O fi offtopic nu o fi nu stiu unde sa intreb. Ma tot gandesc de ceva vreme la un compresor, merita sa dau banii pe unul? Pe o parte ma gandesc ca nu o sa am nevoie de el ca oricum sunt benzinarii peste tot unde poti sa umflii rotile, dar pe de alta parte ma gandesc ca nu se stie niciodata. Un sfat ceva?
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
GoDYX, cam cate sute dă mii dă ieuro costă un compresor d-asta, de nu-ti da pace in ganduri si te tine pe loc in a-ti alege drumul cel drept pe care trebuie sa pasesti in viata?Last edited by vitriol; 27 September 2016, 14:36.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Compresoarele astea de prin magazine par cam de unică folosință, foarte fragile.Mai bine îți iei o pompa si ești mai sigur.Eu îl am pe cel care a venit mașina cu el dar nici nu l-am desfăcut din cutie să văd dacă pot doar să unflu roata sau trebuie să montez si recipientul cu sulutia aceea de astupat găurile din anvelopa.
Comment
-
E bine sa-l ai in portbagaj, nu stii cand ai nevoie(poate faci o pana si descoperi ca rezerva e dezumflata, sau ai o roata care pierde presiune lent si o mai umfli putin pana ajungi la vulcanizare). Nici nu costa foarte mult, gasesti si la preturi sub 100 lei.Originally posted by GoDYX View PostO fi offtopic nu o fi nu stiu unde sa intreb. Ma tot gandesc de ceva vreme la un compresor, merita sa dau banii pe unul? Pe o parte ma gandesc ca nu o sa am nevoie de el ca oricum sunt benzinarii peste tot unde poti sa umflii rotile, dar pe de alta parte ma gandesc ca nu se stie niciodata. Un sfat ceva?
Comment
-
Eu folosesc asa ceva: https://www.amazon.co.uk/Ring-RAC610...r_1_18&sr=8-18
Ma multumeste pe deplin.
Comment
-
Pompa de picior e sfanta. Gasesti pe la 25 - 30 de lei. Nu ocupa mult spatiu. Compresoarele sub 150 de lei sunt de unica folosinta (am avut eu). Pe de alta parte pleci… lasi masina in parcare… vii dupa cca 2-3 ore si o gasesti pe janta (am patit-o). Nu poti merge la benzinarie, ptr. ca nu poti da roata jos… deoarece labagiii de la vulcanizare au strans prezoanele cu ciocan pneumatic (am patit-o, am rupt o cheie in cruce incercand)! Solutia? Pompa si hai pana la prima vulcanizare...Originally posted by GoDYX View PostO fi offtopic nu o fi nu stiu unde sa intreb. Ma tot gandesc de ceva vreme la un compresor, merita sa dau banii pe unul? Pe o parte ma gandesc ca nu o sa am nevoie de el ca oricum sunt benzinarii peste tot unde poti sa umflii rotile, dar pe de alta parte ma gandesc ca nu se stie niciodata. Un sfat ceva?
Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk
Comment
-
"Ii" bun de ceva compresorul? Poate spune cineva care la folosit mai intensiv?Originally posted by t0rquemada View Post@GoDYX joi la Lidl : compresor, redresor , cric crocodil de 2T, capre, stativ de roți și multe altele
Vreau sa aleg in "liniste calea cea dreapta", in ultimul timp nemtii de la Lidl au schimbat chinezoiul si aduc numai rahaturi de bazar.
Mi-am adus aminte ....inca o intrebare.
Eu am gasit la Lidl, la super pret, varianta de cric (telescopic) hidraulic, nu crocodil, nu stiu cum sa-i zic, are capatul cilindru cu diametrul de 3cm.
Ma tot frec la ceafa, nu stiu unde sa-l bag sub masina. Mi-e frica sa nu gauresc tabla.....nu are o talpa , ceva de fixare, sa pun o pana de lemn? Poate pune cineva o poza cu sageti indicatoare unde este pozitia ideala de fixare?
Sa fac o piesa in care sa intre muchia pragului? mie frica sa nu sara de pe cric masina.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment













Comment