Functia ESP pe LOGAN 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu din ce am mers cu loganul 2 in zapada, sistemele de asistenta nu m au incurcat, ci m au ajutat, am parcat si iesit din zapada mare, similar cum as fi facut si cu loganul 1 , si acela mergea ok pe zapada mare, ajutat de garda la sol , dar mai importante poate sunt anvelopele, cata carne au , si daca sunt umflate cat trebuie
    eu cand am patinat cu loganul din dotare, am simtit cum sistemul a limitat patinarea, si m a ajutat sa ies din situatie
    am observat ca este destul de sensibil esp ul, adica cum simte ca e nevoie de el, intra imediat

    Comment


    • Originally posted by gutu1 View Post
      acum ca a fost zapada si in Timisoara pot sa va spun ca ESP incurca. Cu Logan 1 tot DCI eram tanc (aceleasi gume le-am pastrat si le am montate pe Logan 2). Rar am patinat la iesirea din noroi sau zapada mare. Acelas sofer, aceleasi gume, alta masina Logan2. Mi-e fica sa mai intru in zapada mare sa parchez.... Curbele la 90grade le iau cu grija dubla...se duce ca pe ski
      Deci era util un buton de dezactivare. Pentru mers in afara sezonului de iarna pe drum ud sau uscat, in situatii limite ii RECUNOSC MERITELE
      la fel si eu.
      cu logan 1 ph 1 cu aceleasi gume care le am pe logan 2.
      cu logan 1 ph 1 ma bagam in zapada mare, fara sa raman blochat. si daca ramaneam blochat, scoteam usor masina din zapada.

      din pacate la logan 2 treaba sta mai nasol. ramane blochat mai usor.
      si eu zic ca era util un buton pentru pornire / oprire ESP.

      oare daca scot siguranta respectiva, nu se poate dezactiva ESP-ul?

      Comment


      • S-a discutat, citeste toate posturile.....o sa aflii lucruri interesante.....toti invatam cate ceva......
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • Sorry, we couldn’t find that page

          Este o masina care are functia de ESP OFF
          Dupa cum se vede ESP-ul ramane in continuare activ
          Singura diferenta este ca nu mai reduce cuplu motor


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Scoti sigurantza la ESP si ramane activ ASR -ul ori ce ai face.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Last edited by stoicanu; 4 January 2015, 18:24. Reason: Automerged Doublepost
          sigpic

          Comment


          • ce este? ML?
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • Originally posted by gutu1 View Post
              Curbele la 90grade le iau cu grija dubla...se duce ca pe ski
              Hai da-o de gard- ce treaba are sula cu prefectura? CUm sa se duca ski din cauza ESP ului??!!
              Am mers si eu cu Logan 1 iarna pe zapada- o adevarata placere! Fuge de fund de zici ca nu e adevarat- e departe de cuvantul tanc.
              ESP ul actioneaza doar daca accelerezi, daca esti pe frana nici macar nu intra!
              Mai bine schimba cauciucurile! Chiar daca mai au carne pe ele sa stii ca este foarte importanta si vechimea lor. Eu am GY UG7+ asta e a sasea iarna cu ele. Daca pana mai anul trecut cu functia ASR masina era un mic tanculet in zapada...ei anul asta nu mai e chiar asa! Parca se cam chinuie cand trebuie sa ies din zapada sau cand trebuie sa urc o panta- parca patineaza mult mai usor! Carne e destula pe ele..


              Pe zapada normala si la urcat ASR ul ajuta mult- iesi mult mai usor din incurcatura. In schimb daca esti in zapada mare si vrei sa scoti masina de acolo prin balans- problem!

              Cel putin la mine ESP ul se activeaza automot dupa 40 la ora chiar dc el e off de la buton
              Last edited by eugenmanea; 4 January 2015, 18:59.
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • Functia ESP pe LOGAN 2

                Da este un ML
                Pai daca le spui zice ca ai ceva cu ei dar asta e.
                Cine nu il vrea pune un intrerupator pe un senzor de ABS de la roata si a rezolvat problema.
                Dar atentie ca se ramane si fara ABS sau pote e mai bine si fara ABS ca se opreste mai repede
                In gard


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Cat despre balas se poate face si balas chiar cu ASR-ESP activ
                Toata treaba e sa vrei


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                Last edited by stoicanu; 4 January 2015, 19:00. Reason: Automerged Doublepost
                sigpic

                Comment


                • Toata viata am condus masini fara ABS ( pina la Loganu asta ) si n-am dat niciuna de gard... Chiar ma cam enerveaza ABS asta ca face un zgomot neplacut cind frinezi pe alunecus si ma face sa iau piciorul de pe frina si sa utilizez frina de motor mai mult decit sa aud ciriielile alea de la ABS

                  Prima iarna cu Loganu asta cu ABS cind am mers si a intrat ABS in functie m-am si speriat, am crezut ca e defect ceva, discuri ovalizate, am intrebat un prieten si mi-a zis ca cica asa face, ciriie ...trepideaza pedala ...cred ca o sa-l decuplez...
                  Last edited by bogdan_cr; 4 January 2015, 19:10.

                  Comment


                  • ...pana la urma se cam adevereste ca am avut si eu dreptate
                    ...conteaza foarte mult factorul uman , doar ca eu i-am zis altfel ("piesa")
                    ...nu trebuie scoala speciala sa conduci Logan , trebuie sa fi facut o scoala buna initial si pe parcurs sa mai fi asimilat ceva experienta
                    ...sunt soferi buni conducatori auto si soferi...cu vechime (batrani , adica) , atat.
                    ...ESP-ul trebuie lasat activ in orice situatie !

                    Comment


                    • Ne invartim in cerc, reluam discutii de doi ani incoace, propun un studiu de caz:
                      Sa ne imaginam ca doua masini cu dotari asemanatoare (ABS+ESP+ASR) sunt impotmolite pe acelasi drum, masina nr.1 reuseste sa mearga mai departe, masina nr.2 nu poate. Cauzele sunt urmatoarele in ordinea:
                      1. Pregatirea soferului. In 90% din situatii daca soferul1 se muta la masina2 rezolva problema.
                      2. Norocul. Celelalte 10% din situatii.
                      3. Motorizarea. Masina nr.1 are o putere mai mare la o turatie mai mica fata de masina nr.2
                      daca au acelasi tip de motor continuam....
                      4. Calitatea anvelopelor
                      5.......
                      6. Trebuie verificata solutia cu trasul usor al franei de mana (punerea
                      la masa a senzorului de frana trasa).......

                      Ar trebui formulata sub forma de teorema (ex teorema lui Pitagora) de cineva mai destept si "batuta in cuie" altfel 10 ani tot o sa apara bocitori ca nu le merge una... alta. Este mai usor sa intrebam daca a invatat "lectia".
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Nu se intampla nimic daca tragi frana de mana.
                        Testat de mine.
                        Cred ca anuleaza puntea spate in cazul in care frana de mana e trasa si nu mai ia in cosiderare decat rotile fata.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        sigpic

                        Comment


                        • Nu ramane altceva decat sa ne obisnuim cu ea asa cum este: urata, frumoasa, e a noastra, punem pe bord (faţa) revista TopGear (PlayBoy) si ne bagam "picioarele"......
                          Last edited by Oti; 4 January 2015, 20:37.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • ...eu cred ca unii care " se baga in seama" nici nu stiu cum functioneaza ESP si ce rol are acesta , cu ce te ajuta ASR-u' , de ce trepideaza pedala frana atunci cand "intra" ABS-ul , etc.
                            ...sistemele sunt degeaba daca nu le poti dezactiva ca sa faci drifting

                            Comment


                            • Pentru unii din noi Dacia 1310 ar fi avut vanzari bune daca inca se mai producea si Logan cu ABS si ESP era un moft pentru cei cu mot!
                              Si eu am condus Oltcit fara ABS ESP si anvelope de iarna... si bunicii nostri isi faceau nevoile in fundul cartii totusi-intre timp s-a inventat apa calda
                              Cati km se faceau inainte cu Dacia 1310 si mai ales iarna , la ce viteze si unde ne deplasam cu ele?
                              Saab 9-5 Aero

                              Comment


                              • [QUOTE=bogdan_cr;1641089]Toata viata am condus masini fara ABS ( pina la Loganu asta ) si n-am dat niciuna de gard...

                                Niciodata nu este bine sa spui niciodata.......este de ajuns o singura data.....bat in lemn.
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google