Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Chivu View Post
    Loganului are puțin sub 1,1t , deci ar trebui sa ajungă. Dacă nu te convinge , încearcă polo 1.2si o sa fie mai bine in oraș dar polo are peste 1.2t. Deci tot Loganului e mai bun.

    deci 1.0sce mai bun ca 1.2 tsi deoarece are 100kg in minus.

    Originally posted by t0rquemada View Post
    P.S. pentru experții ce schimbă pinioanele în cutie, schimbul unui singur pinion = probleme = nesincronizare turații = nefuncționare CCSL și ESP
    Lasa-i sa mearga cu turatii scazute
    Last edited by ManGreek; 20 May 2017, 12:09. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #47
      Originally posted by mr.K View Post
      Unui somer neamt ii e mai usor decat tie sa-si ia Dacia aia, ca tot ne place sa spunem ca nemtii se bat pe Dacia.

      Cat castiga un somer in DE?

      ~~~~

      1.0 Sce e bun pentru oras si probabil va prinde la taxi. Am vazut unul la AE (Timisoara) saptamana trecuta, erau toti in jurul lui. Se pare ca da e scump la vedere.



      Sent from my iPhone using Tapatalk
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • #48
        Cat castiga un somer in DE?
        Suficient cat sa-si ia un Logan mai usor decat ne e noua, salariati in Romania (castiga mai mult decat minimul pe economie in RO. Asistatii social din Germania castiga mai mult decat minimul pe economie in Romania. Daca mai creste mult salariul minim o sa-i ajungem).
        1.0 Sce e bun pentru oras
        Daca ne gandim ce sosele si autostrazi avem, e bun pentru Romania.
        Last edited by Fanez; 20 May 2017, 20:36.

        Comment


        • #49
          Deci cat? Sau vorbim fara sa stim?

          E complet fals, ce spune mr.K, ca un neamt cu somaj isi cumpara mai usor un logan ca unul din noi prezenti in discutie. (Nu vorbim de minimul pe economie aici).

          ~~~~

          Probabil ca ai dreptate doar ca pe afara mai ai de facut si depasiri si nu cred ca te ajuta prea mult motorul.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • #50
            Deci cat? Sau vorbim fara sa stim?
            Vezi aici

            Comment


            • #51
              pwned!

              Comment


              • #52
                Originally posted by Fanez View Post
                Vezi aici


                La asta vroiam sa ajung. Acum coreleaza cu ce a zis mr.K si trage o concluzie ... (exclude-l pe cel cu 3000euro salar ca sigur nu ramane somer daca e dat afara). Cu 500-600euro nu-ti permiti lejer nici macar un Logan ...

                In fine. Suntem off-topic. Eventual putem continua pe celalalt thread.


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • #53
                  Repere ale motorului 1.0 SCe:

                  Arborele cu came dublu deasupra capului
                  - plăcerea de conducere
                  - Cuplu mai mare la turații reduse
                  - Consumul redus de combustibil

                  Blocul motorului din aluminiu, capul cilindrului, tava de ulei și carter
                  - Reducerea greutății (-20 kg)

                  Cilindrul cu acționare cu lanț de distribuție (fără curea de distribuție)
                  - Durabilitate îmbunătățită

                  Carlige DLC (Diamond-Like Carbon), inele piston și tundere variabilă a supapelor
                  - Mai puțină frecare
                  - Consumul redus de combustibil

                  Cilindrul capului cu capac din plastic amortizat cu aer
                  - Reducerea greutății

                  Galeria de evacuare integrată în capul cilindrului
                  - Reducerea dimensiunii
                  - Flux mai rapid de gaze de eșapament
                  - Mai puține emisii

                  Furci de legătură
                  - Rezistență îmbunătățită
                  - Mai puține vibrații
                  - Consumul redus de combustibil

                  Oțeluri forjate din oțel
                  - Rezistență îmbunătățită

                  Pompa de deplasare variabilă
                  - Consumul redus de combustibil
                  Scuze pt traducere. Google translate...
                  1.4 8v killing beast

                  Comment


                  • #54
                    Ai facut copy-paste dupa Google translate si a iesit o varza fara sens! Macar de puneai si un link!

                    Comment


                    • #55
                      Am mers in seara asta cu un Logan 1.0 sce (taxi) si mi s-a parut foarte ok motorizarea pentru oras, cel putin, cu 5 persoane chiar se misca. Il auzeam pe sofer laudandu-se la un prieten care m-a insotit in taxi cu cu consumuri de 4% si comportament asemanator cu 1.2_16v. Deci, prinde si motorizarea asta.

                      Comment


                      • #56
                        nu pare chiar atat de slab. in plus, apasarea pe puntea fata fiind minima, manevrabilitatea are de castigat si ar trebui sa aiba si un comportament mai neutru pe viraje

                        Comment


                        • #57
                          1.2 16v era destul de sensibil. Daca 1.0 sce e mai durabil si ofera aceleasi performante atunci e un pas inainte. Consumul mic e bonus.

                          Tehnologia vvt are un efect destul de bun cam la toti constructorii.
                          Numai cine nu vrea sa vada progresul, nu il vede.
                          Asa era si atunci cand a aparut 0.9 tce, dar in timp utilizatorii au confirmat ca e un motor ok cu performante decente si destul de rezistent.
                          Logan GPL 1.4

                          Comment


                          • #58
                            inca odata se adevereste maxima ( sau minima ? ) : Dacia pe drumul cel bun !

                            Comment


                            • #59
                              Am mers in seara asta cu un Logan 1.0 sce (taxi) si mi s-a parut foarte ok motorizarea pentru oras, cel putin, cu 5 persoane chiar se misca. Il auzeam pe sofer laudandu-se la un prieten care m-a insotit in taxi cu cu consumuri de 4% si comportament asemanator cu 1.2_16v.
                              De masina te bucuri de 2 ori: ca o iei si cand o dai.

                              Oamenii au tendinta sa supraaprecieze orice lucru nou.
                              Pe un taximetrist ce ai vrea sa-l intereseze acum cat masina e noua, decat consumul?

                              Comment


                              • #60
                                Legat de motorul 1.0 SCE, am observat ca pentru Romania, motorul are emisii CO2 de 120 ,dar pe pe Germania si Franta, nivelul de noxe e de 117; iar viteza max pt Romania e de 151, pe Germania si Franta de 158..
                                Nu e acelasi motor?
                                Am urmarit si pentru Logan, la francezi e la fel ca la SAndero, dar la nemti Loganul nu se comercializeaza..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google