Diagnoza Si Activari Functii Cu Clip Si DDT4ALL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diagnoza Si Activari Functii Cu Clip Si DDT4ALL

    Salut. M-am inscris de curand pe acest forum in speranta ca voi gasi informatii concrete in legatura cu softurile de diagnoza Dacia.
    Pe scurt, am cumparat o sonda Clip si o interfata obdlink sx (dupa mai multe cautari am aflat ca functioneaza cu DDT4ALL) si am incercat sa ma conectez la masina.
    Cu Clip-ul am reusit "vad" mai multe module(UCH, Tabloul de bord si ABS-ul).
    Din Tabloul de bord am reusit sa dezactivez sunetul enervant care se aude atunci cand uiti sa iti pui centura de siguranta. Partea ciudata e ca nu am mai putut sa reactivez acel sunet... In setaril din meniul respectiv imi arata ca s-a activat din nou, dar sunetul nu mai porneste, numai simbolul rosu din bord apare.
    Din UCH am reusit sa activez alarma(mai exact incep sa se aprinda avariile daca se deschide o usa).
    Am mai activat si temperatura exterioara.
    In schimb, am vrut sa activez si hill start assist dar la modulul ABS nu ma lasa sa modific nimic (apar doua optiuni prima este faptul ca volanul e pe stanga si a doua este hill start assist).
    In DDT4ALL nu am putut sa vad decat UCH-ul si am reusit sa modific viteza la care se inchid automat usile(era la 7 km/h si eu am setat la 35 km/h), am gasit optiunea sa activez alarma(cea pe care am activat-o cu Clip-ul). Am dezactivat pornirea automata astergatorului din spate la cuplarea marsarierului(eu am MCV).
    In schimb cu DDT4ALL nu am putut vedea nimic altceva, modulul ABS nu il recunoaste desi baza de date pe care am descarcat-o era descrisa ca fiind din 2017...
    Deasemenea nu am gasit nimic(sau nu am stiut eu care e optiunea) legat de semnalizarea cu impuls si nici de afisajul consumului mediu si instantaneu.

    La alte setari cu denumiri ciudate nu m-am bagat pentru ca nu stiu inca sa folosesc corect programele si nu vreau sa stric ceva pe acolo.

    Este cineva pe aici care se pricepe (si are bunavointa bineinteles) sa imi arate cum se lucreaza in aceste programe?

  • #2
    De care sonda Clip ai luat ? ce versiune ai la clip?Pune o poza

    Comment


    • #3
      @radu.pop
      Informații gasești la "frații" din est. Cum presupun că nu stăpânești "dulcea și armoniosa" limbă rusă poți cere ajutorul fratelui google translate - din rusă în engleză este suficient de precis. Un punct de plecare este: https://www.drive2.ru/l/462850141024420619/

      Eu am folosit o interfață banală ELM 327, atenție să fie cea care are PIC_xx_nu_știu_cât (poate am timp măine să-i fac o poză). Am activat semnalizarea cu impuls, iluminarea TdB, am reactivat HSA (dezactivat din greșeală de către un coleg de pe forum atunci când mi-a activat CB si temperatura exterioară). Fiindcă am putut, am dezactivat CB atunci când am fost la revizie și dezactivat a rămas fiindcă are multe informații inutile - părerea mea, nu aruncați cu pietre.

      Nu am reușit (re)activarea HSA folosind ddt4all, pur și simplu nu a mers. Am activat funcția folosind telefonul mobil (Android evident)- în articol sunt suficiente detalii. Atașat este ecranul în care găsești activarea semnalizării cu impuls. Nu uita sa selectezi "expert mode" și reține că ddt4all este o unealtă cu care poți face destule lucruri rele, tot ceea ce faci este pe răspunderea ta.

      Toate cele bune și "can-hack fericit"!
      Attached Files
      Last edited by jeti_sh; 12th October 2017, 23:25.

      Comment


      • #4
        Originally posted by adrian22 View Post
        De care sonda Clip ai luat ? ce versiune ai la clip?Pune o poza
        Sonda Clip a venit impreuna cu un dvd cu versiunea 171(pe site-ul de unde am comandat zicea ca e ultima versiune a softului). Am vazut ca exista mai multe modele pe piata, unele mai scumpe, altele mai ieftine. Inainte sa o cumpar m-am documentat un pic si am ales una mai scumpa, 1200 de lei. Una dintre componentele sondei, un anumit chip, difera de la cele scumpe la cele ieftine si optand pentru una ieftina, risti sa nu o poti folosi si la masini mai noi.

        @jeti_sh
        Multumesc pentru informatii. M-am invartit prin meniul din poza de mai multe ori dar pur si simplu nu am bagat in seama acea optiune... Maine incerc din nou

        La tine vad ca iti apar mai multe module recunoscute. Mie imi apare doar uch-ul(dar alta versiune decat la la tine, ceva cu 15_1 la sfarsit ), celelalte nu le vede atunci cand apas butonul ca sa caute automat. Totusi, la ABS, am doua versiuni, pe oricare o selectez, vede parametrii, dar atunci cand vreau sa schimb la HSA, pare ca memoreaza schimbarea dar dupa ce opresc programul si il pornesc din nou nu mai am functia activa. Bineinteles, nici la o oprire in rampa nu functioneaza...

        Computerul de bord de unde se activeaza, ma gandesc ca de undeva din modulul cluster...

        Multumesc pentru ajutor si pe masura ce mai descopar lucruri noi, voi scrie aici


        Am deschis acum DDT4ALL in edition mode si observ ca eu nu am versiunile moduleleor care apar la tine. Poate ca asta e cauza pentru care nu recunoaste decat uch-ul... Baza de date o fi una mai veche si cea din 2017.
        Last edited by radu.pop; 13th October 2017, 01:01.

        Comment


        • #5
          o baza de date se poate ?

          Comment


          • #6
            Salut tuturor!
            In seara asta, pentru ca a nins prin zona, am zis sa ma distrez si eu putin :P Am invartit masina de cateva ori pana am constatat ca ma "cam incurca" ESP-ul, asa ca am cautat siguranta alocata sistemului si am tras-o afara. Totul bun si frumos, ESP s-a dezactivat, dar in continuare ASR-ul imi limita puterea, asa ca am inceput sa caut in manual si am gasit siguranta alocata ABS, Control tractiune + alte sisteme legate impreuna. Am scos-o, dar cand am vrut sa pornesc motorul, nu a mai vrut sa porneasca (cred ca si imobilizatorul era legat pe aceeasi siguranta). Am pus siguranta la loc, motorul a pornit OK, dar a ramas aprins martorul ABS. Din curiozitate, am franat pe gheata si am constatat ca ABS-ul functioneaza normal, doar ca sta aprins martorul.
            Aveti vreo idee prin care s-ar stinge respectivul martor? Nu am o teama legata de functionarea sistemului de franare, cred ca a ramas eroarea memorata, doar ca arata urat martorul ala aprins in bord (numai pe la taximetristi il mai vedeam).
            Va multumesc frumos, un weekend excelent!

            Comment


            • #7
              Da, eu am dat 200 ron sa inchid esp, sta becul aprins in bord tot timpul, m-am obisnuit.
              Eu am luat permis pe logan 1 vechi nu avea abs esp alte electronice si fac taxi de atita vreme nu mi-a trebuit

              Comment


              • #8
                Parere de profan:
                Cred ESP este util pe drumuri cu viteza peste cea urbana pentru redresare in urma unei manevre de evitare . Ca ea incurca unii soferi in situatii mai putin esentiale pentru siguranta ... Personal nu am intampinat in 3 ani (cu obiectul din dotare) o dificultate de escaladare a unor rampe si pante ale unor drumuri forestiere sau sa raman blocat in zapada orasului fara lanturi sau lopata .(imposibile pentru unele vehicule urbane de marca).
                Scuze de off-topic!
                Last edited by Silica; 24th March 2018, 20:12.

                Comment


                • #9
                  Salut din nou!
                  Dupa ce m-am agitat sa caut o metorda de a stinge martorul ala din bord (chiar vorbisem cu cineva de pe OLX pentru stergerea respectivei erori). Aseara am plecat cu masina, iar la pornire, surpriza, tinicheaua a uitat sa mai aprinda LED-ul de ABS. La punerea contactului si-a facut self test-ul, iar dupa pornirea motorului, toti matorii s-au stins.
                  Acum, eu sunt convins ca respectiva eroare a ramas in momoria ECU-ului, insa atata vreme cat nu-mi lumineaza ABS-ul tot timpul, sunt mai impacat.

                  Comment


                  • #10
                    EK90
                    Stai linistit, ABS-ul iti functioneaza normal.
                    Am patit-o si eu cind am mers cu motorul oprit si contactul pus. ( dupa prima frinare s-a aprins si a stat aprins 20 Km dupa care s-a stins singur la pornire). De atunci am facut mii de Km.

                    Comment


                    • #11
                      salutare, l am instalat si eu ddt4all da nu da nici o valoare, de ce nu stiu, e connectat, totul ok, in rest...., trebuie facut ceva anume ?

                      Comment


                      • #12
                        Salut.

                        Va rog un raspuns daca stie cineva. Dupa activarea computerului de bord cu ddt4all am observat ca liniutele de la indicatorul nivelului de combustibil scad mult mai greu decat inaintea activarii. Am mai patit cineva ceva asemanator?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by jeti_sh View Post
                          Vedeți aici și o variantă simplă:

                          https://www.drive2.ru/b/498093336985338243/

                          https://www.drive2.ru/b/498774209560838186/

                          https://www.drive2.ru/b/498157658415563031/

                          Comment


                          • #14
                            Salutare ! Astie cineva activarea one touch la semnalizare logan 2 cu ddt4all ?

                            Comment


                            • #15
                              Salut,
                              Vezi postul nr. 3 din acest topic.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google