Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Adevărul este, că Dacia Oil nu prea ne sună bine in galene, altceva e Elf(ambalajul vinde marfa). Până mai ieri aveam "Dacia" pe luneta, acum avem "Elf", ce ar fi să renunțăm și la sigla , altfel ne vede lumea.......

    Comment


    • #62
      In vreo 2 saptamani ma duc si eu cu ea la revizia de 1 an. La vechea masina am pus numai Mobil1. La asta pun ce-or vrea ei, Dacia sau Elf, acelasi...ulei.
      Consider ca la o masina noua si daca este exploatata corespunzator, sau mai bine zis nu excesiv, in primii ani nu conteaza asa mult uleiul.
      In fine, nu dati cu pietre, e parerea mea si masina mea

      Comment


      • #63
        Originally posted by Catalin S. View Post
        Nu faceți confuzie între producție (producere?) și ambalare.

        Interesant de aflat unde se situează fabrica de la Brașov, pentru că una e să-l faci de la zero și alta e (doar) să-l torni în bidoane. Așa și cu "marii" producători de lapte care-l colectează de la țărani... și cam la fel cu Loganurile asamblate în India (Mahindra, dacă nu mă înșel) cu piese produse la Mioveni.

        La Brasov uleiul este aditivat, amesteca uleiul "crud" cu diferiti aditivi, in functie de sortimentul dorit, dupa care este ambalat.

        Comment


        • #64
          EU consider ca in primii ani e cel mai important uleiul, mai ales pentru motoare ceva mai complexe gen 0.9, 1.2.
          De la un motor mai vechi, ai pretentii mai putine.
          E doar parerea mea, motorul meu.

          Comment


          • #65
            Originally posted by Catalin S. View Post
            Nu faceți confuzie între producție (producere?) și ambalare.

            Interesant de aflat unde se situează fabrica de la Brașov, pentru că una e să-l faci de la zero și alta e (doar) să-l torni în bidoane. Așa și cu "marii" producători de lapte care-l colectează de la țărani... și cam la fel cu Loganurile asamblate în India (Mahindra, dacă nu mă înșel) cu piese produse la Mioveni.
            Oare marca TOTAL transmite un mesaj intrinsec ? Sau poate nu ?
            Prestigiul unei marci se construieste greu spre foate greu si se pierde foate usor . Crezi ca atunci cand o firma de notorietate isi aplica sigla pe ceva anume o face in necunostinta de cauza?
            Last edited by georgstelsib; 23rd May 2018, 15:46.

            Comment


            • #66
              Oameni buni, deviem de la subiect "Revizii/reparatii 1.0 SCe"...

              Comment


              • #67
                Originally posted by georgstelsib View Post
                Oare marca TOTAL transmite un mesaj intrinsec ? Sau poate nu ?
                Prestigiul unei marci se construieste greu spre foate greu si se pierde foate usor . Crezi ca atunci cand o firma de notorietate isi aplica sigla pe ceva anume o face in necunostinta de cauza?
                poate ca o face ca fiind "TOTAL-fr". si citronelu si pejo-u` tot pe "total" merg. dar, pe de alta parte, ce se vede pe piata vinzarilor nu e prea "total" (comparind si cu F1).
                si, oricum, in afar` de toate astea poti avea o fabrica de ulei in ucraina si, de acolo, sa "branduiesti" tot ceea ce vrei si asa cum vrei.

                Comment


                • #68
                  Devreg, te asigur de respectul meu, dar te rog nu calca pe urmele lui K. Stilul acesta bascalios parca nu te reprezinta. Multumiri, in speranta unei bune intelegeri.
                  Last edited by 77sky; 24th May 2018, 18:30.

                  Comment


                  • #69
                    Vouă cât ulei v-a intrat în 1.0 sce?In fisă scrie 3l, mecanicul a turnat 3300-3400 ml.A doua zi era 1mm peste maxim.Dar cu mizeria de joja de pe 1.0 nu stiu exact.

                    Comment


                    • #70
                      georgstelsib: "elf" a fost inglobat in "total" acum ceva vreme.
                      "castrol/mobil", cred eu, ca vinde mult mai mult decit "total", pe continentul asta. motul - frantuji si astia - nu prea "sparg normele" la vinzari. shell? texaco? pennzoil?
                      despre "fake-branding" am mai zis. s-a plecat cu mandat in ucraina - il "rebranduiau" pe "castrol mobil1", in general. daca ai cunostinte pe la importatori de piese-consumabile poti afla mai multe.

                      cit despre mr.K: (multi) l-ati citit gresit.

                      Bogbil:a turnat bine. fiindca n-a turnat in filtrul nou inainte sa-l monteze, nu-i asa?
                      Last edited by devreg; 24th May 2018, 20:59.

                      Comment


                      • #71
                        Da, filtrul l-a montat curat.De-aici si nedumerirea , in fisa de utilizare spune 3l (cu filtru său fara, nu scrie).Cert e ca din 4 bidoane de 1l, am primit inapoi 600ml.

                        Comment


                        • #72
                          Multumiri @devreg pentru lamuriri . Este bine sa stim si ca putem fi pacaliti.

                          Comment


                          • #73
                            Ati întâmpinat pana acum probleme cu vopseaua? A mea Sl Prestige Plus culoare blue navy nemetalizata are 7 luni si vopseaua a început să se exfolieze... Pana acum s-a întâmplat la capota și aripa stângă fata...

                            Comment


                            • #74
                              Direct la garanție, nu mai sta!

                              Asta daca nu sunt altele cauzele.....
                              Last edited by alex1ioan; 26th May 2018, 13:52. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #75
                                Da, o sa merg săptămâna viitoare. Nu sunt alte cauze. S-a întâmplat în mai multe locuri pe capota si in doua puncte pe aripa...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google