Problema Aer Conditionat ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • logan 2 2013 1.2 16v 55kw euro5 .cod compresor valeo 926006775R . Gmv merge doar treapta 1
    siguranta indicata poate genera defectul de a merge doar in treapta 1. .?

    Comment


    • NU, siguranța indicată alimentează cutiuța de radiator*, cu ea arsă nu mai ai nici treapta I nici treapta II. Dacă măcar un releu merge atunci au alimentare ambele, posibil contacte arse treapta II.

      *conține ambele relee, treapta I și treapta II, rezistența de treaptă I și siguranța termică
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Atunci o sa schimb cutiuta de pe radiator. Multumesc

        Comment


        • Problema a fost sonda de la vaporizator sa inlocuit acum totul e ok... .. Multumesc

          Comment


          • Salutare!
            Am un logan 1.0 sce cu o anomalie in functionare sau poate nu .
            Cand pornesc aerul conditional la drum intins, exemplu autostrada, simt in caroserie ca niste socuri cand porneste AC, ca si cum ar da in nas. Si asta se repeta la diferite intervale de timp, continuu.
            Este normal la acesta motorizare?

            Comment


            • Salutare!
              Nu este nici o anomalie, pur si simplu compresorul nu functioneaza continuu, ci cu intreruperi, iar la fiecare repornire se simte cum "taie" din puterea motorului..
              Cum de fiecare data cand vei opri AC-ul , vei resimti un impuls (te va ajuta acest lucru in depasiri sau la deal)..

              Comment


              • Este normal la motoarele astea mici .Se simte cuplarea-decuplarea si la motorul de 0.9.

                Comment


                • E posibil sa fie defecata sonda de la vaporizator in conditiile in care in trafic, viteza mica aerul nu prea baga rece si in afara orasului cand am putina viteza incepe sa faca rece binisor? Am incarcat instalatia cu freon si filtrul de polen este nou.

                  Comment


                  • E posibil ca sce-ul (smart control) sa subordoneze cuplarea accesoriilor, in cazul acesta AC, cu scopul de a utiza cuplul mititel al motorului cu prioritate pentru demaraje, accelerari, sarcina in urcare.
                    Si fiind disconfortul termic din aceste zile, la fel am simtit si eu. Ii trebuie ceva timp si drum sa reduca temperatura in masina. O fi chiar asa ? Poate.
                    Mai sigur e ca umiditatea mare din atmosfera, mai mult condens pe vaporizator, se face gheata mai multa si prin sonda respectiva se comanda decuplarea compresorului AC. Se topeste gheata, reporneste ciclul de racire, dar intre timp s-a mai incazit in masina. Si tot asa. Daca e drum scurt, in oras, nu prea apuci sa se racoreasca.

                    Comment


                    • AC-ul așa e construit să pornească și să se oprească ,nu merge continuu pentru economie combustibil.

                      Comment


                      • Incercati sa treceti ventilatorul pe o treapta superioara. Posibil sa se reduca durata si frecventa pentru regimul inchis al compresorului.

                        Comment


                        • In treapta 1 compresorul functioneaza 3 sec. si sta 7, in treapta a 2-a 5 cu 5 s.a.m.d...

                          Comment


                          • Se trece ventilatorul pe o treapta superioară pentru a mării debitul de aer trecut prin vaporizator și implicit încălzirea lui ceea ce determină repornirea compresorului.

                            Ca să nu mai apară părerologi:

                            Circuitul aerului în aeroterma de Logan II

                            exterior => filtru de habitaclu => ventilator => vaporizator => sondă antiîngheț => volet cald/rece => calorifer =>calorifer 900w(doar dci) => voleți jos/sus/parbriz
                            pe recirculare
                            recirculare => filtru de habitaclu => ventilator => vaporizator => sondă antiîngheț => volet cald/rece=> calorifer =>calorifer 900w(doar dci)=> voleți jos/sus/parbriz

                            exterior => filtru de habitaclu => ventilator => vaporizator => sondă antiîngheț => volet cald/rece => calorifer =>calorifer 900w(doar dci) => voleți jos/sus/parbriz
                            pe recirculare
                            recirculare => filtru de habitaclu => ventilator => vaporizator => sondă antiîngheț => volet cald/rece=> calorifer =>calorifer 900w(doar dci)=> voleți jos/sus/parbriz
                            Last edited by 77sky; 26 June 2019, 17:38.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Salut,

                              Motor 0.9 - varianta climatizare automata.
                              Cand stationez de ex la semafor si porneste compresorul AC zgomotul este ca un bazait subtire (poate fi comparat cu un geamat). Dispare imediat cum accelerez un pic peste relanti.
                              Am facut revizia de 1 an si mi s-a spus ca acest zgomot este normal.

                              Am avut ocazia sa conduc un 1.0 cu clima normala - acesta nu facea acest zgomot.

                              Din cei care aveti 0.9 imi puteti spune daca exista acest zgomot?

                              Comment


                              • In ralanti se aude un bazait cand sta cuplat compresor de ac.
                                0.9 tce cu clima automată.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google