Accident Logan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident Logan

    din pacate azi am avut accident cu logan an 2013.motor 1.2
    desi aveam viteza foarte mica (am iesit din intersectie si aveam maxim 10km/h) pagubele mi se par enorme.decealalta parte,un passat anii 2000 ,doar o aripa usor sifonata.
    postez niste poze,in ideea ca m ar putea ajuta cineva care se pricepe,ce preturi ar fi,daca as face o la reprezentanta.
    casco nu am ,evident
    bara din fata nu semai poate recupera,farul de ceata este spart,cat si farul din stg are fisura la sticla pe lateral.plus si ce se vede in poze.radiatorul este deformat usor(se poate indrepta?) dar nu este spart.motorul nu a fost afectat.
    Oare sa merg la reprezentanta?sau sa cumpar piesele sh la dezmembrari si sa o fac in alta parte?
    Astept sugestii.multumesc
    Attached Files

  • #2
    Imi pare rau de cele intamplate!

    Sa inteleg ca tu esti de vina?

    Eu am patit ceva asemanator in martie, am facut pe casco cu regres(nu am fost eu de vina) si reparatia a costa 5800 lei(farul de pe dreapta, aripa dreapta, bara de plastic fata, bara de fier indoita la tine, un bazin ce colecteaza gazele, capacul de la roata, amortizorul fata dreapta, carenajul rotii dreapta fata).

    Deci, daca repari in reprezentanta, costul va fi apropiat de costul reparatiei mele.

    Comment


    • #3
      pagubele sunt enorme raportat la viteza infima

      ca preturi orientative (foarte rau ca nu ai casco): bara fata minim 1 mie de lei, inca 800 de lei vopsirea, traversa aia nu stiu cat e; radiatoarele sunt si ele scumpe, daca ai si ac; vreo 2 mii de lei... trebuie facut un deviz.. ca idee, in 2010 si eu am lovit un caine la o viteza mult mai mare decat a ta, peste 100km/h, la pirma vedere pagube relativ minore: bara fata crapata in partea de jos, un proiector de ceata scos din locul lui insa nu spart si cele 2 radiatoare sparte: deviz 8200 de lei insa casco a suportat toata cheltuiala

      Comment


      • #4
        Din poze se observa și capul de lonjeron deformat părerea mea dacă nu știi un service cu meseriași buni mergi la reprezentanta

        Comment


        • #5
          10km/h ? fi serios ai avut mai mult de s-a indoit lonjeronul.Incerca pe la dezmembrari pentru far , aripa , radiatoarele sunt ambele Kaput , n-ai cum sa le indrepti.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #6
            este vina mea si nu am nici un motiv sa mint.era o intersectie dirijata in cruce.am stat la semafor urmand sa fac stanga.din parrtea opusa venea un autobus care m a blitat sa plec.corect era sa stau in banca mea si sa l lasa plece,dar deh...am apucat sa fac stanga si tocmai ma duceam un pic in fata ,sa vad daca vine cineva de pe banda 1(ca nu vedeam din cauza aubosului)si evident ca a venit.o soferita cu un passat.practic l am lovit de pe lateral.
            avand in vedere ca eu am stat la semafor si am facut curba,cam cat puteam sa am?sa nu mai zic ca semaforul este si in panta.

            Comment


            • #7
              Dupa daune nu era doar 10km/h parerea mea.
              Daca intradevar erau doar 10km/h inseamna ca logan2 este facut din doze de bere de sa deformat asa.

              Comment


              • #8
                Logan 2 avea 10 km/h in schimb passatul poate avea 50-60 km/h.

                Comment


                • #9
                  Cauta din dezmembrari..Sandel,factura pe casco e umflată..asa am patit si eu..
                  Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                  Comment


                  • #10
                    Asta înseamnă **** la euro ncap, deformare controlată.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #11
                      stim ce inseamna deformare controlata dar asta nu scuza cu absolut nimic comportamentul masinii. pai inseamna ca daca se joaca copii cu mingea pe langa ea si ai nesansa sa le scape un sut de minge in masina, ti-o face praf ) ca sutu lor are mai mult de 10km/h; te trezesti cu dauna de 5-6 mii de lei, ma lasi?!

                      mai nou, masinile trebuie sa reziste la impact cu obiecte de pana la 40km/h mi se pare; atat pe capota cat si pe bara fata iar daca te uiti in teste nu se deformeaza nimic ireversibil la viteza asta, doar flambeaza

                      videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă


                      minutul 1:36

                      inseamna ca daca se aplica aceleasi proceduri ca la minutul 1:37 pe bara fata al loganului il face praf
                      Last edited by cristi....; 7 June 2015, 20:49.

                      Comment


                      • #12
                        Bara - aproximativ 2000 ron
                        proiector 500 ron
                        aripa 800 ron
                        far 900 ron plus becuri
                        la care se adauga manopera si alte piese care nu se vad de la suprafata.

                        Comment


                        • #13
                          @ciresel , ai vreun airbag sarit ?
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #14
                            La viteza mica nu sare airbag-ul la Dacia. Lol

                            Comment


                            • #15
                              Radiatorul se poate pastra, nu stiu daca ar merita incercat indreptat tinand cont ca ar putea aparea crapaturi la readucerea la forma initiala. Ideea este ca trebuie schimbat capul de lonjeron, pare cam deformat. El se poate si trage lejer. Cadrul motor s-a strambat si el?

                              Radiatorul se poate pastra, nu stiu daca ar merita incercat indreptat tinand cont ca ar putea aparea crapaturi la readucerea la forma initiala (in reprezentanta sigur vor dori sa il schimbi). Ideea este ca trebuie schimbat capul de lonjeron, pare cam deformat. Oricum, inainte sa schimbe lonjeronul, il trage si il aduce la cote. Te uiti atunci cum iese si vezi ce zice inginerul. Cadrul motor s-a strambat si el?
                              In reprezentanta, in cazul in care vrei sa ii pastrezi si garantia anticoroziune si toate cele, reparatia duce mai mult decat ai crede, si traggerul este atins, iar pt inlocuire cap lonjeron vor da jos motorul.
                              Multa sanatate! Bine ca esti sanatos! Fiarele se indreapta.
                              Sorry for double post! Am depasit timpul de editare de 10 min.
                              Last edited by cristianpaul; 7 June 2015, 22:31. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google