Originally posted by SSC42
View Post
Dupa ce pornesc motorul, din N cuplez D fara sa apas pedala de frana. Pe display se afiseaza iconita pedalei de frana si treapta 1 clipeste. Incep sa apas foarte usor pe pedala de frana pana cand pe display treapta 1 nu mai clipeste iar iconita pedalei de frana dispare si reapare pentru o fractiune de secunda. Cand se intampla asta, opresc apasarea si iau piciorul de pe pedala de frana. Daca se apasa prea mult pedala de frana si iconita pedalei de frana dispare, trebui trecut in N si reluat de la capat. Cu treapta 1 care nu clipeste si iconita pedalei de frana pe display, apas usor acceleratia si am parte de cea mai lenta plecare de pe loc lipsita de trepdidatii, care imi permite sa efectuez virajul maxim stanga si apoi sa apas pedala de frana. Diferenta fata de plecarea cu un dinte ridicat la frana de mana e ca acolo masina pleca cu viteza mult mai mare si trebuia sa iau piciorul de pe acceleratie imediat si apoi sa apas din nou acceleratia.
….
Inca o precizare, frana de mana trebuie coborata dupa pornirea motorului si inainte de a incepe metoda. Poate fi aplicata si la plecarea in R
….
Inca o precizare, frana de mana trebuie coborata dupa pornirea motorului si inainte de a incepe metoda. Poate fi aplicata si la plecarea in R







de modul cum se “manifesta” aceste trepidatii, tocmai de aceea am empatie fata de colegii care le au (si am incercat sa ajut atat cat pot \stiu).
ca in urma cu vreo cinci ani s-a scris prima data in acest topic despre asta, apoi au urmat foarte-foarte multe discutii \posturi despre "frana de mana trasa ..." si "variatiuni pe aceeasi tema" referitoare la aceasta "metoda de evitare a trepidatiilor" la JS3, dar totusi e bine ca ai (re)venit cu "Hai sa va dau si eu un pont ..."
si chiar daca este (foarte) cunoscut de multa vreme 
, la fel cum m-am bucurat si cand alti colegi au scris ca nu le-au avut (chiar si la peste 100k km), altii au reusit sa le estompeze \controleze, si\sau chiar cu acestea tot sunt multumiti cu “robotizata”, motorul 0.9 TCe este unul bun si fiabil, etc. … si raman la parerea ca EasyR-ul putea sa fie un real mare succes daca cei de la Dacia duceau “munca pana la capat” …
Comment