Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vali2008 si eu sunt cu ea la 7000 si nu a facut nico figura pana acum. Alta decat ca cere benzina ca sa mearga. Legat de ulei, nu e musai sa te duci la 20.000 , s-ar putea sa se faca anul inainte sa apuci sa faci 20.000. Eu cum ziceam am 7.000 si fac anul in iunie deci nu cred ca ajung cu ea la 20.000 deci o sa schimb mai devreme uleiul.

    Comment


    • #17
      Originally posted by sadicu View Post
      Dar de ce? Eu o sa fac la 20.000 asa cum recomanda Dacia. Nu de asta am garantie?
      Doamne fereste sa ajungi la mana celor de la Dacia pe garantie. Nu iti doresc asa ceva.... Motoarele astea noi nu mai au legatura cu cele vechi. Dacia nu mai face masini cum facea inainte...

      Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

      Comment


      • #18
        Originally posted by sadicu View Post
        Nu e nicio revizie inainte de 1 an/ 20.000 km . Decat daca vrei tu neaparat
        Sigur ca banii stau mai bine in portofel, dar am intrebat deoarece "vorbea" lumea...

        Originally posted by eugen.rusu5 View Post
        Nu are treaba. Dar nu fa revizia la 20.000 este prea mult pentru nenorocirea asta de masina. 10.000 km maxim si verifica nivelul la ulei.
        Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.
        Multumesc frumos!

        In ritmul in care voi cirucla cu ea (repet, lucrez foarte aproape de casa), la anul pe vremea asta cred ca voi avea undeva la 5000-7000 km. Bine, sau pe acolo deoarece la noi e treaba cu concediile lungi prin "ioropa".

        Dar 100% nu voi avea 20.000 km la prima revizie ci cel mult jumatate.

        Originally posted by aurbrz View Post
        @Catalin S.Trebuia sa primesti de la dealer o fisa de intretinere si garantie pentru masina ta, cu operatii de efectuat la interval de kilometrii sau de timp, care survine primul.
        Exista si aia, cum sa nu, dar ma gandeam ca o fi aparut ceva intre timp, nu am fost informat si m-am gandit sa cer parerea pe forum.

        Originally posted by vali2008 View Post
        Din ce vad pe forum, se pare ca in intervalul 1000-2000 km apare o revizie fortata penteu schimbare catalizator.

        (...)

        Catalin S. stai linistit, eu sunt la a 5-a masina Dacia luata de noua si la nici una nu a fost revizie la 1000 km, indiferent de motorizare. Pune-i benzina, incearca sa respecti rodajul recomandat de 1000 km si bucura-te de masina! Ca si sfat, nu recomand insa sa mergi chiar 20.000 cu uleiul Dacia Oil cu care a venit,indiferent de cum faci acei km: regim urban, autostrada, distante scurte cu porniri dese). Nu o sa stranute nici cu jleiul la 20.000 km, dar sa nu faca pojar ulterior.
        Desigur ca ai si garantie 3 ani..dar e bine ca si ulterior sa nu ai remuscari.
        Drumuri usoare iti doresc!
        Doamne fereste!
        Am citit si eu despre "buba" cu catalizatorul si sper sa nu se intample.

        Cat despre "Dacia Oil", este prima data cand aud de asa ceva. Habar n-aveam ca exista. Pe luneta scrie ELF si nah, ma gandeam ca asta or fi pus, dar Dacia Oil, hmmm, aflam lucruri noi.

        Multumesc.

        Originally posted by eugen.rusu5 View Post
        Doamne fereste sa ajungi la mana celor de la Dacia pe garantie. Nu iti doresc asa ceva.... Motoarele astea noi nu mai au legatura cu cele vechi. Dacia nu mai face masini cum facea inainte...
        In materie de motoare, parerile sunt impartite. Am citit si bune si rele. Sper sa nu am ghinionul sa...

        Cat despre "garantie Dacia", atat de negru sa fie dracu?
        http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

        Comment


        • #19
          Originally posted by eugen.rusu5 View Post
          Doamne fereste sa ajungi la mana celor de la Dacia pe garantie. Nu iti doresc asa ceva.... Motoarele astea noi nu mai au legatura cu cele vechi. Dacia nu mai face masini cum facea inainte...

          Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
          Inteleg ca nu ai avut experiente fericite cu ei dar sunt si cazuri cu "happy ending"
          Eu unul merg pe ce recomanda ei, in materie de produse si revizii. Sper ca daca e nevoie de garantie se va rezolva corect. Daca nu, o repar pe banii mei si imi iau alta.Oricum vor fi depasite in 5-8 ani...sigur o voi schimba, problema se pune daca merg tot pe Dacia sau altceva.

          Comment


          • #20
            Originally posted by eugen.rusu5 View Post
            Nu am rezolvat. Am cumparat un motor de la o masina avariata si asta era stricat. Acum astept piese din Franta ca pe Romania nu are nimeni stoc pentru motorul asta.
            Ce a zis Dacia ca raspuns final legat de garantie?

            Comment


            • #21
              Nimic. Nu imi mai raspund la telefon si email

              Originally posted by sadicu View Post
              ...Oricum vor fi depasite in 5-8 ani...sigur o voi schimba, problema se pune daca merg tot pe Dacia sau altceva.
              Eu o am din 2017 si s.a stricat deja ....14000 km deci daca te bazezi ca te tine 8 ani esti cam optimist din pct m d v
              Last edited by 77sky; 21st February 2018, 18:47. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                De tinut o sa tina 8 ani, problema e cati bani trebuie sa bagi in ea ca sa tina. Oricat de hulita ar fi Dacia eu zic totusi ca nu scot masini de unica folosinta. Mai dau rateuri nimic de zis dar nici chiar asa sa se strice toate pana in 20.000 km. Nu mai departe de luna trecuta erau anuntate vanzari record pentru Dacia, totusi nu ar fi sustenabil sa aibe probleme chiar asa mari. Oricum Loganul o sa fie apreciat mai mult de viitorii posesori Kwid sau cum s-o numi sub marca Dacia

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Catalin S. View Post
                  Cat despre "Dacia Oil", este prima data cand aud de asa ceva. Habar n-aveam ca exista. Pe luneta scrie ELF si nah, ma gandeam ca asta or fi pus, dar Dacia Oil, hmmm, aflam lucruri noi.

                  Multumesc.
                  Dacia Oil este fabricat de Total din ce am vazut pe ambalaj.

                  Comment


                  • #24
                    Pentru colegii nou veniti, aici gasiti "cate ceva" despre uleiurile utilizate de utilizatorii/posesoriipentru Dacii..
                    http://www.loganclub.ro/forum/ce_tip...ti-t33718.html

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by moru View Post
                      Dacia Oil este fabricat de Total din ce am vazut pe ambalaj.
                      Foarte tare!
                      Mulțumesc!

                      Originally posted by vali2008 View Post
                      Pentru colegii nou veniti, aici gasiti "cate ceva" despre uleiurile utilizate de utilizatorii/posesoriipentru Dacii..
                      http://www.loganclub.ro/forum/ce_tip...ti-t33718.html
                      Util, foarte util!
                      Mulțumesc!
                      http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                      Comment


                      • #26
                        Va salut.Eu am avut o problema cu acest motor..arunca uleiul pe la capacul de la culbutori.L-au desfăcut,au pus din nou mastic și nu mai am probleme..

                        Comment


                        • #27
                          Cine l-a desfacut? Adica cine a facut "reparatia"?

                          Comment


                          • #28
                            La reprezentanta Dacia în Olt.Acum sunt mulțumit de "lucrare".Sa vedem pe viitor daca mai e ceva..

                            Comment


                            • #29
                              Acum ....eu din ce stiu acel capac are garnitura. Cel putin asa este la motoarele de generatie mai veche si se punea mastic in ideea sa mai "tragi" vro cateva luni de zile de garnitura ca intr-un final trebuia schimbata.
                              Sa se fi renuntat la garnitura la motoarele de generatie noua? Mie unu imi suna a treaba de mantuiala.

                              Comment


                              • #30
                                Eu stiu ca nu mai au garnitura: este o pasta solida ce se intareste termic.
                                Am doi prieteni, unul cu Nissan, celalalt cu Ford care au schimbat garnitura pentru ca "lacrima" si au achizitionat un tub de origine germana (nu fac reclama), am inteles ca e foarte bun.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google