Problema Aer Conditionat ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce pot sa zic...sunt eu mai ghinionist.

    Comment


    • Salutare tuturor.
      Aceeasi problema cred ca e si la mine. Compresorul porneste cateva secunde, baga putin aer dar nu foarte rece si se opreste. Am verificat instalatia. Nu am pierderi de freon. Am schimbat senzorul de presiune si tot nimic . Iimi puteti spune unde este localizat mai exact senzorul evaporatorului ? Multumesc !

      Comment


      • Trebuie doar căutat, e 408

        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Salutare!!
          Dupa trei ani de folosire azi am intampinat prima problema cu masina si anume cu AC.
          In timp ce eram pe autostrada am observat ca nu mai baga aer rece, am oprit aerul conditionat l-am repornit si pe flux de aer din afara masinii pe treapta a 3-a pe aeratorul central din consola baga ceva ca o ceata foarte fina, initial am banuit ca s-a ars motorul la aeroterma dar ceata, fumul, nu avea miros si nici nu as zice ca racea ca de obicei.
          In plus parca nu avea un flux de aer mai sanatos pe treapta a 4-a.
          Am mai mers cam 20 de minute din nou nu a mai bagat aer rece, am oprit intr-o statie PECO m-am uitat la motor si conductele de AC totul parea in regula.
          Dupa ce am plecat a inceput din nou sa functioneze pana acasa.
          Am citit si am observat ca mai sunt cazuri de acest gen.
          Pararea vostra sa merg in service sau sa-mi vad de treaba fiind un mod de manifestare normal pentru astfel de motorizare 1.0 sce.
          Pana acum am folosit masina mai mult urban si pe drumuri scurte.
          Multumesc!

          Comment


          • Problema noastră (a multor șoferi) este că ,din toamnă de când nu mai folosim ac-ul și până la începutul verii nu mai pornim deloc ac-ul. AC-ul trebuie pornit cel puțin 2minute la un interval de 2saptamani și iarna, pentru a circula freonul și uleiul prin instalație,. Astfel nu se vor coace garniturile de îmbinare a tevilor. Am avut mașini vechi pe care le-am ținut cate 6-8 ani și nu au avut asemenea probleme și nici nu le-am făcut nici o umplere a instalației cu freon.

            Comment


            • ....si ca, virgulă, completare, cand sosim dintr-o calatorie, mai lungă, lăsată aeroterma pe treapta 3, câteva minute, pentru a usca instalația de climatizare, altfel acuzăm probleme olfactive severe la "bietul" Logan.

              Comment


              • Intrebare pentru cei cu motorizarea 1.0 sce si nu numai.
                GVM pleaca direct la actionarea butonului de aer conditionat sau la intervale neregulate in functie de temperatura motorului?
                la mine daca actionez butonul de AC - GVM nu pleaca imediat ci dupa un anumit interval de timp si functioneaza cu intermitente.

                Comment


                • Ce am scris aici (pct.1 ) se aplică la X52 aka orice model de Logan II / Sandero II / MCV II

                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Bobo1973 "așa face toate" cel puțin la mine 0,9 tce . Compresorul funcționează cu intermitențe în funcție de mai mulți parametri. Aerul rece vine mai "sănătos" de la o anumită turație a motorului,are nevoie compresorul de turație să facă presiune. Eu având AC manual compresorul pornește abia după ce acționez butonul ventilației,altfel rămâne oprit. O zi plăcută.

                    Comment


                    • Multumesc pentru raspunsuri!
                      Ramane sa ma obisnuiesc cu acest mod de funtionare, la Loganul mai vechi pe care il am - 1.6 16v, apas butonul de AC, porneste GVM si incepe sa functioneze fara intreruperi.
                      Am fost si in service pentru o verificare, raspunsul a fost sistemul de AC functioneaza in parametrii nu se impune nici o interventie.

                      Comment


                      • Salut! La revizia de 2 ani mi s-a igienizat instalatia AC (cu spray-ul acela). Am tinut oprita ventilatia cam o ora jumatate apoi i-am dat drumul.
                        Dupa vreo saptamana am inceput sa remarc niste urme ca de apa dar de fapt erau de la spray-ul acela. Am dat cu un servetel umed pt ca era ceva intarit la gaurile mici ale ventilatiei din dreptul oglinzilor laterale. Acum nu mai scap de niste urme albe pe usi si pe bord. A mai patit cineva?

                        Comment


                        • Mi s-a intamplat si mie, tot de la igienizarea cu spuma. Urme albe la grilele mici laterale si pe parbriz.

                          Comment


                          • Va salut.
                            Am avut si eu ceva probleme cu aerul conditionat , compresorul pleca si se oprea foarte des chiar si pe treapta a patra a aerotermei unde in mod normal trebuia sa functioneze permanent, pe celelalte trepte inferioare pornea si se oprea dupa cateva secunde si nu apuca sa se raceasca in habitaclu.
                            Dupa ce am masurat senzorul NTC am constatat ca are o intrerupere unde terminalele lui sunt sertizate cu cablurile.Dupa ce am taiat din aproape in aproape plasticul turnat peste caluri am cositorit terminalele ,pus tub termocontractant peste si facut proba.
                            Instalatia functioneaza perfect acum exact in parametri, temperatura masurata la iesirea pe tubulatura oscileaza pe treapta a treia intre 6.2 si 6.7 grade C , iar pe treapta a patra ramane constant pe la 6.4 gr. C.
                            Masina este din 2014 si nu a fost completat pana acum cu freon.
                            Last edited by GFN; 28 June 2020, 11:35.
                            Captain of the black pearl

                            Comment


                            • Salut. Revin. Recapitulez:
                              -anul trecut in toamna la cateva mii de km, inlocuit tur freon pentru ca pierduse tot
                              -anul asta acum o luna, completat cu 200 g pentru ca iar nu mai dadea randament.

                              Acum:.... in oras incepe foaaaarte greu sa bage rece rece, gen dupa 3-4-5 km. In afara la drum lung baga de nu poti sa stai sub 19-20 pentru este foarte rece. La drum lung e bocna teava de tur. Azi prin oras dupa un drum de cativa km, era aproape CALDA teava.

                              E normal un astfel de comportament? Nici nu stiu ce sa mai fac si la ce dealer sa mai ma duc.

                              Comment


                              • Cat de multumiti santeti de aerul conditionat ?
                                Am fost de cateva zile sa adaug freon in sistemul de climatizare, operatiunea sa incheiat prin adaugarea nesemnificativa de freon si doar cativa ml de ulei.
                                Cu toate acestea chiar daca aerul vine rece nu reuseste sa raceasca suficient de bine in habitaclu.
                                As fii curios sa stiu daca si altii au aceasi parere sau din contra sant multumiti.
                                Ma intreb daca aplicarea de folii ar ajuta cu ceva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google