Accident Logan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @Cristi - Acolo pare ca simuleaza impactul cu picioarele unui pieton. Daca nu ma insel si la logan MCV au facut testul asta.

    Comment


    • #17
      Airbag ul nu a sărit. Dealtfel impactul s a simțit f slab în habitaclu. Fiică-mea de 4ani nici nu s a mișcat de pe scaun. Aripile nu s afectate nici capota. Doar bara, lonjeron ul, radiatorul și bara aia din fără lui. Totuși ceva este Haiti, având în vedere ca distanta dintre aripi și capota este acum mai mare. Mi e frica sa nu se fi deplasat toată partea din fata. Ma duc mâine la reprezentanță sa vad ce spun. Ma tem ca fără 2000 de euro nu scap, caz în care parca nu se mai merita sa o fac acolo pe banii mei. Mulțumesc pt sfaturi
      Attached Files

      Comment


      • #18
        te-a agatat passatul bine...impactul a fost in capul de lonjeron dreapta cu tine virat... ceva viteza avea passatul dar se pare ca lovitura a fost exact unde nu trebuia si de aia a plecat toata partea fata... se face dar trebuie tras lonjeronul la loc, schimbata armatura si ce mai e indoit si dupa aceea vazut daca nu s-a deformat si cadrul sau trager-ul.

        Comment


        • #19
          Originally posted by aris86 View Post
          Logan 2 avea 10 km/h in schimb passatul poate avea 50-60 km/h.
          Felicitari! Esti singurul care a pus problema corect. Vorbesc la modul cel mai serios.

          Cand vad ca unii se minuneaza aiurea, cum de s-a deformat loganu' la un impacat de maxim 10 la ora, cand din descrierea iniatorului, lucrurile sunt f. clare si se intelege perfect dinamica tamponarii, ma apuca damblaua, zau.

          Comment


          • #20
            Din alea 4 stele cam 1,5 sunt luate pentru sistemele de asistenta: ESP, AFU, martori centuri pasageri, etc. Nici pe alea nu le avea daca nu baga UE sula in coaste.
            Nu mai dati praf pe drum ca ar fi vreun reper de luat in seama cand vine vorba de siguranta.
            E aceiasi marie ca X90, doar palaria asta e facuta dintr-un material mai ieftin ca aia veche.
            Deformare controlata pe naiba. Strict cat sa treaca ncapul, sa dea tanti UE voie sa se vanda la ea in curte.
            Kojak are dreptate.

            Comment


            • #21
              Ozenele, poti vinde masini cu 0 stele euroNcap daca trec omologarile ECE 94/21/16 etc. EuroNcap e un test mediatic, de marketing nu e obligatoriu pentru a pune masini pe piata.
              In alta ordine de idei ala din capatul lonjeronului e crashbox, NU SE REPARA se schimba ca sa prezinte masina siguranta la urmatorul impact. Daca lovea un zid la 10 la ora era ok, era poate doar bara afectata. Dar cum zidul trecea prin fata lui cu 60 la ora se mai adauga niste forte.
              Voi astia cu airbagurile vroiati sa aiba si paguba mai mare? Ca mai mult rau faceau decat bine daca se deschideau.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #22
                Originally posted by ciresel
                este vina mea si nu am nici un motiv sa mint.era o intersectie dirijata in cruce.am stat la semafor urmand sa fac stanga.din parrtea opusa venea un autobus care m a blitat sa plec.corect era sa stau in banca mea si sa l lasa plece,dar deh...am apucat sa fac stanga si tocmai ma duceam un pic in fata ,sa vad daca vine cineva de pe banda 1(ca nu vedeam din cauza aubosului)si evident ca a venit.o soferita cu un passat.........
                asa ceva era sa patesc si eu......sunt oameni si oameni , nu trebuie sa ai incredere in semnalizari , pana nu vezi cu ochii tai daca poti sa faci manevra......in cazul meu a fost noroc.....

                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • #23
                  Astfel de accidente se intampla frecvent in care faci la stanga si cel de pe banda 1 te lasa sa treci si apoi vine in viteza de pe banda 2.

                  Comment


                  • #24
                    Mare atentie si la trecerea de pietoni. Iti acorda prioritate o duba, autobuz, camion si pe banda 2 te pomenesti ca vine unu care nu franeaza.

                    Aceeasi situatie se poate intampla si in trafic, in timp ce conduci. Dupa ce am patit in martie, incetinesc(la 5-10-15 km/h) la fiecare intersectie dintre blocuri, chiar daca am prioritate.

                    Comment


                    • #25
                      asta este atitudinea corecta.

                      Comment


                      • #26
                        Asa este.nu trebuia sa ma iau după șoferul autobuzului. Deși el a vz în retrovizoare, bănuiesc ca vine vw. Pe banda întâi. Postez și poza cu vw care de fapt este golf 4.oricum am fost la reprezenta și mi a cerut 2000 manopera și pot aduce piesele mele fie și sh
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Chiar e o masina strong golful acela! Ce daune ai avut tu si ce daune a avut el(bara, aripa, farul si posibil ceva la directie si la capota)...

                          Comment


                          • #28
                            Părerea mea este ca Logan ul s a deformat mult mai tare ca golf ul. Și aici nu ma refer la tabla, ci la ranforsari de rezistenta sa nu mai zic ca la vw nici bara nu s a spart și la mn este hârtie creponata. Totuși socul nu s a simțit deloc pt ca fost preluat f eficient pe deformarea lonjeroanelor și armaturi din fata.

                            Comment


                            • #29
                              la cat de avariat este Golf-ul......cate stele are comp cu Loganul? aici miroase a taieri de costuri serioase, a avut Golful 60km/h? la cum arata Loganul zici ca la lovit trenul.....

                              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk

                              conteaza si zona unde a lovit, ca in artele martiale.....cu un deget......

                              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                              Last edited by Oti; 8 June 2015, 18:13. Reason: Automerged Doublepost
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • #30
                                Golful nu avea viteza ca tocmai pleca și el de la semafor. Părerea mea ca abia la el se vede o viteza însumata. De. Max 50 km la ora. Dacă te uiți la Logan sigur dai mai mult. Deci..... Concluziile îs de prisos.. Fiecare vede și judeca

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google