Problema Aer Conditionat ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna ziua,la un logan 1.6mpi ,am încărcat instalația de AC la inceputul verii,a funcționat bine pana acum 2 zile când nu mai baga rece ,cuplează compresorul dar da aer de afara ! Ce cauze ar putea fi? Multumesc

    Comment


    • Pierzi freonul pe undeva.Cand ai încărcat,nu ți-a băgat și substanță de contrast că sa vezi pe unde ai scăpări?

      Comment


      • Salut, oameni buni!
        Iată că a venit şi rândul meu. Am un .dci din 2016, astă toamnă AC-ul a început să facă probleme ( asemănatoare cu ale lui https://www.loganclub.ro/forum/forum...13#post3675613 ) în sensul că pornea numai când vroia el dar când pornea mergea în parametrii normali adica răcea bine şi fără întrerupere oricât aş fi mers cu maşina. Bineînţeles că primul lucru pe care l-am facut a fost să verific dacă compresorul cuplează în momentele în care AC-ul refuza să pornească la apasarea butonului -şi am constatat ca nu cupla. Problema s-a tot repetat o vreme în maniera asta până n-a mai mers deloc. Care ar putea fi cea mai probabilă cauză a defecţiunii? ( Bănuiala mea e că nu e datorită pierderii freonului...dar poate mă înşel)

        Comment


        • Buna ziua,

          La un logan mcv 2 din 2014 am si eu problema din vara trecuta ca atunci cand stau pe loc baga alternativ cand rece cand temperatura de afara, porneste compresorul si baga instant rece, dar doar cateva secunde apoi baga temperatura de afara. Cand plec de pe loc porneste instant compresorul si baga rece dar si in miscare se intampla sa bage cand rece, cand cald, se aude compresorul cupland destul de des si cand porneste baga instant rece dar doar cateva secunde dupa baga temperatura de afara, in ritmul acesta inauntru nu reusesc sa am o temperatura suportabila in special cand sunt zile caniculare...am verificat/completat cu freon, ulei, nu sunt pierderi, insa problema a ramas aceeasi dupa completare.

          Din ce am citit acel senzor de la evaporator ar fi problematic, insa nu imi dau seama unde la pedala de acceleratie se afla? Am vazut o poza mai tehnica dar nu imi dau seama. Dupa ce il gasesc si curat cu alcool izopropilic as putea sa-l infasor intr-o banda izolatoare ca sa nu mai apara problema? Nu am inteles bine ce masoare acea sonda, daca umiditate sau temperatura sau altceva...ca sa o izolez cat de cat sa nu mai apara problema.

          Va multumesc pentru ajutor!

          Comment


          • Zi mersi ca merge si baga rece
            Daca nu baga rece veneai aici pe forum si intrebai ca de ce nu baga rece.

            Vine vara vrem rece, tu ?

            Comment


            • george.sce se pare ca iar ai inteles invers, colegul a scris destul de clar “nu merge” si NU baga rece, vine vara si vrea rece :

              … se aude compresorul cupland destul de des si cand porneste baga instant rece dar doar cateva secunde dupa baga temperatura de afara, in ritmul acesta inauntru nu reusesc sa am o temperatura suportabila in special cand sunt zile caniculare...
              ryuchetval , salut, tinand cont de ceea ce ai scris nu stiu daca “ca sa o izolez cat de cat sa nu mai apara problema” va rezolva problema iar sugestia mea este sa apelezi la cineva care are uneltele si cunostintele necesare sa faca verificarile aferente (sau poate unele le poti face si tu), totusi pentru ca ai intrebat:

              Din ce am citit acel senzor de la evaporator ar fi problematic, insa nu imi dau seama unde la pedala de acceleratie se afla? Am vazut o poza mai tehnica dar nu imi dau seama. …
              si doar\strict referitor la asta atasez cateva capturi pentru senzorul \sonda de temperatura vaporizator atat pentru AC No. 1 cat si pentru AC No. 2 (problemele cu acesta sunt cunoscute si destul de des intalnite pentru ambele tipuri de AC), poate sunt de folos si altor colegi de forum.
              Attached Files

              Comment


              • Eu aș verifica GMV-ul (treapta 1 și 2) înainte de a umbla după cai verzi pe pereți (sonda antiîngheț)
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Daca citim doar acest topic vedem ca au fost cateva\destule (ne)cazuri si cu aceasta sonda, dar problemele cu AC pot avea diferite cauze, pe langa sonda vaporizator au mai fost si cu freonul, GMV, ambreiaj, compresor, senzor presiune, etc. …, tocmai de aceea fiecare caz trebuie analizat separat (functie si de efecte) si facute verificarile necesare fizic pe masina, atat via diagnoza cat si electrice sau mecanice.

                  Pentru cine doreste mai atasez cateva capturi referitoare la AC No1 si No2 de pe X52, poate sunt de folos.
                  Attached Files

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google