crezi ca nu am facut sapaturi pe scheme de x79(duster ph1). E de dat o masa, problema e daca calulatorul de ABS/ESP/ASR stie sa o interpreteze. Vorbim totusi de un sistem de siguranta al masinii.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Am vreut sa profit de vremea de afara si am facut cateva teste la ASR-ESP.
Concluzia , sistemul este destul de permisibil si nu actioneaza instant la plecarea de pe loc daca rotile patineaza chiar am reusit sa intru in balas cu masina .sigpic
Comment
-
Esp-ul de la logan isi face treaba cu brio. Intra doar atunci când vede ca soferul accelereaza ca prostu`. Daca ai piciorul fin poti face balans fara probleme, fara sa se aprinda martorul esp in bord. Cine spune ca nu a putut pleca de pe loc, cu loganul, din cauza esp-ului, vorbeste aiurea. Concluzie e ca e util si nu are nevoie de buton OFF.sigpic
Comment
-
Si-l face bine dar pe timpu asta parca ar avea nevoie de un buton OFF pentru putina nebunie prin zapada :POriginally posted by MihaiiahiM View PostEsp-ul de la logan isi face treaba cu brio. Intra doar atunci când vede ca soferul accelereaza ca prostu`. Daca ai piciorul fin poti face balans fara probleme, fara sa se aprinda martorul esp in bord. Cine spune ca nu a putut pleca de pe loc, cu loganul, din cauza esp-ului, vorbeste aiurea. Concluzie e ca e util si nu are nevoie de buton OFF.
Comment
-
Doar asa se poate deconecta ESP-ul fara alte nebunii - sigurante chestii d-astea.Originally posted by Cromatic View PostDin tester nu se poate "bifa" ESP off ?
asta pot sa o confirm si eu ... am reusit sa-i fac balans fara sa intre esp-ul. totul e sa stii cum sa controlezi ambreajul si acceleratia in asa fel incat sa nu turezi motorul inutil. plus ca masina stie sa adapteze si cuplul la roata functie de ce ii ceri tu.Originally posted by MihaiiahiM View PostEsp-ul de la logan isi face treaba cu brio. Intra doar atunci când vede ca soferul accelereaza ca prostu`. Daca ai piciorul fin poti face balans fara probleme, fara sa se aprinda martorul esp in bord. Cine spune ca nu a putut pleca de pe loc, cu loganul, din cauza esp-ului, vorbeste aiurea. Concluzie e ca e util si nu are nevoie de buton OFF.
Comment
-
Face fata destul de bine.Originally posted by costin_aph View Postin concluzie d-le stoican,face fata la zapada dupa parerea d-ta?
Cum s-a mai spus nu este novoie sa il opresti daca nu accelerezi inutil masina.
Daca vrei nebunii o ametesti pana intra in eroare sistemul si dupa ii dai bice.sigpic
Comment






Comment