Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce zice colegul Qberk e in legatura cu modulul ABS..s-a mai discutat, se remediaza pe garantie, parca torquemada precizase acest aspect.

    Comment


    • din pacate am cautat tot forum-ul, cred ca am sanse mai mari sa gasesc o comoara .

      o sa merg la service sa-i intreb pe astia.

      merci

      fara QUOTE, ultimului post.
      Last edited by IancuMIC; 5 July 2018, 09:31.

      „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

      Comment


      • Sursa este de la un om care lucreaza la Renault. 250 de euro este costul de productie pentru Renault al motorului fara accesorii, senzori si alte chestii. Practic blocul motor, pistoane, baie, chiulasa. Fara curele, role de distributie/accesorii. Dar in fine, exact ce iti trebuie daca trebuie sa schimbi motorul din cauza unei probleme interne.

        Puteti sa ma credeti sau nu, dar oricine lucreaza in productie stie ca e foarte plauzibil un asemenae cost.

        Comment


        • Eu am auzit că Dacia-Renault ar avea profit la o mașină(scăzut costuri, salarii,impozite etc) doar 100 euro. Îi credem pe cuvânt , din auzite?

          Comment


          • Minim 400 de euro are Dacia profit numai din Medianav.
            Nu conteaza cat e costul de productie al motorului, pentru client conteaza ca are un pret prohibitiv.

            Comment


            • Originally posted by alex1ioan View Post
              Eu am auzit că Dacia-Renault ar avea profit la o mașină(scăzut costuri, salarii,impozite etc) doar 100 euro. Îi credem pe cuvânt , din auzite?
              Nu ai de ce sa ii crezi pe cuvant, profitul e public, il imparti la numarul de masini vandute si ajungi pe la 400 de euro in medie

              Comment


              • Profitul net al marcii Dacia per masina vanduta e de doar 293 de euro, relateaza Automarket.

                Totusi, vanzarile impresionante au facut ca profitul net total al celor de la Dacia sa fie undeva in jurul a 100 de milioane de euro.

                La polul opus, Porsche inregistreaza un profit per masina de-a dreptul fantastic, de 15.900 de euro!

                Ca o comparatie, Mercedes Benz si BMW reusesc sa puna deoparte 'doar' 4.600 de euro la masina comercializata.

                Cel mai mare profit net per exemplar comercializat in intreaga industrie auto este reusit de Ferrari, companie care baga in buzunar 90.000 de euro la fiecare masina pe care o vinde.

                Comment


                • Acestea sunt cifrele declarate oficial însă realitatea este cu totul alta. De exemplu pt modelul Duster profitul net pe unitatea de produs către finalul ciclului de viață când mare parte a investiției este amortizata ajunge până la 5000e. Sunt calcule foarte complexe si inginerii financiare care majoritatea din noi nu le înțelegem și depind de foarte mulți factori. Cifrele declarate în mass-media sunt un fel de frecție....dar cine cunoaște fenomenul știe foarte bine realitatea. Profitul real este de aproximativ între 20-30% din valoarea unei mașini noi si nici atât doar vreo 300E cum se spune.

                  Comment


                  • Mie mi-au dat reducere 1500 eur la destocaj, model Prestige, cu 0 km..oare chiar au iesit pe pierdere?

                    Comment


                    • Niciodată nu ies pe pierdere oricâtă reducere ar aplica doar le scade profitul pe unitățile respective la ce armată de economiști au si ce studii de se fac

                      Comment


                      • Normal. Cei 400 de euro oficiali sunt dupa ce au scos din tara mai tot profitul cu facturi de RD platite catre Renault Franta si alte inginerii financiare.

                        Comment


                        • haha!
                          devine din ce in ce mai amuzant.
                          daca voi inca mai credeti ca asa o masina (la "nivelul asta" de pret) costa mai mult de 3k iepuroi la nivel de productie...
                          restul... profitul fabricii si adaosuri comerciale de reprezentanta.
                          stiu si eu despre masini ale caror costuri de productie insumau putin peste 7k si care se vindeau cu 21-22k.
                          datele astea cu "profit per unitate vinduta" cred ca inseamna mai mult "in contul directorului general intra cite nnn-euro pentru fiecare masina vinduta".

                          Comment


                          • Sunt studii facute pe tema asta de autoritati (de exemplu, Canada) pe baza cifrelor raportate de producatori la Fisc. Conform statisticii, intre 45% si 65% din pretul final il reprezinta costul pieselor (adica masina in sine). Un exemplu defalcat il gasiti aici: https://imgur.com/xhetOwF
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Ce insemna costuri productie?
                              Adica costul propriu zis al masinii sau sunt incluse si alte costuri gen salarii, energie electrica etc.
                              sigpic

                              Comment


                              • Costuri productie = cheltuieli pentru realizarea produsului.

                                Fara energie electrica nu se intampla nimic, asa ca evident valoarea ei este inclusa in costul de productie.

                                Sunt incluse si salariile (mare atentie este vorba de salarii BRUTE) celor implicati in productie + salarii personal auxiliar (exemplu: Resurse Umane, Achizitii, Paza, etc)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google