Dezactivare Permanenta Stop & Start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa-mi fie cu iertare, ce anume deranjeaza in faptul ca sta aprins ledul? Si eu dezactivez deseori S&S din contactor desi pot sa o fac si din pedala de frana, dar nu vad niciun inconvenient.
    Si la aerul automat, atunci cand nu functioneaza, sta
    aprins un led si pe mine cel putin nu ma deranjeaza desi e in raza vizuala.
    Last edited by gabrieln1960; 27 July 2017, 20:24.

    Comment


    • Ledul ala e destul de puternic insa decat orice alta modificare, prefer sa apas pe acel buton cand plec. Daca uit...asta e...se opreste motorul o data.
      Daca il faceau sa tina minte ca l-ai dezactivat...era perfect.

      Comment


      • Eu m-am obisnuit cu stilul de condus ecologic de la bun inceput, adica ala in care daca ma apropii de o intersectie in care nu am prioritate scot din viteza mai din timp si o las sa curga(oricum cand ajung acolo trebuie sa fac asta pt a schimba treapta si franez mai putin-deci eco). Dar cu sistemul asta cand ajung in intersectie si vreau sa introduc in treapta 1 surpriza tocmai atunci se opreste motorul, dar nu apuca sa se opreasca bine si apas breiajul sa porneasca din nou. Pana la primul semafor deja patesc asta cel putin o data daca uit sa-l opresc.
        Altfel acest shit ma obliga sa accelerez pana in momentul in care pun piciorul pe frana adica stil rally unde consumurile(placute, discuri,combustibil) nu prea se contorizeaza. Concluzia f.. This sh..

        Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

        Comment


        • adica ala in care daca ma apropii de o intersectie in care nu am prioritate scot din viteza mai din timp si o las sa curga

          Una din cele mai mari tâmpenii
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Marius ilie, ala nu mai.ecologic nu este. In primul rand in frana de motor consumul este zero. Cum procedezi tu exista un consum. Corect procedrzi asa: frana de motor pana la 1000 rpm...si atunci devi prevazator: daca urmeaza sa te opresti (aka stop/semafor)...o scoti din viteza...daca nu (cedeaza trecerra etc) o retrogradezi in tr-a II-a..si.iar frana de motor si o laso sa alunece incet.

            Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              adica ala in care daca ma apropii de o intersectie in care nu am prioritate scot din viteza mai din timp si o las sa curga

              Una din cele mai mari tâmpenii
              Argumenteaza...

              Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk

              Comment


              • Ca posesor de permis as fi trebuit să înveți din școala de șoferi

                - consum inutil de carburant prin mers la ralanti
                - risc de uzură la cutia de viteze
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Nici eu nu o las niciodata "sa curga" scoasa din viteza, dar cred ca riscul de uzura este doar daca o scoti din viteza si apoi o bagi din nou in viteza, pana sa se opreasca. Nu vad de ce ar fi uzura daca o lasi scoasa din viteza pana se opreste.

                  Comment


                  • Pentru ca apar diferente de rotatie intre piesele din cutia de viteza ceea ce produce uzuri premature. Nu mai mergeti cu ambreiajul apasat sau / si cutia la punctul mort. Poti rula foarte putin la viteza foarte redusa inainte sa opresti la semafor fara ca masina sa fie in viteza

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post
                      Ca posesor de permis as fi trebuit s învei din coala de oferi

                      - consum inutil de carburant prin mers la ralanti
                      - risc de uzur la cutia de viteze
                      Consumul la ralanti pe distante mici e neglijabil. La fel, pe distante mici uzura la cutia de viteze nu se ia in considerare. Aici era vorba despre distante de aproximativ 50 de metri si in plus aia 50 de metri in care masina e scoasa din viteza sunt cel mai mult pe franare. Nimeni nu cred ca foloseste metoda de accelerare pana la o viteza mai mare pentru ca mai apoi sa lase masina la ralanti si sa inainteze din inertie.
                      Nu cred ca e cazul sa vorbesti ironic la adresa mea pentru ca, probabil cand tu te jucai cu machetute pe covor, eu aveam mai multi kilometri condusi decat ai tu acum.

                      Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk

                      Comment


                      • Ironia a început aici:
                        Originally posted by bciprian82 View Post
                        Argumenteaza...
                        Câte 50m x20 semafoare pe/zi x7 zile = 1L de carburant pe săptămână în București

                        Orice ridicare a piciorului de pe pedala de accelerație e tot frână de motor, iar în frână de motor consumul e 0
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Originally posted by t0rquemada View Post
                          Ironia a început aici:


                          Câte 50m x20 semafoare pe/zi x7 zile = 1L de carburant pe sptmân în Bucureti

                          Orice ridicare a piciorului de pe pedala de acceleraie e tot frân de motor, iar în frân de motor consumul e 0
                          Ironia a inceput de cand am deschis aceasta discutie si incercai sa ma convingi cat de bun si util e acest stop&start.
                          Si apropo, nu toate masinile au senzor la capota. Cea despre care am vorbit aici la care vroiam sa ii anulez start stopul nu are acest senzor. Altele, intr-adevar au(am cautat si e acolo) dar la asta, nu exista decat mufa goala, fara nici o continuare pana la inchizatoarea capotei.

                          Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk

                          Comment


                          • 1. S&S e bun și util, faptul că unii nu îl văd așa nu e problemă, problema e că, la achiziționare, nu au studiat fisa de produs.

                            2. Dacă 1 mașină cu istoric incert(dpmdv) nu are senzor la capotă însemnă că nu există nici la altele, nimic mai fals.

                            3. S&S fără senzor de capotă deschisă e pericol public, pentru cel ce umblă la motor cu motorul oprit de sistemul S&S.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              1. S&S e bun i util, faptul c unii nu îl vd aa nu e problem, problema e c, la achiziionare, nu au studiat fisa de produs.

                              2. Dac 1 main cu istoric incert(dpmdv) nu are senzor la capot însemn c nu exist nici la altele, nimic mai fals.

                              3. S&S fr senzor de capot deschis e pericol public, pentru cel ce umbl la motor cu motorul oprit de sistemul S&S.
                              Masina am luat-o de la reprezentanta, de noua. Fara acest senzor

                              Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk

                              Comment


                              • In Brasov, unde mai avem vreo 5 semafoare nu prea e util. Pur si simplu daca stai in coloana la un giratoriu...faci cate 5 m la fiecare 5 secunde...E clar ca nici ambreiajul nu e fericit in acest caz dar ce putem face? O solutie, acolo unde se paote este sa iesi din oras si sa mergi pe ocolitoare (care e cu 2 benzi pe sens peste tot) si sa intri iar in oras, cu riscul de a ocoli 2-4 km.

                                Totusi, unde sunt semafoare, nu vad de ce nu ar fi folosit....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google