Problema Aer Conditionat ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ma indoiesc ca au astia de la dacoserv au aparat de masurat temperatura precum cel expus sus. I-am rugat la revizie sa imi verifice antigelul si mi-au spus ca nu au cu ce... nici pe tester nu au mai pus-o desi asa faceau mereu inainte. Au resetat cheia de service tinand butonul de CB apasat 3-4 secunde.

    A ramas ca merg la ei sa vad daca au comandat piesa mentionata anterior (senzorul ala). De pus aparatu de freon pe ea, slabe sanse... daca si acum o dau dupa gard, ma duc in alta parte. Ce reprezentanta recomandati din Bucuresti?

    Originally posted by Gil26 View Post
    Ce program\interfata ai folosit?
    OBD Torque Pro.



    Comment


    • Au resetat comp de bord doar prin apasarea pt cateva secunde a butonului? Mie mi e greu sa cred, la masina mea nu merge....acelasi motor 2018...

      Comment


      • Vezi si aici (postul #64): https://www.loganclub.ro/forum/forum...71#post3649171

        Comment


        • Originally posted by Maskatu View Post
          Ma indoiesc ca au astia de la dacoserv au aparat de masurat temperatura precum cel expus sus. I-am rugat la revizie sa imi verifice antigelul si mi-au spus ca nu au cu ce... nici pe tester nu au mai pus-o

          A ramas ca merg la ei sa vad daca au comandat piesa mentionata anterior (senzorul ala). De pus aparatu de freon pe ea, slabe sanse... daca si acum o dau dupa gard, ma duc in alta parte. Ce reprezentanta recomandati din Bucuresti?
          Mergi la Serus bd Timisoara.

          ​​​​​​

          Comment


          • Revin cu update. Sa reiau problema
            1. Nu prea băga rece foarte rapid dupa ce plecam la drum, mai ales daca masina statea toata ziua in soare.
            2. Am fost la reprezentanta si au zis ca poate este senzorul de la pedale. Au verificat aerul "la mana" si au zis "baga domne foarte bine". Le-am zis ca nu mi se pare ca baga bine si sa o puna pe aparatul de freon. Au zis ca nu se poate sa o puna asa cu una cu doua, ca trebuie sa aiba o cauza probabila.
            3. Am fost iar la reprezentanta si dupa insistentele mele au masurat temperatura cu un termometru dubios, nici vorba sa fi fost ala din "procedura oficiala" dar arata 7-8 grade ala (dar masina era in atelier la umbra). Au zis ca daca baga greu dupa ce sta in soare poate o fi senzorul de la pedale si ca o sa il comande pentru mine.
            4. Intre timp m-am dus si la un atelier particular pentru verificat freonul ca sa fiu sigur ca nu am pierdut freon ca astia de la dacia nu voiau sa verifice. Pierduse freon dar nu foarte mult, vreo 50-60 grame si la fel si nenea de acolo a verificat inainte temperatura de la aeratoare si se ducea in 7 grade dar la insistentele mele a pus-o pe aparat. Am platit evident vreo 100 sau 150 de lei parca.
            5. Dupa ce am mai fost o data sau de 2 ori la reprezentanta si ba ca nu a venit senzoru, ba ca sunt concedii, intr-un final cand m-am mai dus o data mi-au zis ca a venit senzorul si il schimba.
            Tipul de la serviceul cu freon imi aratase senzorul care are un cablu de vreo 50 cm si a zis ca se schimba GREU. Eu ii zic ca astia de la dacia mi-au zis ca se schimba in 5 minute. Mi-a zis din start ca daca il schimba in 5 minute, clar taie cablul si il innadesc.
            Am vazut ca se duc la masina si mesteresc pe acolo si in 5-10 minute era gata, nu au demontat nimic din bord deci clar au taiat cablul exact cum a zis omul ala. Treaba romaneasca....
            La final m-au pus sa semnez devizul/factura, era vreo 370 lei daca imi aduc bine aminte. Cred ca senzorul este vreo 200-250 si restul manopera.

            Acum parca baga ceva mai repede aer rece si conducta de tur se si face bocna cum era inainte. Problema mea e ca mi se pare ca baga tot asa mai greu la inceput . Apoi dupa cativa km, si mai ales la drum lung, baga atat de rece incat tre sa ma duc in 22-23 sa o mai temperez ca altfel nu se mai poate sta in masina daca o tin pe 16-18-20 grade.



            Originally posted by Cosho View Post
            Au resetat comp de bord doar prin apasarea pt cateva secunde a butonului? Mie mi e greu sa cred, la masina mea nu merge....acelasi motor 2018...
            Fix asa l-au resetat... crede-ma ca nu am cu ce sa te mint. A tinut apasat 4-5 secunde pe butonul de CB si a disparut revizia. De data asta nici nu au mai pus-o pe laptop, nimic.

            Comment



            • Maskatu-
              Ce inseamna
              la tine ca baga aer rece foarte tarziu, nu de alta dar si la mine incepe sa bage aer mai rece, dupa vreo 10 minute. Plus ca niciodata pe treapta 2 sau 3 nu a facut atat de frig in masina incat sa nu mai poti cum zici tu ca trebuie sa dai pe 22 23 de grade. Precizez ca a mea e cu AC manual. Sa inteleg ca masina mea nu baga aer cum trebuie? Am venit acum o sapt din Grecia pe treapta 2 cu aerul pornit tot drumul si nu mi a fost nici frig, nici cald, afara fiind cam 30-32 de grade. Poate imi raspund si mie si alti colegi daca e ok cum functioneaza aerul la mine sau nu. Nu de alta dar nu mi place sa ajung pe la garantie si nici nu mi doresc. Sunt curios doar daca functioneaza AC in parametrii normali. Multumesc!

              Comment


              • Nu stiu, in opinia si logica mea nu prea poate baga aer rece in primele 5 minute mai ales daca masina a stat in soare, ajunge sa aiba 50+ grade toata masina, interior, tevile de aerisire, la compartimentul motor. Pana incepe sa lucreze freonul, pana face treaba dureaza sa raceasca, la fel e si la AC-ul de apartament, nu baga aer rece din primul minut, sau cel putin nu baga la potentialul maxim

                Comment


                • Pai la alti colegi parca baga mai repede. Inclusiv la loganurile vechi de 10-15 ani baga mai repede chit ca a stat in soare, in 1-2 minute deja se simte. La mine dupa 2-3-4 km incepea sa bage rece. Si conducta de TUR era asa si asa cand puneai mana pe ea chiar si dupa drum lung adica ca o sticla din frigider ca sa zic asa. Acum parca si-a mai revenit. Este rece ca din congelator cum era si "inainte" cand baga calumea rece.

                  Plus ca avea simptome dubioase, de exemplu: Statuse in soare, dadeam clima la minim pe AUTO , banuiesc ca ar trebui sa mearga blana pana cand face rece simtitor in masina. Ei bine dupa nici 1-2 km se auzea cum scadea treapta de la ventilatie ca si cum el deja bagase rece si este cazul sa "mai taie din ele". Acum parca nu mai face asa... oricum naiba sa o ia ca am avut probleme cu AC cu ea de noua. La cateva luni mi-a pierdut tot freonul si am schimbat conducta de tur pe garantie si completat cu freon. Am prieteni cu loganuri de 10-15 ani si nu au avut probleme cu ACul deloc. La loganurile astea instalatia AC este o gluma proasta, facuta in graba din resturi de piese. Este inadmisibil ca la o masina de abia 3 ani sa fi fost in garantie cu AC-ul de 5-6 ori deja. Noroc ca am luat-o cu 5 ani garantie ca cine stie ce se mai strica.

                  Comment


                  • Poate asa rezolvati https://dailydriven.ro/cum-sa-folose...nat-al-masinii

                    Comment


                    • Salut. La logan 2019, a resetat cheita din butonul de calculator de bord, a tinut apasat mai mult.
                      Referitor la senzorul de la aer condiționat, ce cod are ?
                      la logan cu clima difera acest senzor?

                      sigpic
                      Asigurari Rca, Casco,Locuinta, Viata,etc...

                      Comment


                      • Originally posted by Maskatu View Post
                        Plus ca avea simptome dubioase, de exemplu: Statuse in soare, dadeam clima la minim (MAXIM NU MINIM) pe AUTO , banuiesc ca ar trebui sa mearga blana pana cand face rece simtitor in masina. Ei bine dupa nici 1-2 km se auzea cum scadea treapta de la ventilatie .....
                        Aici am vrut sa zic ca dadeam drumul la MAXIM pe auto si minim la temperatura.

                        Azi de dimineata am plecat cu ea si era inca umbra de la bloc. A bagat aproape instant rece. Clar e proasta instalatia si cum da caldura in ea gestioneaza mai greu procesul de racire. Pana la urma o trec la "asa face toate" sau aproape toate. Freon are, ulei are, senzor nou habitaclu are, beculeste, benzineste, atat s-a putut...

                        Comment


                        • Maskatu la sandero meu 2016 când pornesc AC-ul dă rece, dar ca să dea frig trebuie sa fiu în trafic pentru că și compresorul ăla trebuie să aibă o anumită turație ca să facă presiune în instalație. Mie mi se pare o explicație logică, nu sunt de meserie frigotehnist.

                          Comment


                          • Asadar am avut timp zilele trecute sa fac un test concret (masurat cu termometrul).

                            Intrat in masina in plina canicula, afara 46 de grade (aratate pe bord), in interior probabil cel putin la fel de multe. Masina este izolata cu folie STP pe plafon, usi, fete de usi, probabil ca si asta ajuta putin.

                            Pornit AC pe AUTO cu setare la minim (adica 17 grade) si plecat dupa 1-2 minute din loc. Am pus senzorul exterior de la termometru, pe unul din aeratoarele centrale.
                            > dupa 1 km si 2 minute temperatura de la aerator era de 12 grade
                            >dupa inca 1 km si alte 3 minute, temperatura afisata era de 10,9 grade
                            >ma opresc si las motorul PORNIT setat tot pe auto si pe minim
                            >ma urc inapoi dupa 4 minute , arata tot 10,9..11 grade
                            >il comut pe treapta 4 (din 9 maxim parca), adica nu mai sufla la maximum, dar setat tot la 17 grade
                            >ajunge acum undeva la 8-9 grade
                            >mut pe treapta 3, dau pe recirculare si sa sufle doar pe mijloc si dupa alte cateva minute si un total de 4 km ajunge pe la 7,8 grade

                            Stiu ca daca il dau la maxim temperatura resimtita de senzor nu va fi foarte mica pentru ca nu apuca sa se raceasca, aerul trecand "pe langa el" dar la o treapta mai mica am reusit sa il duc in 7-8 grade.

                            Pe scurt dupa 2-3 km s-ar duce in 8-9 grade dar NU pe auto ci pe o treapta mai inferioara. Asta in oras. La drum lung pare ca are randament ceva mai bun pentru ca daca il las setat pe minim adica pe 17 grade, nu pot sta in masina, cel putin pe locurile din fata. Trebuie sa stau cu el pe 20-22.


                            Am pus si mana pe teava de TUR si deja facuse brobonele de apa pe ea si era foarte rece. Compresorul se auzea cum pornea si se oprea cand ajungea la 7-8 grade. Deci... asa merge el. AC teoretic frantuzesc, adaptat de romani pe genunchi. La fosta masina (straineza) nu conta ca erau 40-50 de grade afara, daca dadeam drumul la AC pe minimul de temperatura, in maxim 2-3 minute baga 5-6 grade. Dar mno.... Defilam si noi cum putem.

                            PS Reiau. Senzor interior AC schimbat de curand, instalatie verificata si completata pana la "linie" cu freon si ulei. Beculeste, benzineste...
                            Last edited by Maskatu; 27 July 2022, 14:56.

                            Comment


                            • Deci una peste alta, e perfect cum "functioneste" pt un logan...

                              Comment


                              • Da da, e din categoria "asa face toate".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google