Multumesc pentru informatiile detaliate in privinta modificarii interfetei pentru CAN2 (stiu ca Megane 2 nu suport acesta protocol, din cate am inteles e vorba de comunicarea cu dispozitivele multimedia gen Tableta Rlink in cazul vehiculelor moderne, insa am zis sa cumpar preventiv modelul cu switch in cazul in care in viitor voi achizitiona o masina de generatie mai noua 
Referitor la SGW - am vazut ca exista un set de cabluri gen 16 32 Nissan bypass SGW care se folosesc impreuna cu interfata pentru a ocoli protectia gateway-ului.
Este informatia aceasta corecta si completa in ceea ce priveste ocolirea protectiei ? stric informativ intreb.

Referitor la SGW - am vazut ca exista un set de cabluri gen 16 32 Nissan bypass SGW care se folosesc impreuna cu interfata pentru a ocoli protectia gateway-ului.
Este informatia aceasta corecta si completa in ceea ce priveste ocolirea protectiei ? stric informativ intreb.







)
si s-a pierdut mult mai mult timp pentru rezolvare.
, apoi ai facut acelasi lucru in siguranta, chiar daca si cu ddt4all pentru schimbarea limbii TdB ex in engleza la Megane II ph2 se trimite tot o comanda 3B110110 si 310200 ca si in PyRen.
) la fel ca si bazele de date oferite sunt OK. Dar ddt4all (o “unealta” foarte puternica tocmai de aceea trebuie avut grija cum este folosita) este derivat din DDT2000 program creat pentru inginerii de dezvoltare Renault (mai ales cei din divizia DIESE = directia inginerie echipamente si sisteme electrice Renault, de unde si denumirea), unele lucruri nici NU se regasesc pe masinile de serie, au fost facute pentru teste, etc… ei bine, in ddt4all dezvoltatorul acestui program Cedric Paille
a facut alegerea fisierelor .json (sau ma rog .xml) dupa mai multe criterii, unele diferite de DDT2000 sau alte derivate ale acestuia (ulterior astea s-au mai modificat in unele versiuni si desigur ca se mai pot modifica), plus ca AutoIdent-urile fisierelor din bazele de date (egal care sunt acestea) din DDT2000 sunt diferite \superioare celor ale masinilor de serie, tocmai de aceea tie ti-au aparut calculatoarele acelea “cu rosu” (chiar daca versiunea programului si baza de date sunt OK). La fel si raspunsul dupa deschiderea sesiunii 10C0 Bad ELM response : wrong response : NR : SubFunction Not Supported (7F3E12) este foarte des intalnita la cam toate modelele Renault \Dacia si mai ales in TdB, iar detalii despre acestea am oferit destul de multe pe forumuri.
Comment