Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu fac 60.000 de km pe an, deci saptamana viitoare primeste GPL.

    Comment


    • La 60.000km anual se justifică. Să sperăm că va fi un motor fiabil atat pe benzina cât și pe GPL ca si vechile generații și își va face treaba cu brio

      Comment


      • Din ce am vazut pe alt topic, la 7 litri mediu pe benzina scoti un 8 pe gpl. Hai sa zicem 9. Deci 40 lei la suta de km fata de 20 lei. 2000 lei la 10.000 km. O instalatie foarte buna e maximum 3000 lei. Deci in 15.000 km ti-ai scos banii. In 60.000 ai economisti 9000 lei. In 5 ani, 60.000 lei. Practic masina si-a scos banii de inlocuitor.

        Interesant e si ca fata de diesel e mare diferenta. Daca iau un consum mediu de 5, tot reusesc sa economisesc 30.000 lei in 5 ani. Si tind sa cred ca va fi si mai fiabil motorul pe benzina. Nu mai zic de intretinere, revizii mai ieftine, piese de schimb mai ieftine, itp mai ieftin, asigurare mai ieftina etc. Plus cost de achizitie, casco mai ieftin etc etc.

        Comment


        • "se zice" ca 1.0 sce nu prea rezista la gpl.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Am vazut Logan de 1.0 la 82000 Km cu gpl. Regim taxi. Deocamdata se pare ca rezista.

            Comment


            • Da si eu am verificat mai multe reprezentante de montat gpl si masini care au deja, nicio problema pana acum. Dar ce se poate intampla? Se duce chiulasa in 100.000 km. La 12.000 lei in 100.000 km imi permit sa dau 2000 lei sa o repar cu alta din dezmembrari.

              Comment


              • Daca mergi normal si nu o forjezi nu schimbi nimic.

                Comment


                • Originally posted by ssilviu View Post
                  Da si eu am verificat mai multe reprezentante de montat gpl si masini care au deja, nicio problema pana acum. Dar ce se poate intampla? Se duce chiulasa in 100.000 km. La 12.000 lei in 100.000 km imi permit sa dau 2000 lei sa o repar cu alta din dezmembrari.
                  Desi nu cunoastem clar conditiile in care s-a intamplat necazul colegului,motorul nu a mai putut fi reparat fiind necesara inlocuirea(nou=peste 5 mii euro).

                  Comment


                  • Total deacord cu voi în privința GPL. Sunt "consumator," GPL din 2003 (Dacia 1310 carburatie, Logan 2008 Gpl de fabrica, Logan 2007 Gpl aftermarket) si am fost mulțumit de toate cu mici excepții datorate în special reglajelor. Mereu prețul GPL a fost intre 40-50% din prețul benzinei iar costul de întreținere a instalației este nesemnificativ raportat la economia făcută. Gradul de satisfacție al utilizării unei instalații GPL depinde foarte mult de calitatea instalației si de profesionalismul montatorului pentru funcționarea optimă a acesteia în special la motoarele de generație nouă.

                    Comment


                    • Originally posted by alex1ioan View Post
                      Desi nu cunoastem clar conditiile in care s-a intamplat necazul colegului,motorul nu a mai putut fi reparat fiind necesara inlocuirea(nou=peste 5 mii euro).
                      Link? Ma indoiesc ca cineva a dat 5000 de euro pe un motor nou. Era mai castigat daca o vindea la dezmembrari si lua masina noua.

                      Comment


                      • Ironia sortii a fost ca cel luat de la dezmembrari a fost si el cu probleme. Repet, cazul e singular, cel putin pe forum.

                        Comment


                        • În privinta colegului care a pățit-o cu instalația GPL poate că s-ar fi întâmplat și fără GPL defecțiunea si a fost pur si simplu un ghinion sau a avut o oarecare influența si montarea instalației. Cum s-a spus nu este clar ce s-a întâmplat și din ce cauza si poate chiar dacă s-a aflat cauza exactă nu a fost făcută publică. Un lucru este clar însă odata ce ai făcut modificări altele decât de fabrică indiferent că au cauzat problema sau nu producătorul este acoperit pentru a anula garanția si este un risc pe care ți l-ai asumat.

                          Comment


                          • exact, e pe riscul fiecaruia.

                            Comment


                            • Recomandabil este ca instalația de Gpl să fie făcută la ieșirea din garanție sau după efectuarea unui nr de km măcar 10.000-15.000. Acum depinde de fiecare dacă km sunt făcuți intr-un interval mai scurt de timp sau mai lung. Pentru unii înseamnă pierdere de bani (taxiuri, flote sau cei care circulă mult) dacă nu trec repede pe Gpl dar este un risc asumat care poate fi câștigător in majoritatea cazurilor sau nu.

                              Comment


                              • Nu are cum sa coste motorul ala 5000 de euro, asta e vrajeala pura. Nici devizul la reprezentanta nu se poate apropia de o asemenea suma indiferent de reparatie.
                                In acest caz iei motor second nu te costa nici 500 de euro. Gasesti, e renault...
                                Originally posted by augustus8186 View Post
                                Gradul de satisfacție al utilizării unei instalații GPL depinde foarte mult de calitatea instalației si de profesionalismul montatorului pentru funcționarea optimă a acesteia în special la motoarele de generație nouă.
                                Care motoare de generatie noua si care este diferenta fata de cele care nu sunt de generatie noua? La Logan te referi probabil...
                                Last edited by valioglu; 4 July 2018, 20:31.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google