Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa te feresti de senzorii, camera, ......PNI, probleme cu fiabilitatea.

    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • Originally posted by Midnighte View Post
      Au foarte mare rost. Avand folie pe geamurile din spate ( cea mai intunecata ) si masina fiind inalta, senzorii completeaza unghiurile moarte din colturile spoilerului spate ( cam 10-15 cm )

      @sorin74ivn

      De ce nu cumperi o camera "dedicata" Dacia ( NTSC, de la chinezi ) care se monteaza in locul iluminarii numarului si care sa nu trebuiasca sa dai gauri sa o fixezi , precum cele de care ai zis tu ? ( doar inlocuiesti lampa de iluminare numar )
      In plus, poti sa-ti iei de restul banilor Menavrus ( sa fie mai usor de instalat acea camera + multe alte beneficii )
      Ok sunt de acord cu tine dar trebuie si un monitor ceva de vizualizare?!Mersi

      Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

      Comment


      • Ma gandeam ca ai MediaNav - greseala mea

        Pentru senzori, poti sa ai doar indicatorul de proximitate. Camera e "bonus"

        Comment


        • Cred ca merge atasat pe oglinda cu wifi!

          Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

          Originally posted by Midnighte View Post
          Ma gandeam ca ai MediaNav - greseala mea

          Pentru senzori, poti sa ai doar indicatorul de proximitate. Camera e "bonus"
          De pe ce sait se pot cumpara?!Mersi

          Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
          Last edited by sorin74ivn; 29 October 2015, 13:39. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • salutare a mai avut cineva fenomenul asta/.la dci.75cp.masina e din 2015 si are 14mi.km cind pornesc motorul, rece si plec de pe loc zici cami more motorul daca nui dau acileratie e mormal?

            [QUOTE=ionyk013;1690868]salutare a mai avut cineva fenomenul asta/.la dci.75cp.masina e din 2015 si are 14mi.km cind pornesc motorul, rece si plec de pe loc zici cami more motorul daca nui dau acileratie e normal
            Last edited by ionyk013; 30 October 2015, 12:48. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • O prima cauza poate fi dezamorsarea,cauza ce pune probleme si meseriasilor,in ceea ce priveste localizarea punctului nevralgic.O a 2 cauza poate fi,pierderea in retur a injectoarelor,iar a treia functionarea defectuoasa a regulatorului.Greu de spus pe forum care e cea reala...,dar indiferent care ar fi,cauza se va agrava,progresiv in timp...

              Comment


              • Salutare. Am si eu urmatoare problema cu motorasul meu de 0.9: Pornesc motorul, porneste normal, merg cativa metri (iesit din parcare, oprit la intersectie deci motorul la relanti) si motorul incepe sa scada in turatie, gen 5-600 rotarii si parca da sa moare. Chiar daca accelerez nu se intampla nimic. Chestia asta dureaza 5-10 sec dupa care isi revine si merge fara probleme. Ce e mai ciudat e ca nu mi se intampla de fiecare data, mi s-a intamplat astazi si acum cateva saptamani. De asemenea am mai avut problema asta si iarna trecuta de vre-o cateva ori.

                A mai patit cineva asa ceva, sau aveti idee de la ce poate fi?

                Comment


                • @Spiridusu

                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • sunt curios si eu daca sunt disponibile versiuni mai noi de soft pt calculatorul de injectie... si la mine a fact deja intr-un an jumate vreo 5 rateuri la pornire, o data a ponit doar la a cincea ~ a sasea cheie desi mai era benzina inrezervor (invartea electromotorul fara sa se realizeze aprinderea), o data pornire cu turatie sub relanti ~ 500 rpm iar dupa cateva secunde murea de tot , de curand pornesc - fac o manevra in marsarier sa ies din parcare si cand bag in a intaia incepe sa trepideze, turatia nu se mai sustinea, acceleratia nu raspundea, cu ambreiajul calcat - moare motorul.... in perioada asta de umezeala mi se pare ca porneste destul de greu la prima pornire cu motorul rece , adica invarte de cateva ori electromotorul ca sa porneasca... pare ca nu-i prieste umezeala motorului asta...
                    Azi vara nu am miscat-o din loc o sapt - am mai pornit-o cam tot la doua zile (apucaturi de la vechea masina) dar cand am plecat cu ea din loc facea ca toti dracii ambreiajul intr-a intaia, daca incercam sa-l patinez putin sa plec usor de pe loc mergeam numai in hopuri si trepda de o luau toti dracii... dupa cativa km de mers prin oras si-a revenit... iar la mers in trpte superioare unde ambreiajul era manevrat complet si rapid nu se simtea acest comportament....motorul asta nu cred ca a fost testat indeajuns....
                    RTFM

                    Comment


                    • Ceasurile astea sunt facute de proprietar sa aiba zona rosie, indicatoare albastre si liniute rosii in dreptul limitelor de viteza sau se gasesc pe anumite variante pentru alte tarii?

                      Si vroiam sa va mai intreb, de ceva timp am observat ca atunci cand plec de loc cu treapta I si apoi calc ambreiajul pana la fund si doresc sa schimb in treapta a II-a resimt in timpul schimbului ca si cum cutia agata si opune o rezistenta la introducerea in treapta. Nu se manifesta tot timpul si daca o face este doar pentru treapta a II-a, restul treptelor intra fara probleme. S-a mai intamplat la cineva sau ce ar putea fi?
                      Attached Files
                      Last edited by plasStik3; 3 November 2015, 23:04.

                      Comment


                      • Home made.
                        Singurele serigrafii cu diferențe sunt pentru BRazilia/ RUsia , X52 turometru cu zonă roșie, Stepway model pe ambele ceasuri, Sandero RS și Duster Dakar cu ace roșii și zone roșii
                        Attached Files
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • aveti idee cat costa manopera in reprezentanta pt bord dat jos, curatat aeroterma, si montat la loc bordul?
                          trepideaza, vibreaza cand am aeroterma pe 3 si pe 4, asta in urma decesului unui soarece in aeroterma, care soarece l am scos facut varza, cand am scos filtrul de polen, insa cred ca au ramas ceva mizerii, care nu am reusit sa le scot

                          apropo, chiar arata bine acele acelea cu zona rosie

                          Comment


                          • Cam atât dpdv ore.
                            Attached Files
                            Last edited by t0rquemada; 4 November 2015, 00:32.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Originally posted by plasStik3 View Post
                              Ceasurile astea sunt facute de proprietar sa aiba zona rosie, indicatoare albastre si liniute rosii in dreptul limitelor de viteza sau se gasesc pe anumite variante pentru alte tarii?

                              ?
                              Si cam cum s-ar face "homemade" ( creion, carioca etc. )? Ma gandesc ca atunci cand aprinzi pozitiile, sa ramana "selectate" acele marcaje ( de la 50, 90, 130, poate si 100 )

                              Comment


                              • panselin, ventilatorul se poate scoate si fara sa dai jos bordul si cutia Hvac.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google